Modernizacja oraz rozbudowa obiektu sanatoryjnego Jawor przeznaczonego dla celów zamieszkiwania czasowego oraz termomodernizacja budynku administracji, oraz obiektów: Modrzew i Jawor w ramach projektu pn. Zwiększenie efektywności energetycznej Uzdrowiska Horyniec w ramach programu PL04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii realizowanego przez NFOŚiGW - etap trzeci
| Publication date | 2016-05-17 |
| End date | 2016-05-31 09:00:00 |
| Instytucja | Uzdrowisko Horyniec sp. z o.o. |
| Miejscowość | Horyniec-Zdrój |
| Województwo | podkarpackie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 55041 / 2016 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 452000009, 450000007, 453000000, 451000008, 451112000, 454000001, 451110008, 451113001, 452610004, 452624108, 453200006, 453210003, 454100004, 454211005, 453324007, 453100003, 453320003, 391000003 |
| Adres strony internetowej siwz | |
| BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
| 1.1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) modernizacja oraz rozbudowa obiektu sanatoryjnego Jawor oraz 2) termomodernizacja budynków Uzdrowiska Horyniec w ramach projektu pn. Zwiększenie efektywności energetycznej Uzdrowiska Horyniec w ramach programu PL04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii realizowanego przez NFOŚiGW - etap trzeci docieplenie i wymiana stolarki budynku administracyjnego, oraz obiektów: Modrzew i Jawor. 1.2. Zakres robót obejmuje m.in.: 1) modernizacja oraz rozbudowa obiektu sanatoryjnego Jawor, 2) roboty termomodernizacyjne na obiektach Zamawiającego: - ocieplenie stropodachu, docieplenie ścian zewnętrznych oraz wymiana stolarki okiennej wraz z robotami izolacyjnymi, ziemnymi i przygotowawczymi budynku Modrzew, - ocieplenie stropodachu, docieplenie ścian zewnętrznych, oraz wymiana stolarki okiennej wraz z robotami izolacyjnymi, ziemnymi i przygotowawczymi budynku Jawor (który będzie modernizowany i rozbudowywany - jak w ppkt 1 pkt 1.2. SIWZ), - ocieplenie stropodachu, docieplenie ścian zewnętrznych i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami izolacyjnymi, ziemnymi i przygotowawczymi Budynku Administracji. Uwaga: Ppkt 2) realizowany jest w ramach projektu pn. Zwiększenie efektywności energetycznej Uzdrowiska Horyniec w ramach programu PL04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii realizowanego przez NFOŚiGW. 1.2.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Dokumenty zawarte w powyżej wskazanym załączniku należy traktować, jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające. W przypadku jakiejkolwiek rozbieżności lub wieloznaczności Wykonawca z powołaniem się na taką okoliczność nie może ograniczać ani zakresu zamówienia, ani zakresu należytej staranności. W przypadku, gdy dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót nie podają w sposób szczegółowy technologii wykonywania robót lub wykonania określonego elementu przedmiotu umowy, bądź też nie precyzują dostatecznie rodzaju i standardu materiałów, Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego wcześniejszego uzyskania decyzji w tym zakresie od Zamawiającego. 1.3. Wymogi dotyczące materiałów i urządzeń. 1.3.1 Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia (materiały i urządzenia) muszą być zgodne z właściwościami określonymi w dokumentach Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz w załącznikach do niej tj. projekcie technicznym - opisach technicznych i rysunkach, projekcie budowlano - wykonawczym, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne (na podstawie art. 30 ust. 4 ustawy Pzp). Do urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej dla których są wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować urządzenia i materiały równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, użytkowych i estetycznych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny posiadać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze lub lepsze od założeń projektowych (na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). 1.3.2. Urządzenia i materiały musza być oznaczone znakiem CE oraz posiadać stosowne certyfikaty, atesty, świadectwa jakości, dopuszczenia i inne dokumenty przewidziane obowiązującymi przepisami prawa. 1.3.3. Urządzenia muszą posiadać świadectwa jakości dopuszczające do użytkowania przez właściwe organy. 