Zakup i dostawa produktów chemicznych oraz artykułów biurowych

Publication date 2016-05-06
End date 2016-05-18 11:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa 1158
Miejscowość Łask
Województwo łódzkie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 50407 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 249600001, 301900007, 337720002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa produktów chemicznych oraz artykułów biurowych.
2. Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 10 części.
3. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ.
4. Wymagania Zamawiającego związane z dostawą produktów chemicznych (dotyczy części I-VIII):
4.1. przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta;
4.2. przedmiot zamówienia musi posiadać okres przydatności do użycia nie
krótszy niż 75 % pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta;
3.4.3. dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego. Realizacja dostawy od chwili złożenia zamówienia musi nastąpić w czasie (terminie) od 25 do 60 dni roboczych;
4.4. wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania;
4.5. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ (Formularz cenowy do SIWZ) - Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt;
4.6. Na preparaty chemiczne musi obowiązywać gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego
4.7. Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany dołączyć karty charakterystyki (MSDS) w języku polskim;
4.8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił w Formularzu cenowym (zał. Nr 5 do SIWZ) kolumnę nr 10 w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego. Nie wskazanie nr NSN i P/N (Części 1-8) oferowanych materiałów skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp.
5. Wymagania Zamawiającego związane z dostawą materiałów biurowych (dotyczy części IX-X):
5.1. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta zapewniających zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno - eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych.
5.2. Wszystkie dostarczone produkty muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji, nie mogą być po regeneracji, renowacji.
5.3. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji.
5.4. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia jednorazowo własnym transportem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt, bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami;
5.5. Wykonawca będzie dostarczał zamówione artykuły na adres wskazany przez Zamawiającego w terminie od 7 do 20 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia;
6. Dostawy odbywać się będą w terminach uzgodnionych z Zamawiającym każdorazowo w obecności przedstawiciela Wykonawcy na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego. Zamówienie może być złożone telefonicznie potwierdzone faksem lub emailem;
7. Wykonawca w terminie 8 godzin potwierdzi przyjęcie zamówienia do realizacji;
8. Milczenie Wykonawcy będzie traktowane jako przyjęcie zamówienia;
Wykonawca dostarczy towar własnym środkiem transportu i na własny koszt do magazynu Zamawiającego znajdującego się na terenie Jednostki Wojskowej 1158 w Łasku - Gucin 58a, 98-113 Buczek (wjazd od m. Teodory), w godzinach pracy Zamawiającego (od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 14.00), gdzie odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór materiałów będących przedmiotem umowy

Opis

1. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Wymagania Zamawiającego związane z dostawą produktów chemicznych (dotyczy części I-VIII):
3. przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta;
4. przedmiot zamówienia musi posiadać okres przydatności do użycia nie
krótszy niż 75 % pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta;
5. dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego. Realizacja dostawy od chwili złożenia zamówienia musi nastąpić w czasie (terminie) od 25 do 60 dni roboczych;
6. wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania;
7. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ (Formularz cenowy do SIWZ) - Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt;
8. Na preparaty chemiczne musi obowiązywać gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego
9. Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany dołączyć karty charakterystyki (MSDS) w języku polskim;
10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił w Formularzu cenowym (zał. Nr 5 do SIWZ) kolumnę nr 10 w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego. Nie wskazanie nr NSN i P/N (Części 1-8) oferowanych materiałów skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp1. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Wymagania Zamawiającego związane z dostawą produktów chemicznych (dotyczy części I-VIII):
3. przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta;
4. przedmiot zamówienia musi posiadać okres przydatności do użycia nie
krótszy niż 75 % pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta;
5. dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego. Realizacja dostawy od chwili złożenia zamówienia musi nastąpić w czasie (terminie) od 25 do 60 dni roboczych;
6. wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania;
7. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ (Formularz cenowy do SIWZ) - Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt;
8. Na preparaty chemiczne musi obowiązywać gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego
9. Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany dołączyć karty charakterystyki (MSDS) w języku polskim;
10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił w Formularzu cenowym (zał. Nr 5 do SIWZ) kolumnę nr 10 w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego. Nie wskazanie nr NSN i P/N (Części 1-8) oferowanych materiałów skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp1. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Wymagania Zamawiającego związane z dostawą produktów chemicznych (dotyczy części I-VIII):
3. przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta;
4. przedmiot zamówienia musi posiadać okres przydatności do użycia nie
krótszy niż 75 % pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta;
5. dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego. Realizacja dostawy od chwili złożenia zamówienia musi nastąpić w czasie (terminie) od 25 do 60 dni roboczych;
6. wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania;
7. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ (Formularz cenowy do SIWZ) - Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt;
8. Na preparaty chemiczne musi obowiązywać gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego
9. Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany dołączyć karty charakterystyki (MSDS) w języku polskim;
