Wykonanie i dostawa sprzętu wystawienniczego do Pawilonu Czterech Kopuł przy ul. Wystawowej 1 we Wrocławiu realizowana w czterech częściach: Część I - wykonanie i dostawa systemu ekspozycyjnego w przestrzeni dziedzińca wraz z montażem, Część II - wykonanie i dostawa systemu kratownicowego do zawieszania obiektów sztuki współczesnej wraz z montażem, Część III - wykonanie i dostawa szklanych półek z systemem do zawieszania, Część IV - wykonanie i dostawa postumentów ekspozycyjnych.

Publication date 2016-05-10
End date 2016-05-18 09:00:00
Instytucja Muzeum Narodowe we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Sprzęt wystawowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 116974 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 391540006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa sprzętu wystawienniczego do Pawilonu Czterech Kopuł przy ul. Wystawowej 1 we Wrocławiu. Dostawa sprzętu wystawienniczego do Pawilonu Czterech Kopuł, wykonanego w standardach muzealnych, została podzielone na cztery części i obejmuje:
a) część I - wykonanie i dostawę systemu ekspozycyjnego wraz z montażem pozwalającego na ekspozycję dzieł Wystawy Polskiej Sztuki Współczesnej w przestrzeni dziedzińca Pawilonu Czterech Kopuł.
b) część II - wykonanie i dostawę systemu kratownicowego wraz z montażem, pozwalającego na zawieszenie obiektów Sztuki Współczesnej w przestrzeni dziedzińca oraz Sali ogrodowej Pawilonu Czterech Kopuł.
c) część III - wykonanie i dostawę szklanych półek z systemem do zawieszania, dostosowane do istniejącego w muzeum systemu paneli ekspozycyjnych,
d) część IV - wykonanie i dostawa postumentów ekspozycyjnych służących do eksponowania rzeźb i instalacji Polskiej Sztuki Współczesnej
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określają następujące załączniki do SIWZ:
a) Załączniki nr 1.1 - 1.4. do SIWZ - wzory umów dla części nr I - IV
b) Załącznik nr 7.1 do SIWZ - projekt wykonawczy dla systemu ekspozycyjnego - część nr I,
c) Załącznik nr 7.2 do SIWZ - projekt wykonawczy dla systemu kratownicowego - część nr II,
d) Załącznik nr 7.3 do SIWZ - projekt wykonawczy dla szklanych półek z systemem do zawieszania - część nr III,
e) Załącznik nr 7.4. do SIWZ - projekt wykonawczy dla postumentów ekspozycyjnych - część IV.
3. Przedmiot umowy będzie realizowany pod nadzorem autorskim projektanta.
4. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany z materiałów zapewnionych przez Wykonawcę.
5. Pawilon Czterech Kopuł jest obiektem zmodernizowanym przez Muzeum Narodowe we Wrocławiu na oddział sztuki współczesnej. Wykonanie, dostawa i montaż systemów ekspozycyjnych muszą odbywać się, w ścisłej współpracy z Zamawiającym.
6. Zamawiający umożliwia wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej Pawilonu Czterech Kopuł w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna potencjalnego wykonawcy jest możliwa, po telefonicznym uzgodnieniu terminu z przedstawicielem Zamawiającego, Małgorzata Merta-Witecka (e-mail: malgorzata.witecka@mnwr.art.pl). Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca.
Uwaga, Zamawiający zaznacza, że podczas wizji lokalnej nie odpowiada na żadne pytania Wykonawcy.
Zapytania i prośby o wyjaśnienia Wykonawcy są zobowiązani składać pisemnie do Zamawiającego, zgodnie z procedurą opisaną w Dziale VII SIWZ.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części zamówienia za pośrednictwem podwykonawcy lub podwykonawców. W takim przypadku, Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie (w formularzu ofertowym) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a w przypadku gdy wykonawca powołuje się na zasoby podwykonawców na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, również wskazania nazw (firm) tych podwykonawców. Brak informacji oznaczać będzie, że Wykonawca samodzielnie zrealizuje całe zamówienie. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia wykonawca zmieni lub zrezygnuje z podwykonawcy, na którego zasoby powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Muzeum Narodowe we Wrocławiu
Ulica Pl. Powstańców Warszawy 5
Nr domu 5
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-153
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 071 3435643, 3433308
Fax 071 3725159
Internet www.mnwr.art.pl
Regon 00027846800000
E mail muzeumnarodowe_wroclaw_dag@pro.onet.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Instytucja kultury
Rodzaj zam inny Instytucja kultury
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Dla każdej części zamówienia, Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy Pzp., do 20% wartości zamówienia podstawowego właściwego dla danej części.
