| Publication date |
2016-05-13 |
| End date |
2016-05-25 11:00:00 |
| Instytucja |
Urząd do Spraw Cudzoziemców |
| Miejscowość |
Warszawa |
| Województwo |
mazowieckie |
| Branża |
- Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
- Krzesła,
- Różne siedziska i krzesła,
- Biurka i stoły,
- Meble biurowe,
- Wieszaki na odzież,
- Meble i wyposażenie kuchni,
- Meble do sypialni, jadalni i salonu,
- Różne meble i wyposażenie,
- Meble recepcyjne
|
Szczegóły
|
| Numer ogłoszenia |
120734 / 2016 |
| Document type |
ZP-400 |
| Cpv code |
391300002, 331920002, 391500008, 391100006, 391120000, 391132009, 391131008, 391211007, 391210006, 391212008, 391432101, 391130007, 391136003, 391413005, 391360004, 391411003, 391431100, 391560000, 391414006 |
| Adres strony internetowej siwz |
|
| BZP |
Zobacz
|
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozmieszczenie i montaż mebli typowych, biurowych i medycznych, w tym mebli do wykonania na wymiar (zabudów stolarskich), a także montaż dostarczonego przez Zamawiającego sprzętu AGD do zabudów, w budynku Filtra Epidemiologicznego znajdującego się na terenie ośrodka dla cudzoziemców prowadzonego przez Urząd do Spraw Cudzoziemców w Białej Podlaskiej przy ul. Dokudowskiej 19. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w wymienionych poniżej dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ:
a)załącznik nr 1a - Opis przedmiotu do zadania częściowego nr 1. UWAGA! Wszystkie zamieszczone w opisie przedmiotu zamówienia zdjęcia i rysunki mają jedynie charakter poglądowy. Nie służą wskazaniu konkretnego produktu. Podstawą oceny zgodności oferowanego produktu będzie opis słowny. Zdjęcia i rysunki należy traktować pomocniczo jako przybliżenie przyjętej przez Zamawiającego koncepcji estetycznej aranżacji wnętrz. b)załącznik nr 1b - Rysunek dotyczący rozmieszczenia i lokalizacji mebli w zakresie zadania częściowego nr 1, c)załącznik nr 1c - Opis przedmiotu zamówienia do zadania częściowego nr 2, d)załącznik nr 1d - Projekt zabudów stolarskich w budynku Filtra Epidemiologicznego w Białej Podlaskiej dotyczący zadania częściowego nr 2. Dokument sporządzony w lutym 2016 r. przez AREA PROJEKT ul. Małachowskiego 3/2, 80-262 Gdańsk, e)załącznik nr 1e - Opis przedmiotu zamówienia do zadania częściowego nr 3, f)załącznik nr 1f - Rysunek dotyczący rozmieszczenia i lokalizacji mebli w zakresie zadania częściowego nr 3 (projekt technologii medycznej),
g)załącznik nr 1g - dokument Wizualizacje zabudów stolarskich do projektu zabudów stolarskich w budynku Filtra Epidemiologicznego w Białej Podlaskiej, zawierający wizualizacje wybranych pomieszczeń w budynku Filtra Epidemiologicznego celem przybliżenia koncepcji aranżacji wnętrz. Niniejszy załącznik ma jedynie charakter pomocniczy. Meble przedstawione na dołączonej do SIWZ wizualizacji w zakresie zadania częściowego nr 1 nie służą wskazaniu konkretnego produktu, ale mają za zadanie przybliżenie wykonawcy przyjętej przez Zamawiającego koncepcji estetycznej aranżacji wnętrz. Dokument sporządzony we wrześniu 2015 r. przez AREA PROJEKT, ul. Małachowskiego 3/2, 80-262 Gdańsk.
OpisPrzedmiotem zamówienia jest dostawa mebli typowych wraz z ich rozmieszczeniem i montażem w budynku Filtra Epidemiologicznego znajdującego się na terenie ośrodka dla cudzoziemców prowadzonego przez Urząd do Spraw Cudzoziemców w Białej Podlaskiej przy ul. Dokudowskiej 19. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 1a i nr 1b do SIWZ. Wszystkie zamieszczone w opisie przedmiotu zamówienia zdjęcia i rysunki mają jedynie charakter poglądowy. Nie służą wskazaniu konkretnego produktu. Podstawą oceny zgodności oferowanego produktu będzie opis słowny. Zdjęcia i rysunki należy traktować pomocniczo jako przybliżenie przyjętej przez Zamawiającego koncepcji estetycznej aranżacji wnętrz.Przedmiotem zmówienia jest dostawa mebli wykonanych na wymiar wraz z ich montażem a także montaż dostarczonego przez Zamawiającego sprzętu AGD do zabudów, w budynku Filtra Epidemiologicznego znajdującego się na terenie ośrodka dla cudzoziemców prowadzonego przez Urząd do Spraw Cudzoziemców w Białej Podlaskiej przy ul. Dokudowskiej 19. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 1c oraz 1d do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli medycznych wraz z ich rozmieszczeniem i montażem w budynku Filtra Epidemiologicznego znajdującego się na terenie ośrodka dla cudzoziemców prowadzonego przez Urząd do Spraw Cudzoziemców w Białej Podlaskiej przy ul. Dokudowskiej 19. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 1e i nr 1f do SIWZ. |
| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Urząd do Spraw Cudzoziemców
|
| Ulica |
Koszykowa 16
|
| Nr domu |
16
|
| Miejscowosc |
Warszawa
|
| Kod poczt |
00-564
|
| Wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Tel |
022 6270680
|
| Fax |
022 8454980, 6014339
|
| Internet |
www.uric.gov.pl
|
| Regon |
01731501200000
|
| E mail |
BDG@uric.gov.pl
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
Administracja rządowa centralna
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy czesci |
Tak
|
| Ilosc czesci |
3
|
| Czy wariant |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy uzup |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas dni |