10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił w Formularzu cenowym (zał. Nr 5 do SIWZ) kolumnę nr 10 w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego. Nie wskazanie nr NSN i P/N (Części 1-8) oferowanych materiałów skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp1. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Wymagania Zamawiającego związane z dostawą produktów chemicznych (dotyczy części I-VIII):
3. przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta;
4. przedmiot zamówienia musi posiadać okres przydatności do użycia nie
krótszy niż 75 % pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta;
5. dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego. Realizacja dostawy od chwili złożenia zamówienia musi nastąpić w czasie (terminie) od 25 do 60 dni roboczych;
6. wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania;
7. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ (Formularz cenowy do SIWZ) - Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt;
8. Na preparaty chemiczne musi obowiązywać gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego
9. Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany dołączyć karty charakterystyki (MSDS) w języku polskim;
10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił w Formularzu cenowym (zał. Nr 5 do SIWZ) kolumnę nr 10 w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego. Nie wskazanie nr NSN i P/N (Części 1-8) oferowanych materiałów skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp1. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Wymagania Zamawiającego związane z dostawą produktów chemicznych (dotyczy części I-VIII):
3. przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta;
4. przedmiot zamówienia musi posiadać okres przydatności do użycia nie
krótszy niż 75 % pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta;
5. dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego. Realizacja dostawy od chwili złożenia zamówienia musi nastąpić w czasie (terminie) od 25 do 60 dni roboczych;
6. wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania;
7. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ (Formularz cenowy do SIWZ) - Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt;
8. Na preparaty chemiczne musi obowiązywać gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego
9. Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany dołączyć karty charakterystyki (MSDS) w języku polskim;
10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił w Formularzu cenowym (zał. Nr 5 do SIWZ) kolumnę nr 10 w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego. Nie wskazanie nr NSN i P/N (Części 1-8) oferowanych materiałów skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp1. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Wymagania Zamawiającego związane z dostawą produktów chemicznych (dotyczy części I-VIII):
3. przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta;
4. przedmiot zamówienia musi posiadać okres przydatności do użycia nie
krótszy niż 75 % pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta;
5. dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego. Realizacja dostawy od chwili złożenia zamówienia musi nastąpić w czasie (terminie) od 25 do 60 dni roboczych;
6. wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania;
7. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ (Formularz cenowy do SIWZ) - Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt;
8. Na preparaty chemiczne musi obowiązywać gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego
9. Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany dołączyć karty charakterystyki (MSDS) w języku polskim;
10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił w Formularzu cenowym (zał. Nr 5 do SIWZ) kolumnę nr 10 w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego. Nie wskazanie nr NSN i P/N (Części 1-8) oferowanych materiałów skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp1. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Wymagania Zamawiającego związane z dostawą produktów chemicznych (dotyczy części I-VIII):
3. przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta;
4. przedmiot zamówienia musi posiadać okres przydatności do użycia nie
krótszy niż 75 % pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta;
5. dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego. Realizacja dostawy od chwili złożenia zamówienia musi nastąpić w czasie (terminie) od 25 do 60 dni roboczych;
6. wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania;
7. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ (Formularz cenowy do SIWZ) - Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt;
8. Na preparaty chemiczne musi obowiązywać gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego
9. Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany dołączyć karty charakterystyki (MSDS) w języku polskim;
10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił w Formularzu cenowym (zał. Nr 5 do SIWZ) kolumnę nr 10 w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego. Nie wskazanie nr NSN i P/N (Części 1-8) oferowanych materiałów skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp1. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Wymagania Zamawiającego związane z dostawą produktów chemicznych (dotyczy części I-VIII):
3. przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta;
4. przedmiot zamówienia musi posiadać okres przydatności do użycia nie
krótszy niż 75 % pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta;
5. dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego. Realizacja dostawy od chwili złożenia zamówienia musi nastąpić w czasie (terminie) od 25 do 60 dni roboczych;
6. wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania;
7. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ (Formularz cenowy do SIWZ) - Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt;
8. Na preparaty chemiczne musi obowiązywać gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego
9. Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany dołączyć karty charakterystyki (MSDS) w języku polskim;
10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił w Formularzu cenowym (zał. Nr 5 do SIWZ) kolumnę nr 10 w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego. Nie wskazanie nr NSN i P/N (Części 1-8) oferowanych materiałów skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp1. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Wymagania Zamawiającego związane z dostawą materiałów biurowych
2.1. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta zapewniających zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno - eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych.