Czas D
Data zak 15/06/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona weryfikacji w/w warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ);
Wiedza DLA CZĘŚCI NR I : Wykonawca winien wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jedną) dostawę polegającą na wykonaniu, dostawie i montażu systemu ekspozycyjnego w budynku użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł brutto (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). DLA CZĘŚCI NR II: Wykonawca winien wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jedną) dostawę polegającą na wykonaniu, dostawie i montażu systemu kratownicowego w budynku użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). DLA CZĘŚCI NR III: Wykonawca winien wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jedną) dostawę polegającą na wykonaniu i dostawie szklanych półek z systemem do zawieszania do budynków użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). DLA CZĘŚCI NR IV: Wykonawca winien wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jedną) dostawę polegającą na wykonaniu i dostawie postumentów ekspozycyjnych do budynków użyteczności publicznej , o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). UWAGA: przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym morskim lub wodnym śródlądowym oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji. UWAGA: dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania. Jeżeli w ty dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania. Powyższy warunek udziału dot. posiadania wiedzy i doświadczenia powinien wynikać z załączonego wykazu wykonanych głównych dostaw - a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane - wg wzoru zawartego w załącznikach nr 6.1 - 6.4 do SIWZ, oraz powinien być potwierdzony dowodami, że wyżej wymienione dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie.
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona weryfikacji w/w warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ);
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona weryfikacji w/w warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ);
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona weryfikacji w/w warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ);
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 DLA CZĘŚCI NR I : Wykonawca winien wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jedną) dostawę polegającą na wykonaniu, dostawie i montażu systemu ekspozycyjnego w budynku użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł brutto (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). DLA CZĘŚCI NR II: Wykonawca winien wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jedną) dostawę polegającą na wykonaniu, dostawie i montażu systemu kratownicowego w budynku użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). DLA CZĘŚCI NR III: Wykonawca winien wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jedną) dostawę polegającą na wykonaniu i dostawie szklanych półek z systemem do zawieszania do budynków użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). DLA CZĘŚCI NR IV: Wykonawca winien wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jedną) dostawę polegającą na wykonaniu i dostawie postumentów ekspozycyjnych do budynków użyteczności publicznej , o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). UWAGA: przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym morskim lub wodnym śródlądowym oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji. UWAGA: dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania. Jeżeli w ty dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania. Powyższy warunek udziału dot. posiadania wiedzy i doświadczenia powinien wynikać z załączonego wykazu wykonanych głównych dostaw - a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane - wg wzoru zawartego w załącznikach nr 6.1 - 6.4 do SIWZ, oraz powinien być potwierdzony dowodami, że wyżej wymienione dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: a) poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku złożenia własnego oświadczenia, przedstawia uzasadnienie braku możliwości uzyskania poświadczenia. c) w przypadku, gdy Zamawiający tj. Muzeum Narodowe we Wrocławiu jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie głównych dostaw, o którym mowa powyżej, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. d) w razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia lub innego dokumentu wynika, ze zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (dokument w formie oryginału) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, z którego wynikać będzie jednoznacznie: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii oraz podpisane przez uprawnionych, w świetle dokumentów rejestracyjnych, przedstawicieli Wykonawców
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dla Części I oraz Części II: 1. Zmiany i uzupełnienia postanowień niniejszej umowy mogą być dokonywane w granicach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w oparciu o art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach i okolicznościach: 1) Zmiana ustawowej stawki podatku VAT wprowadzona w życie po dacie podpisania umowy i w konsekwencji zmiana wynagrodzenia (przy czym zmianie ulega kwota podatku VAT i kwota brutto, kwota netto pozostaje bez zmian). 