Dostawa artykułów i urządzeń administracyjno - biurowych

Publication date 2016-05-17
End date 2016-05-25 12:00:00
Instytucja 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki,
  • Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury,
  • Notatniki,
  • Bloki papierowe,
  • Terminarze lub organizery osobiste,
  • Skoroszyty i podobne wyroby,
  • Różne druki,
  • Wyroby biurowe,
  • Tablice,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby,
  • Powróz, lina, szpagat i siatka,
  • Tiul, koronka, skrawki tkanin tkanych, wykończenia i hafty,
  • Kleje

Szczegóły

Numer ogłoszenia 123758 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 229000009, 228000008, 228160003, 228161004, 301976301, 228150006, 228163006, 228161004, 228500003, 228170000, 249100006, 301992301, 395411203, 395611106, 301997928, 301954006, 441420007, 221143005, 228170000, 301970006, 301920001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu artykułów i urządzeń administracyjno - biurowych m. in. druki akcydensowe, etykiety adresowe, folia do drukarek, papier biały, papier do plotera, papier ksero, zeszyty (zadanie 1); bloczki samoprzylepne, blok techniczny brystol, kalendarze, datowniki, kartony, kieszeń (obwoluta,ofertówka,koszulka), kleje, koperty kostki do wydzierania kartek, okładki do termobindownicy, okładki do oprawy kanałowej, podkłady na biurko, skoroszyty, skorowidze, taśmy, teczki, zakładki indeksujące (zadanie 2), tablice korkowe, suchościeralne, antyramy (zadanie 3), organizer polowy, plan miasta, skoroszyt A4 (zadanie 4), sznurek, dziurkacze, nawilżacz do palców, holder, igły, klipsy, magnesy do tablicy nożyce, nóż do papieru, numerator automatyczny, okładki archiwizacyjne, pinezki do tablic korkowych i zwykłe, pistolet do kleju na gorąco, płyn do zmywania tablic suchościeralnych, podajnik do taśm samoprzylepnych, poduszka do stempli, pojemnik magnetyczny na spinacze, przybornik, przekładki do segregatora, pudła archiwizacyjne rozszywacze do usuwania zszywek,segregatory, tuby, wąsy do akt, wizytownik, wskaźnik konferencyjny, zszywacz długoramienny (zadanie nr 5) w ilościach i asortymencie wymienionym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem artykułów, zawiera załącznik nr 5 (5/1-zadanie 1; 5/2-zadanie 2; 5/3-zadanie; 5/4-zadanie 4; 5/5-zadanie 5) do SIWZ oraz w projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 (6/1-zadanie 1; 6/2-zadanie 2; 6/3-zadanie; 6/4-zadanie 4; 6/5-zadanie 5) do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych poprzez składanie ofert na poszczególne zadania. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. Liczba zadań 5:
Zadanie nr 1 - zakup druków akcydensowych, zeszytów i papieru do druku

Zadanie 2 - zakup materiałów papierniczych, okładki i koperty
Zadanie 3 - zakup tablic, antyram i ramek
Zadanie nr 4 - zakup map i organizerów
Zadanie 5 - zakup wyposażenia i urządzeń biurowych


Zamawiający w ramach prawa opcji zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości umowy o maksymalnie:
a) zadanie nr 1- 24 876,24 zł netto;
b) zadanie nr 2 - 27 258,41 zł netto;
c) zadanie nr 3 - 10 362,75 zł netto;
d) zadanie nr 4 - 1 813,60 zł netto
e) zadanie nr 5 - 15 708,02 zł netto

na zakup dodatkowych ilości asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 5 do SIWZ w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone artykuły niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego (zgodnie z zapisami projektu umowy dla poszczególnych zadań).
Realizacja zamówienia (dostawa asortymentu wraz z fakturą) w ramach prawa opcji musi być zrealizowana najpóźniej do dnia 23 grudnia 2016 r.

Realizacja zamówienia podstawowego nastąpi sukcesywnie od dnia podpisania umowy do 31.10 2016r

Realizacja zamówienia w ramach prawa opcji dla wszystkich zadań częściowych nastąpi do dnia 23 grudnia 2016 roku lub wyczerpania kwoty z umowy.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu artykułów i urządzeń administracyjno - biurowych m. in. druki akcydensowe, etykiety adresowe, folia do drukarek, papier biały, papier do plotera, papier ksero, zeszyty (zadanie 1).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem artykułów, zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu artykułów i urządzeń administracyjno - biurowych m. in. bloczki samoprzylepne, blok techniczny brystol, kalendarze, datowniki, kartony, kieszeń (obwoluta,ofertówka,koszulka), kleje, koperty kostki do wydzierania kartek, okładki do termobindownicy, okładki do oprawy kanałowej, podkłady na biurko, skoroszyty, skorowidze, taśmy, teczki, zakładki indeksujące (zadanie 2).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem artykułów, zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu artykułów i urządzeń administracyjno - biurowych m. in. tablice korkowe, suchościeralne, antyramy (zadanie 3).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem artykułów, zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu artykułów i urządzeń administracyjno - biurowych m. in. organizer polowy, plan miasta, skoroszyt A4 (zadanie 4) w ilościach i asortymencie wymienionym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem artykułów, zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu artykułów i urządzeń administracyjno - biurowych m. in. sznurek, dziurkacze, nawilżacz do palców, holder, igły, klipsy, magnesy do tablicy nożyce, nóż do papieru, numerator automatyczny, okładki archiwizacyjne, pinezki do tablic korkowych i zwykłe, pistolet do kleju na gorąco, płyn do zmywania tablic suchościeralnych, podajnik do taśm samoprzylepnych, poduszka do stempli, pojemnik magnetyczny na spinacze, przybornik, przekładki do segregatora, pudła archiwizacyjne rozszywacze do usuwania zszywek,segregatory, tuby, wąsy do akt, wizytownik, wskaźnik konferencyjny, zszywacz długoramienny (zadanie nr 5) w ilościach i asortymencie wymienionym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem artykułów, zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ulica ul. Bukowska 34
Nr domu 34
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 60-811
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 261 57 48 02
Fax 261 57 72 04
Internet www.14wog.wp.mil.pl
Regon 30206765400000
E mail 14WOG.Zp@wp.mil.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Jednostka Wojskowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/10/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Wiedza Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Potencjal Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Zdolne Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Sytuacja Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 4. Ponadto Wykonawca załączy do oferty: 1) wypełniony Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2) wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 5 (5/1-zadanie 1; 5/2-zadanie 2; 5/3-zadanie; 5/4-zadanie 4; 5/4-zadanie 5) do SIWZ. 3) pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) lub w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów;
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Umowa na wykonanie zamówienia sporządzona będzie zgodnie z projektem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ (6/1-zadanie 1; 6/2-zadanie 2; 6/3-zadanie 3; 6/4-zadanie 4; 6/5-zadanie 5) - Projekt umowy. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w treści umowy zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ . 3. W przypadku wycofania asortymentu z produkcji lub sprzedaży wskazanego w formularzu cenowym (załącznik nr 1 do umowy) po przedstawieniu stosownych dokumentów przez Wykonawcę, zastąpiony on będzie innym, zaakceptowanym przez Zamawiającego, o nie gorszych parametrach i nie wyższej cenie.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 termin płatnosci
Kryt 2p 5
Spec www www.14wog.wp.mil.pl
Spec war 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań- Sekcja zamówień Publicznych
Data skl 25/05/2016
Godz skl 12:00
Miejsce 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań - Kancelaria Jawna- czynna w dniach od pon.-do pt. w godz. 7.30-11.00 oraz 13.00-15.00
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)