120
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Wiedza |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca:
a) w przypadku złożenia oferty do zadania częściowego nr 1 wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub jest w trakcie realizacji co najmniej 2 dostaw mebli (typowych), o wartości każdej dostaw nie mniejszej niż 115 000,00 PLN brutto - wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw wskazanych w wykazie (przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę dostaw wykonanych/wykonywanych w ramach jednej umowy; w przypadku wykazania dostawy wykonywanej, należy wykazać wartość zrealizowanej części w ramach jednej umowy);
b) w przypadku złożenia oferty do zadania częściowego nr 2 wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub jest w trakcie realizacji co najmniej 2 dostaw mebli wykonanych na wymiar (zabudów stolarskich) wraz z ich montażem, o wartości każdej dostaw nie mniejszej niż 110 000,00 PLN brutto - wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw wskazanych w wykazie (przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę dostaw wykonanych/ wykonywanych w ramach jednej umowy; w przypadku wykazania dostawy wykonywanej, należy wykazać wartość zrealizowanej części w ramach jednej umowy);
c) w przypadku złożenia oferty do zadania częściowego nr 3 wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub jest w trakcie realizacji co najmniej 2 dostaw mebli medycznych, o wartości każdej dostaw nie mniejszej niż 90 000,00 PLN brutto - wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw wskazanych w wykazie (przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę dostaw wykonanych/wykonywanych w ramach jednej umowy; w przypadku wykazania dostawy wykonywanej, należy wykazać wartość zrealizowanej części w ramach jednej umowy).
UWAGA:
W przypadku ubiegania się o realizację dwóch lub trzech części zamówienia Wykonawca musi przedstawić wykaz dostaw oddzielnie dla każdej z części.
|
| Potencjal |
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Zdolne |
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Sytuacja |
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 1 |
Tak
|
| Dok potw 1 |
Tak
|
| Dok potw 5 |
Tak
|
| Inne dok potw |
Wykonawca składający ofertę w zadaniach częściowych nr 1 lub nr 3 jest zobowiązany załączyć do oferty fotografię dla każdego oferowanego produktu, który ma zostać dostarczony w ramach danej części zamówienia, z wyraźnym wskazaniem mebla, którego zdjęcie dotyczy. Fotografie muszą być wykonane w kolorze i w rozmiarze pozwalającym dostrzec i zweryfikować szczegóły.
Z każdej dołączonej do oferty fotografii mebli musi jednoznacznie wynikać, którego mebla wskazanego w załącznikach nr 1a i 1e do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do zadania częściowego nr 1 i nr 3) fotografia ta dotyczy.
Fotografii nie trzeba załączać w przypadku mebli oferowanych w ramach zadania częściowego nr 2.
|
| Niepelnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie:
1) zmiany terminu wykonania umowy w przypadkach gdy:
a) zaistnieje konieczność przedłużenia terminu wykonania Umowy z przyczyn dotyczących uzależnienia tego terminu od czynników i podmiotów zewnętrznych niezależnych od Stron Umowy np. przedłużenie się procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego, środki ochrony prawnej, wykorzystywane przez oferentów lub inne podmioty itp.,
b) zostanie przesunięty termin wydatkowania przez Zamawiającego środków finansowych ze Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy;
c) zaistnieje siła wyższa uniemożliwiająca realizację przedmiotu zamówienia,
2) zmiany parametrów technicznych dostarczanych mebli, w przypadku gdy Wykonawca jest w stanie dostarczyć Zamawiającemu nowsze niż określone w SIWZ wersje mebli z zachowaniem cen określonych w ofercie, z tym jednak zastrzeżeniem, iż meble muszą posiadać tożsame lub wyższe parametry w stosunku do określonych w ofercie złożonej w postępowaniu,
3) zmiany nazwy, adresu lub formy prawno - organizacyjnej Wykonawcy,
4) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego; dopuszcza się zmianę lub rezygnację z podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
5) zmiany w pozostałym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, w szczególności istotnych zmian na rynku usług objętych niniejszym postępowaniem lub wystąpienia istotnych trudności w pozyskiwaniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia. Pozostałe możliwości i warunki zmiany umowy zostały zawarte w projekcie umowy.
|
| Kryt cena |
B
|
| Kryt 1p |
90
|
| Kryt 2 |
Termin realizacji zamówienia
|
| Kryt 2p |
10
|
| Spec www |
www.udsc.gov.pl
|
| Spec war |
Urząd do Spraw Cudzoziemców ul. Koszykowa 16 00-564 Warszawa.
|
| Data skl |
25/05/2016
|
| Godz skl |
11:00
|
| Miejsce |
Urząd do Spraw Cudzoziemców, ul. TABOROWA 33 02-699 Warszawa.
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Inf dodat |
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu KIK/02 Budowa filtra epidemiologicznego na terenie obiektu Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Białej Podlaskiej, który jest współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej
|
| Czy uniewaznienie |
Tak
|