Dostarczenie materiałów promujących Wrocław zgodnie z opisem przedmiotu zawierającym wykaz, rodzaj, ilość, parametry i terminy rozpoczęcia dostaw danej partii materiałów promocyjnych

Publication date 2016-05-06
End date 2016-05-16 10:00:00
Instytucja Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Materiały reklamowe,
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 113122 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 392941000, 224620006, 793400009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie materiałów promujących Wrocław zgodnie z opisem przedmiotu zawierającym wykaz, rodzaj, ilość, parametry i terminy rozpoczęcia dostaw danej partii materiałów promocyjnych.
2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał przez cały okres realizacji zamówienia powierzchnie magazynowe (min 20m²) wyrobów gotowych w lokalizacji umożliwiającej dostarczenie wskazanej partii towaru w ciągu 1 godziny do Zamawiającego.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery zadania, tj.:
Zadanie nr 1 - Artykuły papiernicze i piśmiennicze,
Zadanie nr 2 - Ceramika reklamowa,
Zadanie nr 3 - Artykuły tekstylne,
Zadanie nr 4 - Upominki reklamowe.
4. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1, Załączniku nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 2, Załączniku nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 3, Załączniku nr 4 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 4 oraz w Załączniku nr 15 do SIWZ - Projekt umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości poszczególnych rodzajów materiałów promocyjnych w zakresie nie większym niż 25% wartości wskazanych dla każdego Zadania (Załączniki nr 1 - 4 do SIWZ)

