dostawa sprzętu komputerowego, licencji i oprogramowania wraz z konfiguracja środowiska, wdrożeniem kontrolera domeny, szkoleniem oraz instalacją i konfiguracją serwera wraz z migracją baz danych

Publication date 2016-05-18
End date 2016-05-30 10:30:00
Instytucja Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego
Miejscowość Zawiercie
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Serwery komputerowe,
  • Usługi wdrażania oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 125416 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 302130005, 302313000, 302321108, 488220006, 302410000, 302482001, 722630006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa sprzętu komputerowego, licencji i oprogramowania wraz z konfiguracja środowiska, wdrożeniem kontrolera domeny, szkoleniem oraz instalacją i konfiguracją serwera wraz z migracją baz danych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego
Ulica ul. Piłsudskiego 80
Nr domu 80
Miejscowosc Zawiercie
Kod poczt 42-400
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 6722011
Fax 32 6710614
Internet www.bip.zlazawiercie.jur.pl
Regon 27627114000000
E mail zamowieniapubliczne@zlazawiercie.jur.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 23/09/2016
Wadium 4000,00zł zgodnie z zapisami siwz
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie sprzętu komputerowego, wdrożeniu kontrolera domeny wraz z konfiguracją środowiska i szkoleniu oraz migracji baz danych na mninimalną kwotę 150.000,00zł każde zamówienie.
Potencjal Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a która posiada: - doświadczenie rozumiane jako uczestniczenie w co najmniej jednym przedsięwzięciu w zakresie wdrażania kontrolera domeny wraz z konfiguracją środowiska - kwalifikacje zawodowe w zakresie wdrożenia kontrolera domeny wraz z konfiguracją środowiska potwierdzone stosownym certyfikatem lub zaświadczeniem o odbyciu szkolenia lub innym równoważnym dokumentem.
Zdolne Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a która posiada: - doświadczenie rozumiane jako uczestniczenie w co najmniej jednym przedsięwzięciu w zakresie wdrażania kontrolera domeny wraz z konfiguracją środowiska - kwalifikacje zawodowe w zakresie wdrożenia kontrolera domeny wraz z konfiguracją środowiska potwierdzone stosownym certyfikatem lub zaświadczeniem o odbyciu szkolenia lub innym równoważnym dokumentem.
Sytuacja Wykonawca musi posiadać opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 150.000zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 5.1deklaracje CE ( dla poz.1 serwer, dla poz.3 zestaw komputerowy - 11szt.,dla poz.4 zestaw komputerowy 3 szt., dla poz.11 listwa p/przepięciowa - 14szt., dla poz.15 urządzenie wielofunkcyjne 3szt., dla poz.23 urządzenie wielofunkcyjne 1szt.), 5.2 Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu (dla poz.3 zestaw komputerowy 11szt. i poz.4 zestaw komputerowy 3szt.) 5.3 Certyfikat ISO 9001 oraz norma ISO 14001 dla poz.1 serwer 5.4 Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS UE o eliminacji substancji niebezpiecznych - oświadczenie producenta, w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25gram ( dla poz.3 zestaw komputerowy 11szt. i poz.4 zestaw komputerowy 3szt.) 5.5 Oświadczenie producenta o głośności jednostki centralnej mierzonej zgodnie z normą ISO 7779 oraz zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego wynosząca maks.22dB ( dla poz.3 zestaw komputerowy 11szt. i dla poz.4 zestaw komputerowy 3szt.) 5.6 Dokument ISO 9001:2008 na świadczenie usług serwisowych dla firmy serwisującej oraz oświadczenie potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta ( dla poz.3 zestaw komputerowy 11szt. i dla poz.4 zestaw komputerowy 3szt.)
Inne dokumenty 6.1pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów, 6.2 6.2 w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu, 6.3 w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium zgodnie z zapisami ust.XVII siwz.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian w umowie w przypadku: - wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, np. zmiana stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, z zastrzeżeniem, że zmiana ta wchodzi w życie aktu prawnego wprowadzającego tę zmianę, - wycofania ze sprzedaży przez producenta sprzętu przedstawionego w ofercie lub wprowadzenia przez producenta nowszego modelu sprzętu - w przypadku zaistnienia któregokolwiek z wymienionych warunków Zamawiający dopuści sprzęt równoważny lub o lepszych parametrach, - obniżenia cen, - zmiany terminu umownego i planu prac w wyniku działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności niedających się przewidzieć (nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji dostaw)
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 gwarancja na serwer
Kryt 2p 5
Spec www www.bip.zlazawiercie.jur.pl
Spec war Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego 42-400 Zawiercie ul.Piłsudskiego 80 pokój 218
Data skl 30/05/2016
Godz skl 10:30
Miejsce Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego 42-400 Zawiercie ul.Piłsudskiego 80 sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)