Dostawa mebli biurowych i gabinetowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie. OP-IV.272.38.2016.AMI

Publication date 2016-05-11
End date 2016-05-20 11:00:00
Instytucja Województwo Lubelskie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 118398 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie i dostawa mebli biurowych do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
Przez dostawę Zamawiający rozumie: montaż mebli u Wykonawcy i dostarczenie ich
do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia zawiera oprócz dostawy pełny serwis (obejmujący naprawę w przypadku uszkodzeń powstałych w wyniku normalnej eksploatacji pod adresem wskazanym przez Zamawiającego).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Województwo Lubelskie
Ulica ul. Artura Grottgera 4
Nr domu 4
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-029
Wojewodztwo lubelskie
Tel 81 44 16 636
Fax 81 44 16 535
Internet www.lubelskie.pl
Regon 43101917000000
E mail edyta.wisniewska@lubelskie.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/08/2016
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona nie na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
Wiedza Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Potencjal Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Zdolne Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Sytuacja Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą stron w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Zmiana może dotyczyć sposobu realizacji umowy lub terminu jej realizacji, o którym mowa w § 2 ust. 2, i jest możliwa w następujących przypadkach: 1) w razie wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia; 2) w razie wystąpienia okoliczności, za które żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności. 2. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. 3. Ewentualne przedłużenie terminu wykonania umowy nie daje Wykonawcy prawa do dodatkowego wynagrodzenia. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany
Kryt cena B
Kryt 1p 60
Kryt 2 Termin gwarancji
Kryt 2p 20
Kryt 3 Czas realizacji naprawy gwarancyjnej od chwili zgłoszenia
Kryt 3p 20
Spec www http://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
Spec war Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Artura Grottgera 4 20-029 Lublin (I piętro, pokój 161) faks:(81) 4416535 agnieszka.mielniczuka@lubelskie.pl.
Data skl 20/05/2016
Godz skl 11:00
Miejsce Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Artura Grottgera 4, 20- 029 Lublin (parter - KANCELARIA OGÓLNA)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Inne dokumenty W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zamawiający żąda: 1) złożenia kart katalogowych zaproponowanych mebli, w odniesieniu do zapisów SIWZ, obejmujących zdjęcie, nazwę producenta i nazwę handlową wyrobu oraz opis produktu potwierdzający spełnienie wszystkich wymogów Zamawiającego, w przypadku braku kart katalogowych do produktów Wykonawca przedstawi inny dokument zawierający ww. informacje (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, ewentualnie wraz z tłumaczeniem na język polski). 2) oświadczenia, że zastosowane materiały, z których będą wykonane meble posiadają certyfikat na znak bezpieczeństwa lub certyfikat zgodności z PN lub aprobatą techniczną oraz że wykonane zostaną zgodnie z wymogami i przepisami BHP przewidzianymi dla danego typu stanowiska pracy(w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)