Opis

Długopis plastikowy 14500 szt., Zakładka do książek 7500 szt., Ołówek drewniany 10000 szt., Długopis metalowy 6000 szt., Torba papierowa mała 1500 szt., Torba papierowa duża 3300 szt., Zestaw notesów samoprzylepnych w twardej oprawie 3400 szt., Notesy 2200 szt., Kredki zwykłe 1000 szt., Kredki exclusive 600 szt., Bloczek z karteczkami 10x10cm, 7500 szt., Zestaw: długopis i pióro kulkowe w piórniku 250 szt., Chorągiewka papierowa 5000 szt., Balonik lateksowy 12 cali 40000 szt., Torby kwadratowe lakierowane 1200 szt.,Kubek ceramiczny wzór I 1100 szt., Kubek ceramiczny wzór II 1700 szt.,Smycz reklamowa 6500 szt., Torba bawełniana z krótkimi uszami 2400 szt., Torba bawełniana z jednym uchem 1050 szt., Torba bawełniana z długimi uszami 1150 szt., Koszulka T-shirt 2150 szt., Koszulka T-shirt premium 750 szt., Fartuch kuchenny 1200 szt., Kurtki polarowe 80 szt.Czekoladki nadziewane 12000 szt., Czekoladki deserowe 17000 szt., Ramki do tablic rejestracyjnych 6000 szt., Opaska odblaskowa 12000 szt., Pendrive 8 GB 3000 szt., Opaska silikonowa - kabelek USB 1200 szt., Opaska silikonowa na rękę w rozmiarze dla dzieci 6000 szt., Magnes na lodówkę mniejszy 5000 szt., Magnes na lodówkę większy 2000 szt., Brelok adresowy do walizki 2500 szt., Pins metalowy w pudełku 400 szt., Parasol automatyczny 200 szt., Bidon rowerowy 600 szt., Brelok pływający - bojka 400 szt., Buff (chusta wielofunkcyjna) 600 szt., Kubek termiczny 400 szt., Powerbank 250 szt., Breloczek silikonowy 5000 szt., Etui na karty kredytowe 250 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
Ulica pl. Nowy Targ 1-8
Nr domu 1-8
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-141
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 71 7779230, 7779231
Fax 71 7779229
Internet http://bip.um.wroc.pl
Regon 00109467000000
E mail tomasz.kazmierczak@um.wroc.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 15/12/2016
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w następującej wysokości: a) w Zadaniu nr 1: 3.600,00 zł, słownie: trzy tysiące sześćset złotych 00/100, b) w Zadaniu nr 2: 800,00 zł, słownie: osiemset złotych 00/100, c) w Zadaniu nr 3: 2.900,00 zł, słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych 00/100, d) w Zadaniu nr 4: 4.700,00 zł, słownie: cztery tysiące siedemset złotych 00/100, 2. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca zobowiązany jest wskazać tytułem jakiego postępowania i którego z zadań jest wnoszone
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, jeśli w szczególności wykaże on, że:a1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie na kwotę nie mniejszą niż 80 000 zł brutto dla każdego z Zadań, które to zamówienie-/a zostało/-y zrealizowane w ciągu tych samych 12 następujących po sobie miesięcy na rzecz jednego zamawiającego i polegało/-y na wykonaniu oznaczeń na materiałach reklamowych co najmniej takich jak: - materiały papiernicze, w przypadku składania oferty na Zadanie nr 1, - odzież, w przypadku składania oferty na Zadanie nr 3, - jakiegokolwiek (jednego lub kilku) materiału z Zadania nr 4 (wymienionego w opisie przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 4), w przypadku składania oferty na Zadanie nr 4 i dostarczeniu tak oznakowanych materiałów reklamowych do Zamawiającego. a2) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie na łączną kwotę nie mniejszą niż 20 000 zł brutto, które to zamówienie-/a zostało/-y zrealizowane w ciągu tych samych 12 następujących po sobie miesięcy na rzecz jednego zamawiającego i polegało/-y na wykonaniu oznaczeń na materiałach reklamowych co najmniej takich jak ceramika i dostarczeniu tak oznakowanych materiałów reklamowych do Zamawiającego - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 2 Uwaga: W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane wyrażone w walucie innej niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Uwaga: W przypadku składania oferty na więcej niż jedno z Zadań nr 1, 3 lub 4 Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia, wykazuje spełnianie warunku udziału dla każdego z Zadań z osobna, o którym mowa w pkt a1) powyżej. W przypadku składania oferty na co najmniej jedno z Zadań nr 1, 3 lub 4 oraz na Zadanie nr 2 Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia, wykazuje spełnianie warunku udziału dla każdego z Zadań z osobna, o których mowa w pkt a1) i a2) powyżej
Potencjal Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, jeśli w szczególności wykaże on, że:b) dysponuje co najmniej jednym specjalistycznym programem z licencją posiadającym co najmniej następujące funkcje: obsługa grafiki wektorowej, możliwość edycji plików graficznych wektorowych i bitmapowych oraz ich przygotowanie do druku. Uwaga: W przypadku składania oferty na więcej niż jedno z Zadań nr 1-4, Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jednokrotnie wykazuje spełnianie warunku udziału, o którym mowa w pkt b) powyżej
Sytuacja Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, jeśli w szczególności wykaże on, że:c1) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie minimum 50 000,00 PLN - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 1, 3 lub 4. c2) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie minimum 20 000,00 PLN - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 2. Uwaga: W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane wyrażone w walucie innej niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Uwaga: W przypadku składania oferty na więcej niż jedno z Zadań nr 1, 3 lub 4, Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, jednokrotnie wykazuje spełnianie warunku udziału, o którym mowa w pkt c1) powyżej. W przypadku składania oferty na co najmniej jedno z Zadań nr 1, 3 lub 4 oraz na Zadanie nr 2 Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, jednokrotnie wykazuje spełnianie warunku udziału, o którym mowa w pkt c1) powyżej. d1) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50 000,00 PLN - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 1, 3 lub 4. d2) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 20 000,00 PLN - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 2. Uwaga: W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane wyrażone w walucie innej niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Uwaga: W przypadku składania oferty na więcej niż jedno z Zadań nr 1, 3 i 4, Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, jednokrotnie wykazuje spełnianie warunku udziału, o którym mowa w pkt d1) powyżej. W przypadku składania oferty na co najmniej jedno z Zadań nr 1, 3 lub 4 oraz na Zadanie nr 2 Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, jednokrotnie wykazuje spełnianie warunku udziału, o którym mowa w pkt d1) powyżej
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów, z którego wynikać będzie jednoznacznie: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu - w szczególności pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów z zakresu wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w formie oryginału) W przypadku polegania na zdolnościach finansowych innych podmiotów - w szczególności pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji środków finansowych na okres korzystania z niego przy wykonywaniu zamówienia (w formie oryginału) W przypadku polegania na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów - w szczególności pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji zasobów ekonomicznych na okres korzystania z niego przy wykonywaniu zamówienia (w formie oryginału) W przypadku polegania na potencjale technicznym innego podmiotu - w szczególności pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów z zakresu potencjału technicznego na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w formie oryginału)
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy tj: 1) zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy, 2) zmiany umowy w przypadku zmiany obowiązującej wysokości stawki podatku VAT (jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana stawki dla dostaw objętych zamówieniem, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia brutto o kwotę równą różnicy zmiany stawki podatku - dotyczy to części wynagrodzenia za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie dokonano), 3) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, 4) zmiany sposobu rozliczenia umowy, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, 5) zmiany warunków płatności, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagać będą formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. 3. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Spec www http://bip.um.wroc.pl
Spec war Wydział Zamówień Publicznych Al. M. Kromera 44, pok. nr 139, 51-163 Wrocław
Data skl 16/05/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych Al. Kromera 44 51-163 Wrocław pok. nr 139
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1.Zgodnie z dyspozycją przepisu art. 27 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem lub drogą elektroniczną (wzp.dz@um.wroc.pl). Wyżej wymienione dokumenty przesyłane drogą elektroniczną muszą mieć formę skanu dokumentu podpisanego przez osobę uprawnioną do reprezentacji (nie dotyczy to wyłącznie wniosków o wyjaśnienie treści specyfikacji). 2. Zastrzeżona powyżej w pkt 1 forma faksu lub drogi elektronicznej nie dotyczy ofert wraz z wymaganymi dokumentami oraz dokumentów, które będą podlegały ewentualnemu uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Dokumenty, do których ewentualnego uzupełnienia będą wzywani Wykonawcy, podlegają złożeniu w formie określonej w § 7 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane w wyznaczonym terminie. Niezłożenie uzupełnianych dokumentów w wymaganej przepisami powołanego rozporządzenia formie w wyznaczonym do tego terminie - skutkować będzie uznaniem przez Zamawiającego, iż nie doszło do ich terminowego złożenia. 3. Jeżeli Zamawiający i Wykonawcy przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej - niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)