DOSTAWY MIĘSA I WĘDLIN
| Publication date | 2016-05-13 |
| End date | 2016-05-23 09:00:00 |
| Instytucja | Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej |
| Miejscowość | Mława |
| Województwo | mazowieckie |
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 53107 / 2016 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 151100002, 151311305 |
| Adres strony internetowej siwz | |
| BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
| 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy mięsa i wędlin do magazynu żywnościowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mławie. 2. Dostawy stanowiące przedmiot zamówienia obejmują sukcesywne dostarczanie przedmiotu umowy zgodnie z zapotrzebowaniem składanym przez zamawiającego w całym okresie obowiązywania umowy. 3. Miejscem dostarczania Zamawiającemu mięsa i wędlin jest pomieszczenie magazynu żywnościowego w budynku SPZOZ w Mławie (kuchnia ogólna), ul. A. Dobrskiej 1 zwanej dalej również miejscem dostarczenia przedmiotu umowy. 4. Koszty opakowania, transportu, załadunku, rozładunku do miejsca (pomieszczenia) wskazanego przez Zamawiającego lub osobę przez niego wyznaczoną i ubezpieczenia ponosi Wykonawca. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poprzez wyszczególnienie wszystkich artykułów żywnościowych objętych przedmiotem zamówienia w ramach danego pakietu oraz zamawianą ilość określa Załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie produktów równoważnych. 6. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony transportem spełniającym wymogi w sprawie wymagań sanitarnych środków transportu żywności. 7. Towar dostarczany przez Wykonawcę winien być odpowiednio oznakowany i opakowany zgodnie z potrzebami zbiorowego żywienia. 8. Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru. 9. Osoba wyznaczona przez Wykonawcę do dostarczania towaru winna mieć aktualne badania lekarskie potwierdzone w książeczce zdrowia pracownika, winna być ubrana w kompletny, czysty i stosowny strój służbowy oraz posiadać książkę kontroli mycia samochodu. Wykonawca winien dysponować samochodami odpowiadającymi wymaganiom sanitarnym, określonym ustawą z dnia 25 VIII 2006 r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914) 10. Asortyment będący przedmiotem zamówienia musi spełniać wymagania dotyczące dopuszczenia do obrotu oraz normy sanitarne i jakościowe określone w PN lub równoważnych. Przedmiot zamówienia realizowany jest zgodnie z normami jakościowymi (GMP i GHP lub HACCP). 11. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu towar wysokiej jakości, świeży, z odpowiednim terminem przydatności do spożycia spełniający wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r., Nr 136, poz. 914, z późn. zm.) oraz w innych ustawach i aktach wykonawczych. 12. W ramach Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania zamówionych towarów 3 razy w tygodniu (od poniedziałku do piątku) na podstawie zapotrzebowania Zamawiającego, przekazywanego Wykonawcy telefonicznie w godzinach: 8.00-12.00. Dostawa zamówionego towaru max. do godz. 08.45 dnia następnego w dniach od poniedziałku do piątku!!! 13. Każde zamówienie będzie składane w dniu poprzedzającym termin jego dostawy. 14. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania na niezmienionym poziomie cen określonych w ofercie przetargowej przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy. 15. Wykonawca winien legitymować się dokumentem wystawionym przez organy upoważnione do urzędowej kontroli żywności lub firmę upoważnioną do przeprowadzenia certyfikacji - stwierdzającym, że w produkcji / obrocie wymienionego w SIWZ asortymentu został wdrożony i jest stosowany system HACCP (dotyczy zakładów produkujących lub wprowadzających żywność do obrotu, które podlegają takiemu obowiązkowi) |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 1 |
| Nazwa | Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej |
| Ulica | ul. A. Dobrskiej 1 |
| Nr domu | 1 |
| Miejscowosc | Mława |
| Kod poczt | 06-500 |
| Wojewodztwo | mazowieckie |
| Tel | 023 6543240 |
| Fax | 023 6543240 |
| Internet | http://www.bip.szpitalmlawa.pl/redir,przetargi |
| Regon | 00030247400000 |
| E mail | zamowienia@szpitalmlawa.pl |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej |
| Rodz zam | D |
| Czy czesci | Tak |
| Ilosc czesci | 2 |
| Czy wariant | Nie |
| Czy dialog | Nie |
| Czy uzup | Nie |
| Czas | Obowiązuje termin |
| Czas mies | 12 |
| Wadium | Wadium nie jest wymagane |
| Zaliczka | Nie |
| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
| Dok grup kap 1 | Tak |
| Dok podm zag 1 | Tak |
| Inne dokumenty | Oświadczenie z art. 44 ustawy Pzp |
| Niepelnosprawne | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Czy zmiana umowy | Tak |
| Zmiana umowy | 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy zgodnie z art. 144 ustawy Pzp w następujących sytuacjach: - nastąpiła zmiana podatku VAT przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto. Cena netto pozostaje bez zmian; - nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.); - zmiany terminu realizacji umowy w przypadku nie wyczerpania asortymentu; - zmiany ilości w poszczególnych pozycjach w obrębie zadania (pakietu) bez przekroczenia wartości ogółem zadania. 2. Zmiany mogą zostać wprowadzone tylko i wyłącznie po podpisaniu stosownego aneksu przez obie strony. Każda ze stron może odmówić podpisania aneksu |
| Kryt cena | B |
| Kryt 1p | 95 |
| Kryt 2 | Termin płatności (w dniach) |
| Kryt 2p | 5 |
| Spec www | http://www.bip.szpitalmlawa.pl/redir,przetargi |
| Spec war | Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 06-500 Mława, ul. A. Dobrskiej 1 pok. 120 (dział zamówień publicznych) |
| Data skl | 23/05/2016 |
| Godz skl | 09:00 |
| Miejsce | Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 06-500 Mława, ul. A. Dobrskiej 1 pok. 105 (sekretariat) |
| Termin | Obowiązuje termin |
| Okres liczba dni | 30 |
| Czy uniewaznienie | Nie |