1.3.4. Zamawiający zrównuje okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane, wbudowane materiały (elementy) i zamontowane urządzenia. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w okresie gwarancyjnym zawarte są w projekcie umowy (załącznik nr 10 do SIWZ). 1.4. Wymóg dotyczący zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy. Na podstawie art. 29 ust. 4 oraz w związku z art. 36 ust. 2 pkt 9 lit. d ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2015 r., poz. 1502 z późn. zm.) przez Wykonawcę, co najmniej 15 osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Wymagania w zakresie zatrudnienia nie dotyczą faktu zatrudnienia określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia ich do realizacji zamówienia. Nie może stanowić spełnienie warunku określonego w rozdz. 2 pkt 1.3. SIWZ samo tylko zatrudnienie pracowników, które następnie nie będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osób na umowy o pracę wskazanych w załączniku do umowy (stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ) oraz czynności, które będą wykonywane przez te osoby w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. W sytuacji, gdy dana osoba w okresie realizacji zamówienia rozwiąże umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on to zatrudnienia w miejsce tej osoby, innej osoby. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia pracowników na umowę o pracę Wykonawca zapłaci kary umowne, o których mowa w projekcie umowy (załącznik nr 10 do SIWZ). 1.5. Harmonogram rzeczowo - finansowy. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogramu rzeczowo - finansowego zamówienia bezwzględnie uwzględniającego maksimum trzy etapy, w tym dwa etapy odbiorów częściowych oraz odbiór końcowy. Zamawiający dopuszcza Harmonogram rzeczowo - finansowy powinien zawierać, co najmniej: - elementy robót, - zakres prac, - termin realizacji, - ewentualny udział Podwykonawców z wskazaniem szczegółowego zakresu wykonywanych robót oraz ich wartości, - wartość każdego z czterech etapów robót oraz wartości poszczególnych robót danego etapu. Wykonawca musi wziąć pod uwagę termin rozpoczęcia robót, termin przekazania placu budowy przez Zamawiającego, termin zakończenia robót wskazany przez Zamawiającego oraz fakt prowadzenia części robót (roboty termomodernizacyjne tj. ocieplenia i wymiana stolarki) objętych przedmiotem zamówienia w budynkach i przy budynkach, które nie są i nie będą w trakcie realizacji zamówienia wyłączone z użytkowania. Przedmiotowy harmonogram sporządzony będzie w ścisłym uzgodnieniu Zamawiającym i jego wytycznymi oraz podlega ostatecznej akceptacji przez Zamawiającego. Wymagalne terminy odbiorów częściowych wynikające z harmonogramu rzeczowo - finansowego: a) odbiór częściowy robót, o których mowa w pkt 1.2. pkt 2 zgodnie z dokumentacją pn. Termomodernizacja zawarta w Szczegółowym opisie przedmiocie zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) najpóźniej do 30 września 2016 r., b) odbiór częściowy robót - zakończenie robót modernizacyjnych w części budynku Jawor I wraz z niezbędnymi instalacjami potrzebnymi do funkcjonowania części Jawor I zlokalizowanymi w części dobudowanego skrzydła (w dokumentacji zawartej w Szczegółowym opisie przedmiocie zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ pn. Jawor II) najpóźniej do dnia 31 października 2016 r., c) odbiór końcowy przedmiotu zamówienia - zakończenie wszystkich robót wraz z kompletnym wyposażeniem przewidzianym w Szczegółowym opisie przedmiocie zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ najpóźniej do dnia 30 grudnia 2016 r. 1.5.1 Zamawiający dopuszcza realizację zakresu zamówienia od poniedziałku do soboty, w godzinach od 8 do 18. 1.6. Obowiązki Wykonawcy w związku z realizacją umowy. Informacje na temat obowiązków Wykonawcy dotyczących zobowiązań, jakie związane są z wykonaniem umowy, po udzieleniu zamówienia publicznego, zawarte są w projekcie umowy (załącznik nr 10 do SIWZ) i Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). 1.7. Wizja lokalna. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia. Wizja lokalna tylko i wyłącznie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym z przedstawicielem Zamawiającego uprawnionym do kontaktu z Wykonawcami. 1.8. Zobowiązania Wykonawcy przed podpisaniem umowy. