Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz materiałów sterylizacyjnych i sprzętu używanego przy sterylizacji (powtórka) oraz dostawa opatrunków specjalistycznych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie

Publication date 2016-05-16
End date 2016-06-03 11:00:00
Instytucja SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie
Miejscowość Jaworzno
Województwo śląskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 123036 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 331940006, 331241305, 331416408, 331622005, 331416202, 331410000, 331411111, 331400003, 392242000, 331900008, 249500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz materiałów sterylizacyjnych i sprzętu używanego przy sterylizacji (powtórka) oraz dostawa opatrunków specjalistycznych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 pakietów:
Numer pakietu Nazwa pakietu
Pakiet 1 Przyrządy do przetaczania 1 ;
Pakiet 2 Kuweta;
Pakiet 3 Osprzęt do laparoskopu;
Pakiet 4 Zestaw do uzyskiwania osocza bogatopłytkowego;
Pakiet 5 Łącznik prosty 2;
Pakiet 6 Opatrunki specjalistyczne;
Pakiet 7 Szczotki/czyściki do czyszczenia narzędzi i sprzętu medycznego, Segregator ;
Pakiet 8 Testy i opakowania do sterylizacji plazmowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja asortymentowo - cenowa stanowiąca załącznik nr 3.1 do 3.8 do SIWZ

Opis

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przyrządów do przetaczania. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euroPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kuwet do pomiaru stężenia glukozy. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euroPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa osprzętu do laparoskopu. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euroPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów do uzyskiwania osocza bogatopłytkowego. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euroPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa łączników prostych do automatycznego wstrzykiwacza kontrastu . Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euroPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa Opatrunków specjalistycznych . Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euroPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szczotek/czyścików do czyszczenia narzędzi i sprzetu medycznego, Segregatora. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euroPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa testów i opakowań do sterylizacji plazmowej. Wartość części zamówienia poniżej 30 tys. euro

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie
Ulica ul. Chełmońskiego 28
Nr domu 28
Miejscowosc Jaworzno
Kod poczt 43-600
Wojewodztwo śląskie
Tel 032 6164482 w. 292
Fax 032 7519844
Internet www.szpital.jaw.pl
Regon 27064118400000
E mail zampubl@szpital.jaw.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 8
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia: wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy
Potencjal O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r Poz. 231 § 3.1. zamawiający żąda: 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia 3.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 ustawy, zamawiający żąda zgodnie z art. 26 ust. 2d Ustawy PZP złożenia: Listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24 ust. pkt.5 Ustawy PZP albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej w formie oświadczenia (wzór załącznik nr 5 do siwz) 3.3. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający nie żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 3.1. 4. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy. 8. W przypadku wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w cz. VI pkt. 3.1 i pkt.3.2 SIWZ dla wszystkich podmiotów. na podstawie Art. 24 ust. 2 a ustawy Pzp z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawcę który: w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli Zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. Stosownie do Art. 26 ust.2b i ust. 2e ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się udostępnienia zasobów zgodnie z ust.2 b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy dla Pakietów 1-6: Zmiany umowy oraz warunki i okoliczności zmiany: Strony umowy dopuszczają zmiany w umowie w następujących okolicznościach i w poniżej określonych przypadkach: a) zmiana wartości umowy, w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, m.in.: obniżenie cen jednostkowych (promocja), b) zmiany stawki podatku VAT (przy czym, zmianie ulegnie wyłącznie cena netto, cena brutto pozostanie bez zmian), c) w przypadku zmiany podatku VAT dostosowującej podatek VAT od wyrobów medycznych do stawek wynikających z dyrektywy UE w tym zakresie, dopuszcza się zmianę wartości i cen brutto przedmiotu zamówienia d) zmiany cen urzędowych, e) zmian w przepisach prawa, które powodują konieczność zmiany zawartej umowy (np. zakaz wprowadzania do obrotu i konieczność zastąpienia produktem o tym samym działaniu i zastosowaniu, co produkt oferowany). f) w zakresie danych identyfikujących Strony umowy, takich jak np. firma, adres, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru, zmiany numerów katalogowych lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron. g) inne okoliczności nie ujęte w pkt. a-f, a których wystąpienie było niemożliwe do przewidzenia, a wprowadzenie zmian jest niezbędne do realizacji umowy dla Pakietów 7-8: 2. Strony umowy dopuszczają zmiany w umowie w następujących okolicznościach i w poniżej określonych przypadkach: a) zmiana wartości umowy, w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, m.in.: obniżenie stawki podatku VAT, obniżenie cen jednostkowych (promocja), b) zmiany stawki podatku VAT (przy czym, zmianie ulegnie wyłącznie cena netto, cena brutto pozostanie bez zmian), c) zmiany cen urzędowych, d) zmian w przepisach prawa, które powodują konieczność zmiany zawartej umowy (np. zakaz wprowadzania do obrotu i konieczność zastąpienia produktem o tym samym działaniu i zastosowaniu, co produkt oferowany), e) w zakresie danych identyfikujących Strony umowy, takich jak np. firma, adres, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru, zmiany numerów katalogowych lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron, f) inne okoliczności nie ujęte w pkt. a-e, a których wystąpienie było niemożliwe do przewidzenia, a wprowadzenie zmian jest niezbędne do realizacji umowy.
Kryt cena C
Spec www www.szpital.jaw.pl
Spec war www.szpital.jaw.pl lub w Dziale Zamówień Publicznych Szpitala tel. 32 616-44-82 wew.292, po złożeniu wniosku o przekazanie SIWZ. Koszt SIWZ 20 zł. Forma płatności przelewem lub za pobraniem
Data skl 03/06/2016
Godz skl 11:00
Miejsce Ofertę należy złożyć w Sekretariacie Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie, ul. Chełmońskiego 28, I piętro; 43-600 Jaworzno
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ; wraz z zestawieniem asortymentowo - cenowym (odpowiednio na załączniku 3.1-3.8 do SIWZ). 2. W pakietach, w których Wykonawca oferuje wyroby medyczne, wymagane oświadczenie Wykonawcy o dopuszczeniu wyrobów medycznych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, w szczególności z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 876 z późn. zmianami.) i innymi obowiązującymi przepisami. Zamawiający ma prawo zażądać w każdym czasie do wglądu w/w dokumentów oferowanego przedmiotu zamówienia, a Wykonawca winien je przedłożyć niezwłocznie Zamawiającemu do wglądu 3. Karty katalogowe lub ulotki lub inne materiały informacyjne oferowanych produktów zawierające informacje nt danych i parametrów technicznych produktu z wyraźnym oznaczeniem oferowanego produktu oraz wskazaniem numeru pakietu i numeru pozycji do następujących pakietów i pozycji: Pakiet 7, 8 - do wszystkich pozycji w zakresie każdego z w/w pakietów; 4. W Pakiecie 5 W celu potwierdzenia, że przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego w siwz, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą próbki w ilości 1 szt. 5. W Pakiecie 8: Wymagane: a. charakterystyka wytrzymałościowa rękawów, oraz dokumenty potwierdzające skuteczność materiałów eksploatacyjnych wykorzystywanych w systemie sterylizacji plazmowej Sterrad wydane przez producenta/wytwórcę a także katalogi lub karty katalogowe lub inne materiały informacyjne zawierające informacje nt parametrów technicznych określonych przez zamawiającego w siwz. b. oświadczenie Wykonawcy, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym dotyczące odpowiednio parametrów technicznych i zgodności z normami: Rękawy zgodność z normą EN 868-3-5 / ISO11607-1-2 *lub równoważna.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)