Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Lublin
|
Ulica |
Pl. Króla Władysława Łokietka 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowosc |
Lublin
|
Kod poczt |
20-109
|
Wojewodztwo |
lubelskie
|
Tel |
81 4663000
|
Fax |
81 4663001
|
Internet |
www.bip.lublin.eu
|
Regon |
43101951400000
|
E mail |
zamowienia@um.lublin.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zakup usług telekomunikacyjnych z zakresu telefonii komórkowej w kwocie nie przekraczającej 25% wartości zamówienia podstawowego dla każdej z następujących jednostek organizacyjnych Miasta Lublin: Zespół Przedszkolny nr 1; Przedszkole nr 2; Przedszkole nr 3; Przedszkole nr 4; Przedszkole nr 5; Przedszkole nr 6; Przedszkole nr 7 ; Przedszkole nr 9; Przedszkole nr 10; Przedszkole nr 12; Przedszkole nr 13; Przedszkole nr 14; Przedszkole nr 15; Przedszkole nr 16; Przedszkole nr 18; Przedszkole nr 19; Przedszkole nr 22; Przedszkole nr 25; Przedszkole nr 26; Przedszkole nr 28; Przedszkole nr 31; Przedszkole nr 32; Przedszkole nr 33; Przedszkole nr 34; Przedszkole nr 35; Przedszkole nr 36; Przedszkole nr 37; Przedszkole integracyjne nr 39; Publiczne Przedszkole Integracyjne nr 40; Przedszkole nr 42; Przedszkole nr 43; Przedszkole nr 44; Przedszkole nr 45;Przedszkole nr 46; Przedszkole nr 47; Przedszkole nr 48; Przedszkole nr 50; Przedszkole nr 52; Przedszkole nr 54; Przedszkole nr 56 Przedszkole nr 57; Przedszkole nr 58; Przedszkole nr 59; Przedszkole nr 63; Przedszkole nr 64; Przedszkole nr 65; Przedszkole nr 66; Przedszkole nr 69; Przedszkole nr 70; Przedszkole nr 72; Przedszkole nr 73; Przedszkole nr 74; Przedszkole nr 75; Przedszkole nr 76 ; Przedszkole nr 77; Przedszkole nr 78; Przedszkole nr 79; Przedszkole nr 81; Przedszkole nr 83; Przedszkole nr 84; Przedszkole nr 85; Przedszkole nr 87; Szkoła Podstawowa nr 2; Szkoła Podstawowa nr 3; Szkoła Podstawowa nr 6; Szkoła Podstawowa nr 7; Szkoła Podstawowa nr 20; Szkoła Podstawowa nr 21; Szkoła Podstawowa nr 38; Szkoła Podstawowa nr 40; Szkoła Podstawowa nr 51; Gimnazjum nr 9; Gimnazjum nr 10; Gimnazjum nr 18; Gimnazjum nr 19; II Liceum Ogólnokształcące; V Liceum Ogólnokształcące; IX Liceum Ogólnokształcące; Zespół Szkół Budowlanych; Zespół Szkół nr 5; Zespół Szkół nr 6; Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 4; Zespół Szkół Elektronicznych; Zespół Szkół Energetycznych; Zespół Szkól Transportowo- Komunikacyjnych; Państwowe Szkoły Budownictwa i Geodezji; Bursa Szkolna nr 1; Bursa Szkolna nr 2; Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie; Dom Dziecka im J. Korczaka; Rodzinny Dom Dziecka; Centrum Administracyjne im. Ewy Szelburg-Zarembiny w Lublinie; Dom Pomocy Społecznej Dla Osób Niepełnosprawnych Fizycznie; Dom Pomocy Społecznej im. Wiktorii Michelisowej; Dom pomocy Społecznej im. Matki Teresy z Kalkuty; Dom Pomocy Społecznej Kalina; Środowiskowy Dom Samopomocy Kalina; Dom Pomocy Społecznej z siedzibą w Lublinie przy ul. Ametystowej 22; Zespół Ośrodków Wsparcia w Lublinie; Dom Pomocy Społecznej Betania; Centrum Administracyjne Pogodny Dom; Ośrodek Międzykulturowych Inicjatyw Twórczych Rozdroża; Miejska Biblioteka Publiczna im. Hieronima Łopacińskiego; Teatr im. H. Ch. Andersena; Teatr Stary w Lublinie; Miejski Urząd Pracy; Straż Miejska Miasta Lublin; Zarząd Dróg i Mostów; Zarząd Nieruchomości Komunalnych, Młodzieżowy Dom Kultury Pod Akacją; Dzielnicowy Dom Kultury Bronowice; Dzielnicowy Dom Kultury Węglin; Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej; Pogotowie Opiekuńcze
|
Czas |
D
|
Data roz |
01/09/2016
|
Wadium |
Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą posiadanie uprawnień do świadczenia usług telefonicznych zgodnie z art. 10 i art. 11 Prawa Telekomunikacyjnego (Dz. U. z 2004 r. nr 171, poz 1800 z późn. zm.)
