Sukcesywne dostawy ubrań, fartuchów chirurgicznych, serwet operacyjnych j. u. oraz obłożeń i zestawów do operacji z podziałem na 19 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/39/2016

Publication date 2016-05-10
End date 2016-05-18 10:00:00
Instytucja Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Bielizna szpitalna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 51453 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 395180006, 331990001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywne dostawy ubrań, fartuchów chirurgicznych, serwet operacyjnych j. u. oraz obłożeń i zestawów do operacji z podziałem na 19 pakietów wyszczególnionych w poniższej tabeli:
Nr pakietu Przedmiot zamówienia
I Fartuchy chirurgiczne sterylne
II Serwety operacyjne sterylne
III Pakiety ginekologiczne zabiegowe, sterylne
IV Obłożenia operacyjne uniwersalne, sterylne
V Zestaw do szycia poporodowego, sterylny
VI Obłożenia do cięcia cesarskiego z torbą na płyny, sterylne
VII Zestaw noworodkowy, sterylny
VIII Osłony na kończyny, pokrowce na przewody, sterylne
IX Zestaw do laparoskopii, sterylny
X Serwety do wkłucia lędźwiowego, sterylne
XI Zestawy do laparoskopii
XII Folia do długich zabiegów chirurgicznych, torby izolujące
XIII Fartuchy chirurgiczne, sterylne
XIV Zestaw do szybkiej laparotomii
XV Jednorazowe zestawy do wkłucia centralnego, pakiety chirurgiczne
XVI Pudełko magnetyczne, mata antypoślizgowa
XVII Koc samoogrzewający
XVIII Zestawy, serwety, osłony
XIX Fartuchy, serwety, zestawy do zabiegów laryngologicznych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki od nr 2 do nr 20 do SIWZ, zwane również w dalszej części SIWZ - Kosztorysem ofertowym - pakiet

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
Ulica ul. Wólczańska 191/195
Nr domu 191
Nr miesz 195
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 90-531
Wojewodztwo łódzkie
Tel 042 6371322
Fax 042 6371322
Internet www.pirogow.pl
Regon 47165836000000
E mail zp@pirogow.internetdsl.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.pirogow.pl
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 19
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium W niniejszym postępowaniu zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawców wadium.
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w treści SIWZ, zamawiający żąda załączenia do oferty: oświadczenia wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu zgodne z obowiązującymi przepisami tj.: ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015r. poz. 876 t.j. z późn. zm.) - dotyczy pakietu I - XIX; normą PN EN 13795 - dotyczy pakietu III, V, VII, VIII normą PN EN 13795 1-3 - dotyczy pakietu I, II, IV, VI, IX - XIX Wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 26 do SIWZ (W przypadku gdy wykonawca składa oferty na więcej niż jeden pakiet, może niniejsze oświadczenie złożyć w 1 egzemplarzu). materiałów informacyjnych w języku polskim / przetłumaczonych na język polski, zgodnie z pkt. 9.6 SIWZ (np. ulotki, kopie stron katalogowych, opisy techniczne etc.) potwierdzające wszystkie parametry (wyszczególnione w Kosztorysie ofertowym dla danego pakietu) oferowanych w złożonej ofercie produktów (np. skład, rozmiary, numery katalogowe itp.). Wykonawca winien w niniejszych materiałach jednoznacznie wskazać którego pakietu i pozycji wyszczególnionej w Kosztorysie ofertowym dla danego pakietu dotyczą oraz zaznaczyć wszystkie wymagane ww. kosztorysie parametry - dotyczy pakietów I - XIX. po 1 szt. próbek - dotyczy pakietu I - IV, pakietu VI, pakietu IX pakietu XI poz. 2, pakietu XVIII poz. 3 Materiały, o których mowa powyżej w pkt 9.7.2 SIWZ winny być szczegółowo oznaczone, której pozycji z proponowanego asortymentu dotyczą i załączone do każdego Kosztorysu ofertowego w danym pakiecie do którego przystępuje wykonawca, z uwzględnieniem pkt 13.3.2 SIWZ (zapis pkt 13.3.2 SIWZ dotyczy materiałów, o których mowa w pkt 9.7.2 SIWZ).
Inne dokumenty Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru) to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału wystawione przez osoby do tego upoważnione lub potwierdzoną notarialnie kopię pełnomocnictwa.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 26.2. Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku: 26.2.1. wycofania asortymentu z produkcji i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, 26.2.2. zmiany numeru katalogowego produktu, 26.2.3. pojawienia się na rynku produktu o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, 26.2.4. zmiany wielkości opakowań w takim przypadku dopuszczone będzie odpowiednie przeliczenie ilości, 26.2.5. nieuzyskania wymaganych prawem dokumentów dopuszczających produkt i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, 26.2.6. przypadkach określonych w §3 ust. 3 wzoru umowy: 26.2.6.1. zmiana stawek podatku VAT (w takim przypadku zmianie ulega kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian), 26.2.6.2. zmniejszenia cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1 do umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin dostawy
Kryt 2p 10
Spec www www.pirogow.pl
Spec war Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi - Dział Zamówień Publicznych (Pałacyk I piętro - ulica Wileńska 37)
Data skl 18/05/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi - Dział Zamówień Publicznych (Pałacyk I piętro - ulica Wileńska 37)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)