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: a) uzgodniony z Zamawiającym i zaakceptowany przez Zamawiającego harmonogram rzeczowo - finansowy, b) kopie dokumentów potwierdzających uprawnienia osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, c) kopię dokumentów potwierdzających przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, d) umowy - oryginału dokumentu ubezpieczeniowego, o którym mowa poniżej i przekazanie mu jego kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; w przypadku, gdy dokument ubezpieczeniowy obejmować będzie okres krótszy niż okres realizacji przedmiotu niniejszej umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu na każde jego żądanie oryginału dokumentu ubezpieczeniowego wraz z jego kopią poświadczoną za zgodność z oryginałem, celem wykazania ciągłości ubezpieczenia na czas wymagany zgodny z umową. Treść ubezpieczenia: ubezpieczenia w całości przedmiotu niniejszej umowy, w tym ubezpieczenia terenu budowy w rozumieniu ustawy Prawo budowlane - t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 (bez franszyzy redukcyjnej lub z franszyzą redukcyjną nie wyższą niż 10 % wartości kontraktu - sumy ubezpieczenia), od wszelkich szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej dotyczącej ludzi robót, urządzeń i sprzętu budowy oraz wszelkiego mienia ruchomego związanego bezpośrednio z wykonywaniem robót, od kradzieży, ognia i innych zdarzeń losowych, a także od odpowiedzialności cywilnej za szkody i od następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym ruchem pojazdów mechanicznych, na okres od dnia zawarcia niniejszej umowy do czasu odbioru końcowego robót; w przypadku, gdy polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy obejmuje okres krótszy niż okres realizacji przedmiotu niniejszej umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłużenia polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego na cały okres realizacji przedmiotu umowy w sposób zapewniający ciągłość ubezpieczenia, zgodnie umową Przedłożenie ww. dokumentów stanowi bezwzględny warunek zawarcia umowy, nie przedłożenie choćby jednego uznane będzie za okoliczność uniemożliwiającą zawarcie umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 1 |
| Nazwa | Uzdrowisko Horyniec sp. z o.o. |
| Ulica | ul. Sanatoryjna 3 |
| Nr domu | 3 |
| Miejscowosc | Horyniec-Zdrój |
| Kod poczt | 37-620 |
| Wojewodztwo | podkarpackie |
| Tel | 016 6313088, 6313147 |
| Fax | 016 6313355 |
| Internet | www.uzdrowisko-horyniec.com.pl |
| Regon | 00078103200000 |
| E mail | biuro@uzdrowisko-horyniec.com.pl |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | Inny: własność samorządowa |
| Rodzaj zam inny | własność samorządowa |
| Rodz zam | B |
| Czy czesci | Nie |
| Czy wariant | Nie |
| Czy dialog | Nie |
| Czy uzup | Nie |
| Czas | D |
| Data zak | 30/12/2016 |
| Wadium | 80000,00 |
| Zaliczka | Nie |
| Uprawnienie | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie |
| Wiedza | Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał, co najmniej: 1) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie - w rozumieniu art. 3 pkt 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290) z wyłączeniem nadbudowy - budynku zamieszkania zbiorowego (budynek przeznaczony do okresowego pobytu ludzi, np. hotel, motel, itp.) w rozumieniu § 3 pkt 5 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t. j. Dz. U. z 2015 r., poz., 1422) co najmniej dwukondygnacyjnego o powierzchni całkowitej minimum 500 m2 (z dopuszczalnym odchyleniem powierzchni całkowitej -10 %) i wartości brutto minimum 2 000 000,00 zł. (słownie: dwa miliony zł.), w którym wykonano wewnętrzne roboty ogólnobudowlane, w tym m.in. wewnętrzne roboty wykończeniowe, wewnętrzne roboty instalacyjne (sanitarne) i wewnętrzne roboty elektryczne oraz 2) jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu termomodernizacji budynku w technologii lekko - mokrej o powierzchni ocieplenia nie mniejszej niż 350 m2, na jednym obiekcie budowlanym, potwierdzone dowodami wydanymi przez podmiot na rzecz, którego zostało wykonane, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone |
| Potencjal | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie |
