dostawa sterylnych i niesterylnych wyrobów jednorazowego użytku

Publication date 2016-05-17
End date 2016-05-30 12:30:00
Instytucja Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka"
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Bielizna szpitalna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 124972 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 395180006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa sterylnych i niesterylnych wyrobów jednorazowego użytku - 17 pakietów

Opis

Zestaw uniwersalnyZestaw do procedur wysokospecjalistycznychZestaw okulistycznyZestaw do pobrań narządówZestaw do cystoskopii dla dzieciSerwety brzusznepodkłady wysokochłonneMaski chirurgiczneFartuchy chirurgiczneSerwety operacyjneWyroby sterylneCzepki chirurgiczneWyroby niesterylneUbrania operacyjneKombinezony ochronneserweta sterylna 75x75cm z otworem 3,5cmObłożenia. Zestaw pediatryczny do arteriografii mózgowej i zabiegów neurochirurgi wewnątrznaczyniowej CZD

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka"
Ulica Al. Dzieci Polskich 20
Nr domu 20
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 04-730
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 8151024
Fax 22 8151015
Internet http://www.czd. pl
Regon 00055796100000
E mail l.januszewski@czd.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 17
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 3
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Wiedza - warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min.1 zamówienie tego samego rodzaju (sterylnych/niesterylnych wyrobów jednorazowego użytku) o wartości brutto min: Nr pakietu Kwota w PLN 1- 79 760,00 2- 11 690,00 3- 14 750,00 4- 3 587,00 5- 8 191,00 6- 1 575,00 7- 831,00 8- 1 273,00 9- 5 031,00 10- 5 850,00 11- 2 516,00 12- 1 896,00 13- 7 180,00 14- 1 251,00 15- 4 950,00 16- 119,00 17- 893,00 a ocena jego spełnienia zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w pkt. 9.A.2. siwz.
Potencjal Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. Arkuszy kart danych technicznych, wystawione przez producenta wyrobu gotowego po procesie sterylizacji potwierdzające spełnienie zgodnie z normą PN-EN 13795+A1:2013-06 lub równoważną. Za równoważne Zamawiający uzna dokument potwierdzający wymagania ogólne dotyczące wytwórców, przetwórców i wyrobów, metod badań, wymagań użytkowych i poziomów wymagań dla obłożeń chirurgicznych, fartuchów chirurgicznych i odzieży dla bloków operacyjnych, stosowanych jako wyrób medyczny dla pacjentów, personelu medycznego i wyposażenia, wystawiony przez niezależny uprawniony do tego podmiot. - dotyczy pakietów nr 1, 2, 3, 4, 5, 9, 10, 11, 16,17 2. Dokumenty techniczne potwierdzające parametry producentów włóknin i folii użytych do produkcji zestawów operacyjnych i serwet - dotyczy pakietów nr 1, 2, 3, 4, 5, 17 3. Karty techniczne wyrobu potwierdzające parametry włóknin z jakich zostały wykonane - dotyczy pakietu nr 6, 7, 8, 12, 13, 14 4. Dokument potwierdzający zgodność oferowanego produktu z normą PN-EN 13795+A1:2013-06 lub równoważną. Za równoważne Zamawiający uzna dokument potwierdzający wymagania ogólne dotyczące wytwórców, przetwórców i wyrobów, metod badań, wymagań użytkowych i poziomów wymagań dla obłożeń chirurgicznych, fartuchów chirurgicznych i odzieży dla bloków operacyjnych, stosowanych jako wyrób medyczny dla pacjentów, personelu medycznego i wyposażenia, wystawiony przez niezależny uprawniony do tego podmiot. - dotyczy pakietów nr 12, 13, 14. 5. Dokument potwierdzający zgodność oferowanego produktu z normą PN-EN 14683:2014-05 lub równoważną dla masek chirurgicznych. Za równoważne Zamawiający uzna dokument potwierdzający wymagania strukturalne i funkcjonalne oraz metody badań dotyczące masek chirurgicznych przeznaczonych do ochrony przed przenikaniem czynników infekcyjnych z personelu na pacjentów, podczas zabiegów chirurgicznych w salach operacyjnych i w innych przypadkach z podobnymi wymaganiami, wystawiony przez niezależny uprawniony do tego podmiot - dotyczy pakietu nr 8. 6. Dokument potwierdzający zgodność oferowanego produktu z normą PN EN 14079 lub równoważną . Za równoważne Zamawiający uzna dokument potwierdzający wymagania funkcjonalne i metody badań dotyczące gazy higroskopijnej z bawełny i mieszanek bawełny z wiskozą, wystawiony przez niezależny uprawniony do tego podmiot. - dotyczy pakietu nr 6. 