| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Świętokrzyskie Centrum Onkologii
|
| Ulica |
ul. Artwińskiego 3
|
| Nr domu |
3
|
| Miejscowosc |
Kielce
|
| Kod poczt |
25-734
|
| Wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
| Tel |
(041) 3674280
|
| Fax |
(041) 36 74 071
|
| Internet |
www.onkol.kielce.pl
|
| Regon |
00126323300000
|
| E mail |
sco@onkol.kielce.pl
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy czesci |
Nie
|
| Czy wariant |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy uzup |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas dni |
14
|
| Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie
|
| Wiedza |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie
|
| Potencjal |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie
|
| Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie
|
| Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 2 |
Tak
|
| Inne dokumenty |
1. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i stosowania w Polsce zgodnie z obowiązującymi Dyrektywami UE i zgodnie z wymaganiami ustawy dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679) /CE/.
W przypadku, kiedy zaproponowany asortyment nie wymaga dokumentu w/w należy załączyć oświadczenie.
2. Katalogi i foldery proponowanego przedmiotu zamówienia producenta /w j. polskim lub angielskim/ - dla oferowanego asortymentu, dokumenty zgodne z opisem producenta, opisy oferowanego asortymentu uwzględniające wymagane parametry - pogrupowane i oznaczone.
3. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy - Druk Oferta - zał. nr 1 do SIWZ.
4. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 2 do SIWZ.
5. Podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy - Formularz cenowy - zał. nr 3 do SIWZ.
6. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
|
| Niepelnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
a. zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie stawka podatku VAT oraz wartość podatku VAT,
b. co do wysokości wynagrodzenia netto lub brutto w przypadku, gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego tj. w przypadku obniżenia wartości netto lub brutto wynagrodzenia Wykonawcy, bez równoczesnej zmiany zakresu Przedmiotu Umowy także w wypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, mających wpływ na wartość robót objętych niniejszą Umową,
c. wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa,
d. zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian,
e. wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian,
f. wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian.
|
| Kryt cena |
B
|
| Kryt 1p |
75
|
| Kryt 2 |
Ocena techniczna
|
| Kryt 2p |
15
|
| Kryt 3 |
Termin gwarancji
|
| Kryt 3p |
10
|
| Spec www |
http://bip2.onkol.kielce.pl
|
| Spec war |
Świętokrzyskie Centrum Onkologii ul. Artwińskiego 3c budynek administracji /pok. 202/, 25-734 Kielce
|
| Data skl |
18/05/2016
|
| Godz skl |
10:00
|
| Miejsce |
Świętokrzyskie Centrum Onkologii ul. Artwińskiego 3c budynek administracji /pok. 212 - sekretariat/, 25-734 Kielce
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Inf dodat |
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający może powierzyć części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy
|
| Czy uniewaznienie |
Nie
|