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Wycena ofertowa. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 5. Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 6. Dokument, wymagany w pkt 5 winien określać w szczególności: 6.1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 6.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 6.3. charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 6.4. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 7. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Dopuszcza się zmianę stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę.
2. Dopuszcza się zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w części dotyczącej podatku VAT w zakresie przepisów prawa podatkowego dotyczącego odwróconego opodatkowania (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 09.04.2015 r o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r. poz 605) oraz w przypadku zmian przepisów prawa w szczególności dotyczących centralizacji podatkowych, w zakresie niezbędnym do stosowania do nowo obowiązujących przepisów prawa.
3. Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku zmian w zakresie danych do faktury dotyczących Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności zmiany: adresu, numeru NIP, Regon oraz nazwy Zamawiającego lub Wykonawcy, w przypadku zmian przepisów prawa dotyczących centralizacji podatkowych.
4. Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust.3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę w zakresie wynagrodzenia należnego Wykonawcy, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę, pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, że zmiany te mają wpływ na koszt świadczenia usługi wraz z pełnym uzasadnieniem i wskazaniem procentowego wzrostu tych cen. Jednocześnie Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo żądania dalszych wyjaśnień wraz z przedstawieniem dalszych dokumentów celem stwierdzenia dopuszczalności zmiany cen za świadczenie usługi.
5. Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeśli zmiana ta będzie miała wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę, pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, że zmiany te mają wpływ na koszt świadczenia usługi wraz z pełnym uzasadnieniem i wskazaniem procentowego wzrostu tych cen. Jednocześnie Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo żądania dalszych wyjaśnień wraz z przedstawieniem dalszych dokumentów celem stwierdzenia dopuszczalności zmiany cen za świadczenie usługi.
6. W przypadku innej niż wskazana w pkt 1-5 zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, dopuszcza się możliwość zmiany postanowień umowy, na które zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa ma wpływ, w zakresie niezbędnym do stosowania do nowo obowiązujących przepisów prawa
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
99
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji terminali typu D
|
Kryt 2p |
1
|
Spec www |
www.bip.lublin.eu
|
Spec war |
Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 8 po dokonaniu wpłaty 5,00 zł w kasie UM Lublin ul. Wieniawska 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5 zł + koszt przesyłki)
|
Data skl |
25/05/2016
|
Godz skl |
11:30
|
Miejsce |
Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 8
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
1. Nazwy i adresy instytucji zamawiających, w imieniu których Zamawiający prowadzi postępowanie: 1.1. Ośrodek Międzykulturowych Inicjatyw Twórczych Rozdroża z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 39, 20-076 Lublin; 1.2. Miejska Biblioteka Publiczna im. Hieronima Łopacińskiego z siedzibą w Lublinie, ul. Hempla 5, 20-008 Lublin; 1.3. Teatr im. H. Ch. Andersena z siedzibą w Lublinie, ul. Dominikańska 1, 20-111 Lublin; 1.4. Teatr Stary w Lublinie z siedzibą w Lublinie, ul. Jezuicka 18, 20-113 Lublin. 2. Termin wykonania zamówienia - od 01.09.2016 r. do 31.08.2018 r. lub od dnia następnego po dniu zawarcia umowy przez 24 miesiące - w przypadku zawarcia umowy po dniu 01.09.2016 r. 3. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 3.1. W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Grzegorz Janiuk - Wydział Informatyki i Telekomunikacji Urzędu Miasta Lublin, ul. Okopowa 11, telefon 81 466 11 36. 3.2. W zakresie procedury: p. Paweł Patyra - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 8, telefon 81 466 30 16
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|