| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kielcach
|
| Ulica |
ul. Jagiellońska 66
|
| Nr domu |
66
|
| Miejscowosc |
Kielce
|
| Kod poczt |
25-956
|
| Wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
| Tel |
041 3359400, 3359418
|
| Fax |
041 3456421
|
| Internet |
www.rckik-kielce.com.pl
|
| Regon |
02917760000000
|
| E mail |
przetargi@rckik-kielce.com.pl
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy czesci |
Tak
|
| Ilosc czesci |
2
|
| Czy wariant |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy uzup |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas mies |
12
|
| Wadium |
nie dotyczy
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
prawa nakładają obowiązek posiadania,
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie złożone przez Wykonawcę oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| Wiedza |
Wykonawcy, którzy wykonali minimum 2 dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia.
Wartość odpowiadająca - wartość stanowiąca minimum 70% zaproponowanej ceny za przedmiot zamówienia (dla każdej wykazanej w wykazie dostawy).
Odpowiadająca rodzajem - tj dostawa czekolad.
|
| Potencjal |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie złożone przez Wykonawcę oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| Zdolne |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie złożone przez Wykonawcę oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| Sytuacja |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie złożone przez Wykonawcę oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
| Dok podm zag 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 2 |
Tak
|
| Dok potw 1 |
Tak
|
| Dok potw 5 |
Tak
|
| Inne dok potw |
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy przedłożyć wraz z ofertą:
3.1. Opis przedmiotu zamówienia Załącznik nr 2 - potwierdzający spełnienie wymagań.
3.2. Próbki oferowanych wyrobów, tzn. min. po dwie tabliczki czekolady z każdego
z oferowanych rodzajów, oraz wafli w polewie czekoladowej.
3.3. Specyfikacje jakościowe oferowanych produktów - opis produktu (specyfikacja
produktu).
3.4.Oświadczenie producenta czekolady, że przedmiot zamówienia posiada niezbędne
świadectwa dopuszczenia do obrotu na rynek w Polsce (zgodnie z obowiązującymi
przepisami) - PN-A-88102.
3.5. Oświadczenie wdrożenia Systemu Analiz Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli
lub zaświadczenie Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzające o wdrożeniu i
funkcjonowaniu systemu HACCAP u producenta i wykonawcy
|
| Niepelnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Strony dopuszczają zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, w niżej przedstawionym zakresie, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy:
1.1. zmiana ilościowa :
- dopuszcza się możliwość wystąpienia zmian ilościowych,
między innymi w przypadku zmian przepisów obowiązujących w polskim
krwiodawstwie, zmian wykonywanych, procedur medycznych, zwiększenia liczby
pobieranych donacji,
1.2. zmiana wartości
- jeżeli po dacie podpisania umowy nastąpią jakiekolwiek zmiany w podatku VAT, to strony wspólnie podejmą decyzję dot. kierunku zmian, albo poprzez zmianę cen jednostkowych, które spowodują, że ogólna wartość umowy nie ulegnie zmianie lub poprzez zmianę stawki podatku VAT, która spowoduje podwyższenie lub obniżenie wartości umowy ( przy założeniu ,że ceny jednostkowe netto nie mogą ulec podwyższeniu).
- jeżeli po dacie podpisania umowy nastąpią zmiany w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę) - to w zależności od rodzaju zmian jakie będą miały miejsce zostanie stosownie obniżona lub podwyższona wartość przedmiotu umowy.
- jeżeli po dacie podpisania umowy nastąpią zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne (jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę) - to w zależności od rodzaju zmian jakie będą miały miejsce zostanie stosownie obniżona lub podwyższona wartość przedmiotu umowy
2. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i
3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku:
2.1 zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca nie możliwością realizacji przedmiotu umowy;
2.2 powstanie nadzwyczajnych okoliczności będących siłą wyższą skutkujących niemożliwością realizacji przedmiotu umowy lub grożącą rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu umowy;
2.3 powstania nadzwyczajnych okoliczności nie będących siła wyższą, grożących rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy;
Wyżej wymienione zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy w formie aneksu.
|
| Kryt cena |
B
|
| Kryt 1p |
60
|
| Kryt 2 |
Jakość wyrobów
|
| Kryt 2p |
40
|
| Spec www |
www.rckik-kielce.com.pl
|
| Spec war |
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
ul. Jagiellońska 66
25-734 Kielce
|
| Data skl |
30/05/2016
|
| Godz skl |
08:00
|
| Miejsce |
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
ul. Jagiellońska 66
25-734 Kielce
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Czy uniewaznienie |
Nie
|