Sukcesywna dostawa mięsa i podrobów oraz wędlin

Publication date 2016-05-10
End date 2016-05-20 09:30:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. dr J. Babińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 51697 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 151100002, 151140000, 151120006, 151311305
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie sukcesywnych dostaw mięsa i podrobów oraz wędlin.
2) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zakresie trzech pakietów wymienionych w załącznikach: nr 1A do SIWZ, nr 1B do SIWZ i nr 1C do SIWZ, stanowiących jednocześnie formularze cenowe.
Pakiet I - Mięso i podroby
Pakiet II - Mięso i podroby drobiowe
Pakiet III - Wędliny
3) Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Opisach przedmiotu zamówienia, sporządzonych dla każdego pakietu, stanowiących załączniki: nr 2A do SIWZ, nr 2B do SIWZ i nr 2C do SIWZ. W tym, w ramach dostaw Zamawiający wymaga między innymi:
1. Dostarczany asortyment musi być I klasy, świeży, schłodzony i oznakowany zgodnie z obowiązującą normą. Dostawa według wagi netto.
2. Realizacja dostaw w sposób ciągły, średnio 2-3 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku, do magazynu żywieniowego Zamawiającego, w godzinach 7:00 - 9:00, z dostarczeniem i wniesieniem do magazynu oraz weryfikacją ilościową i jakościową w obecności wykonawcy. W sytuacji nagłej potrzeby Zamawiającego dostawa może zostać zrealizowana w sobotę.:
3. Zamawiający wymaga by 2/3 terminu wyznaczonego w zakresie przydatności do spożycia produktu zarezerwowana była dla Zamawiającego.
4. W przypadku dostawy mniejszej ilości asortymentu, aniżeli przewiduje to umowa, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie skorygowane na podstawie faktycznie dostarczonej ilości przedmiotu zamówienia.
5. Dostawy następować będą transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko.
4) Zamawiający wymaga by w formularzach cenowych (załączniki nr 1a, 1b, 1C do SIWZ), w kol. 9, w każdej pozycji Wykonawca wskazał proponowany asortyment - nazwę handlową, producenta.

Opis

Sukcesywne dostawy mięsa i podrobów, zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ i wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 2A do SIWZ.Sukcesywne dostawy mięsa i podrobów, zgodnie z załącznikiem nr 1B do SIWZ i wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 2B do SIWZ.Sukcesywne dostawy mięsa i podrobów, zgodnie z załącznikiem nr 1C do SIWZ i wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 2C do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Specjalistyczny im. dr J. Babińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Babińskiego 29
Nr domu 29
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 30-393
Wojewodztwo małopolskie
Tel 012 6524347, 6524526
Fax 012 2621335
Internet www.babinski.pl
Regon 00029855400000
E mail wozniakj@babinski.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zakres możliwych do udzielenia zamówień uzupełniających może polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty dokumenty: - dla pakietu I: 1. Decyzja właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o zatwierdzeniu zakładu dotycząca prowadzenia działalności w zakresie produkcji lub obrotu żywnością, 2. Zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej o posiadaniu weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego. - dla pakietu II: 1. Decyzja właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o zatwierdzeniu zakładu dotycząca prowadzenia działalności w zakresie produkcji lub obrotu żywnością, 2. Zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej o posiadaniu weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego. - dla pakietu III: 1. Decyzja właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o zatwierdzeniu zakładu dotycząca prowadzenia działalności w zakresie produkcji lub obrotu żywnością, 2. Zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej o posiadaniu weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonych do oferty stosownych dokumentów i oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ), metodą spełnia/nie spełnia.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ), metodą spełnia/nie spełnia.
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ), metodą spełnia/nie spełnia.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ), metodą spełnia/nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ), metodą spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Oświadczenie - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dopuszczalne tylko w granicach art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2) Strony przez istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty rozumieją takie zmiany, których wprowadzenie na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęłoby na krąg Wykonawców ubiegających się o zamówienie lub na wybór najkorzystniejszej oferty w postępowaniu (np. kryteria oceny ofert). Wszelkie inne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty nie mają charakteru zmian istotnych. 3) Zamawiający dopuszcza zmianę niniejszej umowy w zakresie: a) terminów realizacji przedmiotu umowy wskazanych w umowie, gdy jest to spowodowane następstwem okoliczności niezależnych od stron (siła wyższa) lub okoliczności leżących po stronie Zamawiającego; b) możliwości realizacji przedmiotu umowy po cenach niższych niż w formularzu cenowym, a zmiany w tym zakresie nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy; c) nazwy lub producenta danego asortymentu - w przypadku braku dostępności - pod warunkiem zachowania tej samej lub lepszej jakości; cena zamiennika nie może być wyższa od podanej w formularzu cenowym; d) Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia okresu obowiązywania niniejszej umowy, z zachowaniem cen jednostkowych wskazanych w załączniku nr 1A-1C do SIWZ, w sytuacji niewykorzystania ilości asortymentów wskazanych w tym załączniku, z zastrzeżeniem ust. 5 oraz pod warunkiem, że nie zostanie przekroczona maksymalna wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy wskazanego w §3 ust. 2 umowy. 4) Wykonawca zobowiązuje się - w przypadku wprowadzenia promocji cenowych - do objęcia nimi także Zamawiającego, a zmiany w tym zakresie nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy. 5) W przypadku kiedy zapotrzebowanie Zamawiającego na dany asortyment przewyższy ilości tego asortymentu określone w załączniku nr 1A-1C do SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie możliwość, a Wykonawca wyraża zgodę, na zmianę ilości poszczególnych asortymentów określonych w tym załączniku, poprzez zwiększenie zamówienia w danej pozycji o maksymalnie 20% w stosunku do ilości wskazanej w załączniku nr 1A-1C do SIWZ, kompensując to odpowiednim zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie asortymentu wskazanego w załączniku nr 1A-1C do SIWZ z zastrzeżeniem, że zmiany, o których mowa w niniejszym ustępie, nie mogą doprowadzić do przekroczenia maksymalnej wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy wskazanego w §3 ust. 2 umowy. Zmiany, o których mowa w niniejszym ustępie, nie stanowią zmiany warunków niniejszej umowy i nie wymagają formy pisemnej w postaci aneksów.
Kryt cena B
Kryt 1p 96
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 4
Spec www www.babinski.pl
Spec war Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie, 30-393 Kraków, ul. dr. Józefa Babińskiego 29 - budynek nr 28
Data skl 20/05/2016
Godz skl 09:30
Miejsce Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie, 30-393 Kraków, ul. dr. Józefa Babińskiego 29, Kancelaria Szpitala, budynek nr 28
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)