Rozbudowa infrastruktury systemu indywidualnej ochrony zbiorów Piccolo, dla Muzeum Śląskiego w Katowicach. Numer postępowania: MŚ-ZP-WW-333-14-16.

Publication date 2016-05-17
End date 2016-06-02 14:00:00
Instytucja Muzeum Śląskie
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Sprzęt i aparatura elektryczna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 55005 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 450000007, 452323328, 453000000, 316000002, 453153001, 453122009, 351217005, 351213001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia jest rozbudowa infrastruktury systemu indywidualnej ochrony zbiorów PICCOLO, dla Muzeum Śląskiego w Katowicach.
Przedmiot zamówienia polega na instalacji odbiorników wraz z infrastrukturą kablową i zasilaniem systemu indywidualnej ochrony zbiorów Piccolo.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia kwotę brutto w wysokości: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 2 do SIWZ zatytułowany: PFU.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Muzeum Śląskie
Ulica ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1
Nr domu 1
Miejscowosc Katowice
Kod poczt 40-205
Wojewodztwo śląskie
Tel 032 2585661-3; 3503672
Fax 032 2599804
Internet www.muzeumslaskie.pl
Regon 00109412100000
E mail muzeumjg@op.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Instytucja kultury
Rodzaj zam inny Instytucja kultury
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 28/10/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ.
Wiedza Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, w sposób należyty wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na budowie lub rozbudowie systemu indywidualnej ochrony zbiorów muzealnych przed kradzieżą, każde o wartości nie mniejszej niż 60000,00 zł netto. Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej postawionego warunku na podstawie wykazu robót budowlanych wraz z dowodami (rozdział IV ust. 1 pkt 3) SIWZ), które muszą potwierdzać, że Wykonawca wykonał roboty przynajmniej w rodzaju, ilościach i wartościach wyżej opisanych przez Zamawiającego oraz że ta część wykazanych robót, która wystarcza dla spełnienia postawionego przez Zamawiającego warunku została wykonana w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.
Potencjal Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Arkuszem kalkulacyjny ceny oferty - Formularz oferty (wzór) - załącznik nr 1
Inne dokumenty Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - wymagane, jeżeli w celu wykazania spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie o którym mowa powyżej. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Pełnomocnictwo - wymagane jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta), nawet jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym. W razie wątpliwości co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomocnictwa przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcja, spółki cywilne) dokumenty wymienione w rozdziale IV ust. 2 i/lub ust. 3 oraz ust. 5 SIWZ należy załączyć odpowiednio dla każdego z tych Wykonawców. Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzane w języku obcym były składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana treści niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w sytuacji: 1) zmian urzędowej stawki podatku od towarów i usług (VAT) w okresie obowiązywania umowy, dla faktur wystawionych po zmianie stawki podatku, podatek VAT będzie obliczony w obowiązującej stawce na dzień wystawienia faktury; 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizacje zamówienia, w takim przypadku zmiany umowy zostaną ograniczone do zmian koniecznych do dostosowania przedmiotu umowy i dokumentacji do stanu zgodnego z prawem; 3) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom a także zmiany podwykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień §7 ust. 3 niniejszej umowy; 4) Strony maja prawo do przedłużenia Terminu zakończenia prac o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia prac, w następujących sytuacjach: a) konieczności wydłużenia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego; b) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia prac, w szczególności będące następstwem nieterminowego przekazania terenu realizacji prac, braku dostępu do terenu realizacji prac, konieczności zmian Dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie Terminu zakończenia prac; c) gdy wystąpi konieczność wykonania prac zamiennych lub innych prac niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej oraz inne sytuacje, które wstrzymują lub opóźniają realizacje przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji; d) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; e) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; f) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania prac z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; g) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; h) konieczność wykonania dodatkowych uzgodnień, badan, ekspertyz, analiz z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; i) wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń zewnętrznych, obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które zasadniczo i istotnie uniemożliwiają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których nie można było przewidzieć i którym, ani Zamawiający, ani Wykonawca nie mogli zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać; j) nieterminowego przekazania terenu budowy przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 5) Strony maja prawo do zmiany Umowy w zakresie Materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania prac, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach: a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części prac, objętej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w PFU, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, b) konieczności realizacji prac wynikających z wprowadzenia w Dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo, c) wystąpienia warunków terenu realizacji prac odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów, d) konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, e) zmiany wynikające z uwarunkowań użytkowych, estetycznych lub względów bezpieczeństwa, f) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonywanego przedmiotu umowy; g) wycofania z rynku przez producenta lub zakończenie produkcji materiałów lub urządzeń, których zabudowę przewidywało zamówienie. 6) Zmiany formy płatności za realizację zamówienia w przypadku wydłużenia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego. 7) Zmiana zakresu rzeczowego robót może nastąpić w przypadku: a) konieczności wykonania robót zamiennych; b) konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. nadzoru budowlanego, PIP i innych; c) ograniczenia zakresu robót wynikającego z wprowadzenia istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego zmiany w dokumentacji projektowej. 3. Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu Umowy, pod rygorem nieważności. 4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), zmiana osób oddelegowanych do realizacji niniejszego zamówienia z zachowaniem wymogów w stosunku do tych osób określonych w PFU i umowie, czy zmiany danych adresowych.
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 20
Spec www http://bip.muzeumslaskie.pl/kategoria_8.html
Spec war Muzeum Śląskim w Katowicach, ul. T. Dobrowolskiego 1, budynek administracyjny, piętro 3, Sekretariat
Data skl 02/06/2016
Godz skl 14:00
Miejsce Muzeum Śląskim w Katowicach, ul. T. Dobrowolskiego 1, budynek administracyjny, piętro 3, Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zadanie współfinansowane ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2009-2014 w ramach projektu pn. Rewitalizacja zabytkowych budynków Łaźni Głównej i Stolarni wraz z przyległym terenem dawnej kopalni Katowice i budową niezbędnej infrastruktury na potrzeby Muzeum Śląskiego w Katowicach.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)