Dostawa pirotechniki sygnalizacyjnej dla potrzeb ratownictwa morskiego oraz oświetlenia do środków ratunkowych.

Publication date 2016-05-06
End date 2016-05-20 09:30:00
Instytucja 1 Regionalna Baza Logistyczna
Miejscowość Wałcz
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Baterie,
  • Światła sygnalizacyjne,
  • Skrzynki na liczniki i taśma

Szczegóły

Numer ogłoszenia 50287 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 314400002, 246130004, 444243001, 315182002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa pirotechniki sygnalizacyjnej dla potrzeb ratownictwa morskiego oraz oświetlenia do środków ratunkowych z podziałem na następujące zadania:
Zadanie 1 - Dostawa oświetlenia do środków ratunkowych.
Zadanie 2 - Dostawa pirotechniki sygnalizacyjnej dla potrzeb ratownictwa morskiego

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oświetlenia do środków ratunkowych zgodnie z asortymentem podanym w rozdziale III SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostawa pirotechniki sygnalizacyjnej dla potrzeb ratownictwa morskiego zgodnie z asortymentem podanym w rozdziale III SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 1 Regionalna Baza Logistyczna
Ulica ul. Ciasna 7
Nr domu 7
Miejscowosc Wałcz
Kod poczt 78-601
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 261 47 2184, 261 47 22 05
Fax 261 47 2184, 261 47 2971
Internet www.1rblog.wp.mil.pl
Regon 32092740400000
E mail 1rblog.szp@wp.mil.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych
Rodzaj zam inny Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 29/07/2016
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium na cały przedmiot zamówienia, w wysokości 2 529,00 zł. 2. Zamawiający żąda na poszczególne zadania, wadium w kwotach: Zadanie 1 - 1 596,00 zł Zadanie 2 - 933,00 zł 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016, poz. 359). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści winno wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 3 lit.e należy zdeponować przed terminem składania ofert w siedzibie Zamawiającego - budynek nr 2 pokój nr 102, a kopię załączyć do oferty (godziny przyjmowania dokumentów: w dni robocze w godzinach: 7.00 - 14.30). Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, w takiej sytuacji dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem WADIUM - numer sprawy, nr zadania. Dokument winien być dostarczony Zamawiającemu przed terminem i godziną składania ofert. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: NBP o/o Bydgoszcz nr rach. 47101010780083121391200000 a) potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. b) przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 3. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę, na wniosek Wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ.
Wiedza Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ.
Potencjal Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy wymienionego w załączniku nr 2 do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy będące przedmiotem niniejszego postępowania odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający żąda wypełnionego oświadczenia, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego określone w Rozdziale III do SIWZ - załącznik nr 5 do SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli one dotyczą: a. zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia, b. zmiany danych Wykonawcy ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), c. ustawowej zmiany przepisów w zakresie stawki podatku VAT w zakresie przedmiotu zamówienia, d. zmiany podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy, w wypadku, kiedy Wykonawca określił go, co do tożsamości w ofercie lub rezygnacji z podwykonawcy, e. udziału podwykonawcy na etapie realizacji umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidział jego udziału w treści oferty, f. zmiana zakresu podwykonawstwa, g. wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Wykonawcy z zastrzeżeniem § 11 ust. 3 Ogólnych warunków umowy stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin wykonania zamówienia
Kryt 2p 10
Spec www www.1rblog.wp.mil.pl
Spec war 1 Baza Logistyczna, ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz.
Data skl 20/05/2016
Godz skl 09:30
Miejsce Kancelaria Jawna Zamawiającego, budynek nr 1, pok. 7-8 od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 do 15.00. Otwarcie ofert: 20.05.2016 r., godz. 10.00.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)