2.2. Wszystkie dostarczone produkty muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji, nie mogą być po regeneracji, renowacji.
2.3. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji.
3.3. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia jednorazowo własnym transportem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt, bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami;
3.4. Wykonawca będzie dostarczał zamówione artykuły na adres wskazany przez Zamawiającego w terminie od 7 do 20 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia1. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Wymagania Zamawiającego związane z dostawą materiałów biurowych
2.1. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta zapewniających zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno - eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych.
2.2. Wszystkie dostarczone produkty muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji, nie mogą być po regeneracji, renowacji.
2.3. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji.
3.3. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia jednorazowo własnym transportem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt, bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami;
3.4. Wykonawca będzie dostarczał zamówione artykuły na adres wskazany przez Zamawiającego w terminie od 7 do 20 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Jednostka Wojskowa 1158
Ulica ul. 9 Maja 95
Nr domu 95
Miejscowosc Łask
Kod poczt 98-100
Wojewodztwo łódzkie
Tel 261 554 591
Fax 261 554 709
Regon 73009757200000
E mail 32blt.przetargi@wp.mil.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 10
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 20/08/2016
Wadium 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 670,00 PLN dla całości zamówienia lub: 2.1. część I - 240,00 PLN; 2.2. część II - 0,00 PLN; 2.3. część III - 340,00 PLN; 2.4. część IV - 150,00 PLN; 2.5. część V - 170,00 PLN; 2.6. część VI - 0,00 PLN; 2.7. część VII - 0,00 PLN; 2.8. część VIII - 120,00 PLN; 2.9. część IX - 650,00 PLN; 2.10. część X - 0,00 PLN. 3. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: Wadium nr sprawy 30/PN/2016. Nr NIP ... (podać nr NIP Wykonawcy). 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 18.05.2016 r. do godz. 1100. 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 7. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością Wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. formularz cenowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ; 3. potwierdzenie wpłaty wadium; 4. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie;
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 uPzp (Dz. U. 2015. 2164) Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jeżeli wystąpi co najmniej jedna z wymienionych niżej okoliczności: 1.1. zmiana wielkości dostaw wynikająca z ważnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 1.2. zmiany wynagrodzenia w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT; 1.3. zmian numeru konta, adresu firmy; 1.4. zmiana osób funkcyjnych. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy, mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 czas dostawy
Kryt 2p 10
Spec www www.32blot.wp.mil.pl
Spec war Jednostka Wojskowa 1158 Gucin 58A, 98-113 Buczek (wjazd od m. Teodory), bud. nr 222 p. 307
Data skl 18/05/2016
Godz skl 11:00
Miejsce Oferty należy przesłać na adres Zamawiającego podany w punkcie 1.1.1. SIWZ, lub składać osobiście w siedzibie Zamawiającego podany w pkt. 1.1.2. SIWZ, biuro przepustek
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)