Dostawa i montaż mebli biurowych

Publication date 2016-05-19
End date 2016-06-01 13:00:00
Instytucja Miasto Poznań
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble,
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 127582 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 391300002, 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa i montaż mebli biurowych w asortymencie określonym w Formularzu cenowym (załącznik nr 9 do SIWZ), stanowiącym Załącznik nr 1 do umowy oraz w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 10 do SIWZ), stanowiącym Załącznik nr 2
do umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Poznań
Ulica Plac Kolegiacki 17
Nr domu 17
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 61-841
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 61 8785210
Fax 61 878 50 85
Internet http://bip.um.poznan.pl
Regon 63125782200000
E mail zp@um.poznan.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 15
Wadium Ustala się wadium w wysokości: 4 900,00 zł
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Wiedza Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert lub jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę mebli biurowych (z wyłączeniem foteli i krzeseł) o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto z załączeniem dokumentów potwierdzających ze dostawa ta została wykonana należycie.
Potencjal Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Zdolne Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Inne wymagane przez Zamawiającego dokumenty/oświadczenia: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii - dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 3) Wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do wzoru umowy - Formularz cenowy (załącznik nr 9 do SIWZ) 4) Certyfikat potwierdzający legalność pochodzenia surowca drzewnego FSC lub PEFC lub inny równoważny - jeżeli Wykonawca oferuje wykonanie mebli z takiego surowca. Dokument ten nie będzie podlegał uzupełnieniu w toku oceny i badania ofert, niezałączenie dokumentu skutkować będzie nieprzyznaniem punktów w kryterium pozacenowym.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu zakończenia umowy i jej przedłużenia maksymalnie o 3 miesiące w przypadku niewykorzystania maksymalnej wartości umowy;
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 certyfikat FSC lub PEFC lub równoważny
Kryt 2p 5
Spec www bip.poznan.pl
Spec war Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu plac Kolegiacki 17 61-841 Poznań pok. 154
Data skl 01/06/2016
Godz skl 13:00
Miejsce Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu plac Kolegiacki 17 61-841 Poznań pok. 152
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)