Przebudowa drogi gminnej ul. Kolejowa w msc Garbatka-Letnisko wraz z budowa oświetlenia ulicznego
| Publication date | 2016-05-19 |
| End date | 2016-06-16 10:00:00 |
| Instytucja | Gmina Garbatka-Letnisko |
| Miejscowość | Garbatka-Letnisko |
| Województwo | mazowieckie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 128058 / 2016 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 450000007, 451000008, 452332238, 452331000, 452330009, 451112914, 452314009, 453143107, 315272008 |
| Adres strony internetowej siwz | |
| BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
| Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa drogi gminnej ul. Kolejowa w msc GarbatkaLetnisko wraz z budową oświetlenia ulicznego w skład której wchodzi1Przebudowa ul. Kolejowej odcinek łączący ul.Kolejową i Fabryczną o dł ok 269,28 mb. Zadanie obejmuje wykonanie nowej konstnawierzchni jezdni wraz z krawężnikiem, chodnikiem oraz zjazdami z wykorzystaniem części istniejącej jezdni drogi wewnętrznej jako podbudowyjezdnia z betonu i bloczków betonowych Wykonanie odwodnienia poprzez spadki podłużne i poprzeczne na przylegający teren. Zamówienie obejmuje również wykonanie nowej organizacji ruchu uwzgledniającej min przejścia dla pieszych w tym na drodze powiatowej oraz uzupełnienie i pielęgnację zieleni w pasie drogowym, posadowienie elementów małej architektury12Budowa, przebudowa linii nn oświetlenia ulicznego, demontaż istniejących słupów i przewodów 13Remont odcinka drogi gminnej ulicy Fabrycznej. Przebudowa obejmuje min. odtworzenie odbudowy na dł 28 mb przy skrzyżowaniu z ul. Kolejow, wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej na istniejącej nawierzchni dla ruchu KR4, odbudowę budowę chodnika na dojściu dla pieszych. Przebudowa obejmuje również min odtworzenie odbudowy ul. Jaworskiego na odcinku o dł 20 mbjezdnia szerokości 600 m i 500 m nawierzchnia bitumiczna, chodnik szer5m. Szczegółowy zakres prac określony został w przedmiarach robót na remont odcinka drogi gminnej ul. Fabryczna.2Przedmiot zamówienia, należy wykonać zgodnie z Projektem Budowlanym branża drogowa elektryczna przedmiarami robót branża drogowa tj. na przebudowę drogi gminnej łączącej u. Kolejową z ulicą Fabryczną oraz remont odcinka drogi gminnej ul. Fabrycznej, branża elektryczna Projektem stałej organizacji ruchu, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót branża drogowa i elektryczna warunkami technicznymi stanowiącymi integralną część SIWZ. 3 Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizytacji realizacji przedmiotu zamówienia, która ma na celu uzyskanie dodatkowych informacji potrzebnych do opracowania oferty i jej prawidłowej wyceny. Cena ofert musi zawierać wszelkie prace konieczne do wykonania przedmiotu umowy jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia Wizje w terenie wykonawca dokonuje na własny koszt. 4 Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami przepisami i normatywami. 5 Zamawiający ma prawo zapoznania się z przebiegiem i postępem prac na każdym etapie realizacji zamówienia w terminie i w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 6 Wykonawca oświadcz, że posiada niezbędne uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia i zapewnia osoby posiadające stosowne uprawnienia. 7. Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego przekaiobowiązkówwynikających z umowy w całości na osoby trzecie. Wykonawca odpowiada bez ograniczeń za prace wykonane przez podwykonawcó, niezbędnerealizacjiprzedmiotuumowy8Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy9 O rozpoczęciu robót Wykonawca winien powiadomić właścicieli istniejącego w rejonie budowy uzbrojenia podziemnego w celu zapewnienia z ich strony ewentualnego nadzoru technicznego. Wykonawca we własnym zakresie pokryje koszty nadzoru właścicieli sieci wg uzgodnień10 Przy realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się stosować materiały i wyroby dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane wraz z dokumentami potwierdzającymi ich jakość. Wykonawca przed zastosowaniem jakichkolwiek materiałów przedstawi inspektorowi nadzoru źródła ich pochodzenia, atesty lub aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa badań laboratoryjnych oraz świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Każdy rodzaj robót w których znajdują się materiały nie odpowiadające normom i nie zaakceptowane przez Zamawiającego, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z jego nie przyjęciem i nie zapłaceniem.11. wykonania i uzgodnienia we własnym zakresie i na swój koszt projektu organizacji ruchu na czas budowy i dokonania oznakowania w zakresie niezbędnym do wykonania robót będących przedmiotem zamówienia.2. montażu na swój koszt słupów do znaków drogowych, mocowania tablic znaków drogowych - zgodnie z projektem organizacji ruchu. 13. Zamówienie obejmuje wszystkie roboty ujęte w projektach budowlanychbranża drogowa, sanitarna i elektryczna, Projekcie technicznym wymiana nawierzchni żwirowej na kostkę brukową, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót łącznie, warunkach technicznych14.Odtworzy stan pierwotny miejsc uszkodzonych w trakcie robót. Po wykonaniu robót na terenie danej nieruchomości, Wykonawca uzyska od właściciela nieruchomości oświadczenie, że teren został przywrócony do stanu pierwotnego.15. O rozpoczęciu robót należy powiadomić instytucje branżowe, właścicieli, zarządców, użytkowników nieruchomości przez które lub na których będą prowadzone prace konserwacyjne i utrzymaniowe, w celu zapewnienia z ich strony ewentualnego nadzoru technicznego. Wykonawca we własnym zakresie pokryje koszt nadzoru właścicieli lub sieci według uzgodnień. 