Zakup i dostawa oprogramowania do kontroli MLC, oprogramowania do kontroli izocentrum radiologicznego, markera (fantomu) do kontroli izocentrum radiologicznego. Nr sprawy AZP 241-61/16

Publication date 2016-05-06
End date 2016-05-18 10:00:00
Instytucja Świętokrzyskie Centrum Onkologii
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania informatycznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 112652 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 485170005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oprogramowania do kontroli MLC, oprogramowania do kontroli izocentrum radiologicznego, markera (fantomu) do kontroli izocentrum Radiologicznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Świętokrzyskie Centrum Onkologii
Ulica ul. Artwińskiego 3
Nr domu 3
Miejscowosc Kielce
Kod poczt 25-734
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel (041) 3674280
Fax (041) 36 74 071
Internet www.onkol.kielce.pl
Regon 00126323300000
E mail sco@onkol.kielce.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i stosowania w Polsce zgodnie z obowiązującymi Dyrektywami UE i zgodnie z wymaganiami ustawy dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679) /CE/. W przypadku, kiedy zaproponowany asortyment nie wymaga dokumentu w/w należy załączyć oświadczenie. 2. Katalogi i foldery proponowanego przedmiotu zamówienia producenta /w j. polskim lub angielskim/ - dla oferowanego asortymentu, dokumenty zgodne z opisem producenta, opisy oferowanego asortymentu uwzględniające wymagane parametry - pogrupowane i oznaczone. 3. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy - Druk Oferta - zał. nr 1 do SIWZ. 4. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 2 do SIWZ. 5. Podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy - Formularz cenowy - zał. nr 3 do SIWZ. 6. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy a. zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie stawka podatku VAT oraz wartość podatku VAT, b. co do wysokości wynagrodzenia netto lub brutto w przypadku, gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego tj. w przypadku obniżenia wartości netto lub brutto wynagrodzenia Wykonawcy, bez równoczesnej zmiany zakresu Przedmiotu Umowy także w wypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, mających wpływ na wartość robót objętych niniejszą Umową, c. wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa, d. zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian, e. wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian, f. wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian.
Kryt cena B
Kryt 1p 75
Kryt 2 Ocena techniczna
Kryt 2p 15
Kryt 3 Termin gwarancji
Kryt 3p 10
Spec www http://bip2.onkol.kielce.pl
Spec war Świętokrzyskie Centrum Onkologii ul. Artwińskiego 3c budynek administracji /pok. 202/, 25-734 Kielce
Data skl 18/05/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Świętokrzyskie Centrum Onkologii ul. Artwińskiego 3c budynek administracji /pok. 212 - sekretariat/, 25-734 Kielce
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający może powierzyć części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)