2) Konieczność wprowadzenia zmian osób wskazanych w umowie z powodów losowych, niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy. 3) Zmiana terminu realizacji umowy w przypadku: a) zmiany przepisów prawa mających wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, b) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron, c) niezawinionych przez Wykonawcę, z powodów obiektywnych, opóźnień dostawców w dostawie urządzeń i materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy, d) braku możliwości realizacji przedmiotu umowy z powodu prowadzenia prac realizowanych przez innych wykonawców, które to uniemożliwiają wykonywanie prac zgodnie z umową, e) realizacji, w drodze odrębnych umów, prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy wymuszających konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, f) wystąpienia istotnych z punktu widzenia terminu realizacji Umowy (co Wykonawca wykaże), uzasadnionych błędów i kolizji projektowych, g) rozszerzenia zakresu prac powierzonych do wykonania Wykonawcy niniejszej Umowy przez Zamawiającego w drodze udzielenia zamówienia dodatkowego zgodnie z treścią właściwych przepisów odrębnych, h) wystąpienia zmian w sposobie realizacji przedmiotu umowy, będących wynikiem konieczności wprowadzenia odmiennych od przyjętych w projekcie wykonawczym, warunków technicznych/technologicznych, w sytuacji niemożności zrealizowania przedmiotu zamówienia przy dotychczasowych założeniach technologicznych, zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną, i) konieczności skoordynowania prac związanych z aranżacją wystawy stałej sztuki współczesnej w Pawilonie Czterech Kopuł. j) zaistnienia przeszkód spowodowanych siłą wyższą tj. zdarzeniem zewnętrznym, niemożliwym do przewidzenia, (co obejmuje również nikłe prawdopodobieństwo jego zajścia w danej sytuacji) i niemożliwym do zapobieżenia. Strony za okoliczności siły wyższej uznają min: powódź, huragan lub trąba powietrzna, trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, pożar, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, strajk ogólnokrajowy lub ogłoszony stan klęski żywiołowej. 4) Zmiany umowy w związku z przekształceniem firmy lub wynikające z następstwa prawnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami, 5) zmiana harmonogramu w zakresie i w okolicznościach opisanych w § 3 ust. 2 wzoru umowy, 6) Zmiany w zakresie podwykonawstwa - gdy zachodzi konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą zamawiającego, możliwe jest powierzenie podwykonawcom innego zakresu części zamówienia niż wskazany w ofercie Wykonawcy, a także możliwa jest zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem art. 36b ustawy Pzp. 3. Wszelkie zmiany umowy określone w niniejszym paragrafie nie będą wywoływały zmian wartości przedmiotu umowy tj. nie wpływają na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 6 ust. 1 wzoru umowy. Zamawiający zastrzega, iż zmiana umowy w zakresie finansowym jest niedopuszczalna, z zastrzeżeniem okoliczności, o której mowa powyżej w ust. 2 pkt. 1). 4. Wszystkie powyższe okoliczności i postanowienia opisane w ust. 2 niniejszego paragrafu stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności zmiany. Dla Części III oraz Części IV 1. Zmiany i uzupełnienia postanowień niniejszej umowy mogą być dokonywane w granicach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w oparciu o art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach i okolicznościach: 1) Zmiana ustawowej stawki podatku VAT wprowadzona w życie po dacie podpisania Umowy i w konsekwencji zmiana wynagrodzenia (przy czym zmianie ulega kwota podatku VAT i kwota brutto, kwota netto pozostaje bez zmian). 2) Konieczność wprowadzenia zmian osób wskazanych w umowie z powodów losowych, niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy. 3) Zmiana terminu realizacji umowy w przypadku: a) zmiany przepisów prawa mających wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, b) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron, c) braku możliwości realizacji przedmiotu umowy z powodu prowadzenia prac realizowanych przez innych wykonawców, które to uniemożliwiają wykonywanie prac zgodnie z umową, d) realizacji, w drodze odrębnych umów, prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy wymuszających konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, e) zaistnienia przeszkód spowodowanych siłą wyższą tj. zdarzeniem zewnętrznym, niemożliwym do przewidzenia, (co obejmuje również nikłe prawdopodobieństwo jego zajścia w danej sytuacji) i niemożliwym do zapobieżenia. Strony za okoliczności siły wyższej uznają min: powódź, huragan lub trąba powietrzna, trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, pożar, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, strajk ogólnokrajowy lub ogłoszony stan klęski żywiołowej. 3. Zmiany w zakresie podwykonawstwa - gdy zachodzi konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą zamawiającego, możliwe jest powierzenie podwykonawcom innego zakresu części zamówienia niż wskazany w ofercie Wykonawcy, a także możliwa jest zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem art. 36b ustawy Pzp. 4. Wszelkie zmiany umowy określone w niniejszym paragrafie nie będą wywoływały zmian wartości przedmiotu umowy tj. nie wpływają na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 6 ust. 1 wzoru umowy. Zamawiający zastrzega, iż zmiana umowy w zakresie finansowym jest niedopuszczalna, z zastrzeżeniem okoliczności, o której mowa powyżej w ust.2 pkt.1). 5. Wszystkie powyższe okoliczności i postanowienia opisane w ust. 2 niniejszego paragrafu stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności zmiany.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Długość gwarancji
Kryt 2p 10
Spec www www.mnwr.art.pl
Spec war Muzeum Narodowe we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław
Data skl 18/05/2016
Godz skl 09:00
Miejsce Muzeum Narodowe we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław Sekretariat (pokój nr 12)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)