16 W trakcie realizacji zadania Wykonawca:a Zabezpieczy i oznakuje teren budowy zgodnie z przepisami,bDokona urządzenia placu budowy i poniesie koszty utrzymania zaplecza budowy,c Wykona badania i ekspertyzy na życzenie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru,d Zapewni ochronę terenów przyległych do placu budowy i poniesie odpowiedzialność cywilną za ewentualne szkody wynikłe z tytułu prowadzonych prac wobec osób trzecich,e Zapewni obsługę geodezyjną na własny koszt. f Odtworzy stan pierwotny miejsc uszkodzonych w trakcie robót.g Sporządzi dokumentację geodezyjną powykonawczą, która w 2 egz. zostanie przekazana Zamawiającemu.17. Wymagany minimalny okres udzielanej gwarancji na przedmiot zamówienia tj. na wszystkie wykonane roboty, zabudowane materiały i urządzeniawynosi 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.18. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.19.Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w SIWZ i w załącznikach do SIWZ opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza się rozwiązania równoważne z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązaniamateriały, urządzenia będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego, posiadały wymagane atesty, spełniały wymagane normy. Obowiązek jednoznacznego wykazania ich równoważności, w stosunku do przyjętych w założeniach projektowych, spoczywa na Wykonawcy, zgodnie z treścią art. 30 ust. 5 ustawy |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 1 |
| Nazwa | Gmina Garbatka-Letnisko |
| Ulica | ul. Skrzyńskich 1 |
| Nr domu | 1 |
| Miejscowosc | Garbatka-Letnisko |
| Kod poczt | 26-930 |
| Wojewodztwo | mazowieckie |
| Tel | 48 6210194, 6210163 w. 22 |
| Fax | 48 6210054 |
| Internet | www.garbatkaletnisko.pl |
| Regon | 00053193800000 |
| E mail | agnieszkaserafin@garbatkaletnisko.pl |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
| Rodz zam | B |
| Czy czesci | Nie |
| Czy wariant | Nie |
| Czy dialog | Nie |
| Czy uzup | Nie |
| Czas | Obowiązuje termin |
| Czas dni | 90 |
| Wadium | Zamawiający wymaga wadium w kwocie 10000,00 słownie dziesięć tysięcy złotych |
| Zaliczka | Nie |
| Uprawnienie | Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków (zał. Nr 2), o którym mowa w rozdz. IX pkt 2 lit. a); |
| Wiedza | Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: b.1 co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości minimum 190.000,00 zł brutto słownie zł: sto dziewięćdziesiąt tysięcy 00100 polegającą na budowie, przebudowie, remoncie drogi publicznej o nawierzchni z betonu asfaltowego lub kostki brukowej zrealizowaną w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończoną; Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu robót budowlanych wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. |
| Potencjal | Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zał. Nr 2, o którym mowa w rozdz. IX pkt 2 lit. a |
| Zdolne | Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że: c.1. dysponuje co najmniej:jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierownika robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, |
| Sytuacja | Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków zał. Nr 2, o którym mowa w rozdz. IX pkt 2 lit. a |
| Oswiadczenie potwierdzenia 2 | Tak |
| Oswiadczenie potwierdzenia 9 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
| Dok grup kap 1 | Tak |
| Dok podm zag 1 | Tak |
| Dok podm zag 2 | Tak |
| Inne dokumenty | adowód wniesienia wadium - zgodnie z opisem w rozdz. XIII siwz. bwykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfikacji tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: b.1 jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b.2 w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, b. jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, b.4 jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał cpełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza dpełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.2Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem w sposób opisany w rozdz. XV pkt 1 lit. i, k siwz |
| Niepelnosprawne | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Czy zmiana umowy | Tak |
| Zmiana umowy | 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) gdy konieczność zmiany, w tym zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub - innymi okolicznościami nie powstałymi z winy Wykonawcy lub - koniecznością wykonania zamówień dodatkowych. |
| Kryt cena | B |
| Kryt 1p | 95 |
| Kryt 2 | termin wykonania zamówienia |
| Kryt 2p | 5 |
| Spec www | www.garbatkaletnisko.pl |
| Spec war | Urząd Gminy Garbatka Letnisko, ul. skrzyńskich1 , 26-930 Garbatka Letnisko |
| Data skl | 16/06/2016 |
| Godz skl | 10:00 |
| Miejsce | Urząd Gminy Garbatka Letnisko, ul. skrzyńskich1 , 26-930 Garbatka Letnisko, pokój nr 15 Sekretariat |
| Termin | Obowiązuje termin |
| Okres liczba dni | 30 |
| Inf dodat | nie dotyczy |
| Czy uniewaznienie | Nie |