| Zdolne | Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował: 1) min. 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika budowy i kierownika robót ogólnobudowlanych - wskazana osoba ma posiadać, co najmniej następujące kwalifikacje: a) łącznie, co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót ogólnobudowlanych, z czego co najmniej jedno na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót ogólnobudowlanych na inwestycji, której przedmiotem był budowa, rozbudowa lub przebudowa z wyłączeniem nadbudowy budynku zamieszkania zbiorowego w rozumieniu § 3 pkt 5 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t. j. Dz. U. z 2015 r., poz. 1422) o wartości brutto minimum 1 000 000, 00 zł., b) posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń przez okres nie krótszy niż 5 lat, c) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzoną stosownym zaświadczeniem wydanym przez tę jednostkę, 2) min. 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika robót elektrycznych - wskazana osoba ma posiadać, co najmniej następujące kwalifikacje: a) łącznie, co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót elektrycznych, b) posiadać uprawnienia budowlane specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń przez okres nie krótszy niż 5 lata, c) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzoną stosownym zaświadczeniem wydanym przez tę jednostkę. 3) min. 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję kierownika robót sanitarnych - wskazana osoba ma posiadać, co najmniej następujące kwalifikacje: a) łącznie, co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót sanitarnych, b) posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń przez okres nie krótszy niż 5 lat, c) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzoną stosownym zaświadczeniem wydanym przez tę jednostkę |
| Sytuacja | Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia minimum 2 000 000,00 zł. (słownie: dwa miliony złotych), b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na minimum 2 000 000,00 zł. (słownie: dwa miliony złotych) |
| Oswiadczenie potwierdzenia 2 | Tak |
| Oswiadczenie potwierdzenia 9 | Tak |
| Oswiadczenie potwierdzenia 10 | Tak |
| Oswiadczenie potwierdzenia 12 | Tak |
| Oswiadczenie potwierdzenia 13 | Tak |
| Oswiadczenie potwierdzenia 15 | Tak |
| Oswiadczenie potwierdzenia 16 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
| Dok grup kap 1 | Tak |
| Dok podm zag 1 | Tak |
| Dok podm zag 2 | Tak |
| Dok podm zag 3 | Tak |
| Inne dokumenty | 1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze, 3) pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 5 ppkt 1 niniejszej SIWZ, 4) dowód wniesienia wadium, 5) kosztorys ofertowy do celów rozliczeniowych metodą kalkulacji uproszczonej wraz podaniem: R-g, Ko, Z, Kz, S, 6) wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę - załącznik nr 11 do SIWZ. |
| Niepelnosprawne | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Czy zmiana umowy | Tak |
| Zmiana umowy | 1) w przypadku przedłużającego się postępowania przetargowego, 2) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku: a) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie, b) konieczności zmiany finansowania i/lub harmonogramu rzeczowo - finansowego (załącznik nr 1 do niniejszej umowy), c) gdy zachowanie pierwotnie określonego terminu nie leży w interesie publicznym, d) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie robót budowlanych zgodnie z przyjętą technologią lub spełnienie wymogów technologicznych, udokumentowanych w dzienniku budowy i potwierdzonych wyciągiem (raportem) z zapisów danych pogodowych Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej, e) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, których nie dało się przewidzieć mogących spowodować wstrzymanie robót, f) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, g) realizacji w drodze odrębnej umowy robót powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania robót i uwzględnienia wzajemnych powiązań. |
| Kryt cena | B |
| Kryt 1p | 95 |
| Kryt 2 | okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, wbudowane materiały (elementy) i zamontowane urządzenia |
| Kryt 2p | 5 |
| Spec www | http://www.uzdrowisko-horyniec.com.pl/ |
| Spec war | Budynek Administracji Uzdrowiska Horyniec Sp. z o.o., ul. Sanatoryjna 3, 37-620 Horyniec Zdrój |
| Data skl | 31/05/2016 |
| Godz skl | 09:00 |
| Miejsce | Budynek Administracji Uzdrowiska Horyniec Sp. z o.o., ul. Sanatoryjna 3, 37-620 Horyniec Zdrój |
| Termin | Obowiązuje termin |
| Okres liczba dni | 30 |
| Inf dodat | Zwiększenie efektywności energetycznej Uzdrowiska Horyniec w ramach programu PL04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii realizowanego przez NFOŚiGW |
| Czy uniewaznienie | Tak |