Dostawa materiałów biurowych i sprzętu biurowego dla jednostek Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

Publication date 2016-05-17
End date 2016-05-25 09:00:00
Instytucja Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 124102 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów biurowych i sprzętu biurowego dla jednostek Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1A do siwz

Opis

Dostawa materiałów biurowych. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1A do siwzDostawa papieru biurowego.Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1A do siwzDostawa sprzętu biurowego. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1A do siwz

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Ulica al. Mickiewicza 21
Nr domu 21
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 31-120
Wojewodztwo małopolskie
Tel 012 6624413
Fax 012 6624410
Internet www.ur.krakow.pl
Regon 00000181500000
E mail dzp@ar.krakow.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium wadium nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Wiedza w szczególności należytego wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch głównych dostaw zgodnych z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż (wartość roczna zamówienia): zadanie nr 1 - 400.000,00 zł. brutto każda zadanie nr 2 - 150.000,00 zł brutto każda zadanie nr 3 - 50.000,00 zł. brutto każda W przypadku składania oferty na kilka zadań - minimalna wartość zrealizowanej dostawy asortymentu biurowego musi być równa co najmniej sumie cen brutto zadań, na które wykonawca składa ofertę.Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów: -oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, -wykazu głównych dostaw, -dowodów,dokumentów potwierdzających należyte wykonanie lub wykonywanie dostaw
Potencjal Zamawiający nie określa warunku szczegółowego. Ocena spełniania warunku ogólnego dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów: -oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, -pisemnego zobowiązania, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy (jeżeli dotyczy)
Zdolne Zamawiający nie określa warunku szczegółowego. Ocena spełniania warunku ogólnego dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów: -oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, -pisemnego zobowiązania, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy (jeżeli dotyczy)
Sytuacja Zamawiający nie określa warunku szczegółowego. Ocena spełniania warunku ogólnego dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów: -oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, -pisemnego zobowiązania, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy (jeżeli dotyczy)
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1.Wypełniony formularz Oferta -Załącznik nr 1 do SIWZ 2.Wypełnioną Tabelę -Parametry Techniczne Przedmiotu Zamówienia, Formularz Cenowy - Załącznik nr 1A do SIWZ 3.Wypełniony druk Dokument Gwarancyjny - stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ 4.Oryginał lub kopię pełnomocnictwa
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje zmianę istotnych postanowień umowy w przypadku gdy artykuły biurowe, których dostarczanie stanowi przedmiot umowy nie będą dostępne na rynku z powodu zaprzestania ich produkcji, pod warunkiem, że dostarczane zamienne artykuły biurowe będą spełniać wymagania określone w SIWZ dotyczące przedmiotu zamówienia oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 5
Spec www www.ur.krakow.pl
Spec war Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Mickiewicza nr 21, Dział Zamówień Publicznych
Data skl 25/05/2016
Godz skl 09:00
Miejsce Ofertę należy złożyć w budynku głównym Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Mickiewicza nr 21, pok. nr 7 - Kancelaria Uczelni
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)