7. Dokument potwierdzający zgodność oferowanego produktu z normą PN-EN 863 lub równoważną. Za równoważne Zamawiający uzna dokument potwierdzający metody badania wytrzymałości na przebicie materiałów przeznaczonych na odzież ochronną, wystawiony przez niezależny uprawniony do tego podmiot. - dotyczy pakietu nr 15 8. Dokument potwierdzający zgodność oferowanego produktu z normą PN-EN ISO 13935-2:2014-06 lub równoważną. Za równoważne Zamawiający uzna dokument potwierdzający metodę służącą do wyznaczania maksymalnej siły zrywającej szew w przypadku siły działającej prostopadle do niego, wystawiony przez niezależny uprawniony do tego podmiot. - dotyczy pakietu nr 15 9. Dokument potwierdzający zgodność oferowanego produktu z normą PN-EN 14605:2005+A1:2009 lub równoważną. Za równoważne Zamawiający uzna dokument potwierdzający wymagania odzieży ochronnej dla wyznaczania odporności odzieży chroniącej przed chemikaliami na przesiąkanie rozpylonej cieczy, wystawiony przez niezależny uprawniony do tego podmiot.- dotyczy pakietu nr 15 10. Dokument potwierdzający zgodność oferowanego produktu z normą PN-EN 1149-5:2008 lub równoważną. Za równoważną Zamawiający uzna dokument potwierdzający wymagania materiałowe i konstrukcyjne dotyczące odzieży ochronnej rozpraszającej ładunek elektrostatyczny, wystawiony przez niezależny uprawniony do tego podmiot - dotyczy pakietu nr 15 11. Dokument potwierdzający zgodność oferowanego produktu z normą EN ISO 13982-1:2004/A1:2010 lub równoważną Za równoważną Zamawiający uzna dokument potwierdzający wymagania dotyczące szczelności ubrań chroniących przed przenikaniem stałych cząsteczek środków chemicznych - wystawiony przez niezależny uprawniony do tego podmiot - dotyczy pakietu 15 12. Dokument potwierdzający zgodność oferowanego produktu z normą EN 13034:2005+A1:2009 lub równoważną. Za równoważną Zamawiający uzna dokument potwierdzający wymagania dla odzieży chroniącej przed chemikaliami typ6- odporność na opryskanie cieczą - wystawiony przez niezależny uprawniony do tego podmiot - dotyczy pakietu 15 13. Dokument potwierdzający zgodność oferowanego produktu z normą EN 14325 lub równoważną. Za równoważną Zamawiający uzna dokument potwierdzający metodę badania i klasyfikacji materiałów, szwów, połączeń trwałych i rozdzielnych zastosowanych w odzieży chroniącej przed chemikaliami ( odporny na przenikanie typowych cytostatyków)- wystawiony przez niezależny uprawniony do tego podmiot - dotyczy pakietu 15 14. Dokument potwierdzający, że oferowany jest przeznaczony do pracy w pomieszczeniach o klasach czystości ISO-7/ISO-8/ISO-9 oraz GMP C/D lub równoważnych. Za równoważne Zamawiający uzna dokument potwierdzający metodę badania odpowiednią dla badania czystości powietrza w pomieszczeniach o kontrolowanej klasie czystości powietrza - wystawiony przez niezależny uprawniony do tego podmiot - dotyczy pakietu 15 15. Foldery/ katalogi potwierdzające zgodność zaoferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia - dotyczy pakietu nr 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14,16. 16. Aktualnego raportu z walidacji procesów sterylizacji. Wyroby powinny być sterylizowane dopuszczonymi prawem walidowanymi metodami sterylizacji - poświadczenie w postaci aktualnego raportu walidacji. Zgodne z klasą II a, reguła 7. - dotyczy pakietów nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 9, 10, 11, 16, 17 Zamawiający wymaga aby załączone katalogi/foldery/dokumenty/karty techniczne/arkusze danych technicznych, były opisane którego pakietu oraz której pozycji z formularza cenowego dotyczą, co ułatwi Zamawiającemu szybką identyfikację.
Inne dokumenty Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1. niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawione z odpowiednią datą dla tych dokumentów. 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - według załącznika nr 3 do siwz; 4. Wypełniony(e) i podpisany(e) formularz(e) cenowy(e) - według załącznika nr 9 do siwz.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy zgodnie § 7 Istotnych Postanowień Umowy - załącznik nr 2 do siwz
Kryt cena C
Spec www www.czd.pl
Spec war Siedziba Zamawiającego budynek K pokój 103 lub do pobrania ze strony internetowej www.czd.pl
Data skl 30/05/2016
Godz skl 12:30
Miejsce Siedziba Zamawiającego budynek K pokój 103
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Inf dodat Zamawiający w celu oceny kryterium Jakość wymaga dołączenia do oferty próbek w ilości - po 1 sztuce do każdej pozycji formularza cenowego - dotyczy pakietów nr 1, 2, 3, 4, 5,17 - po 2 opakowania/kartoniki do każdej pozycji formularza cenowego - dotyczy pakietu nr 8; - po 2 sztuki do każdej pozycji formularza cenowego - dotyczy pakietu nr 6, 9 Uwaga: Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą próbek lub złożył próbkę niekompletną -zawierającą błąd- Zamawiający nie będzie wzywał do uzupełnia próbek w trybie art. 26 ust.3 Pzp. Próbki składane w celu dokonania oceny jakości złożonej oferty nie podlegają uzupełnieniom - opinia UZP wyrok z dnia 18.06.2014 r. KIO 1158-14 Zamawiający wymaga aby załączone próbki, były opisane którego pakietu oraz której pozycji z formularza cenowego dotyczą, co ułatwi Zamawiającemu szybką identyfikację.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)