Dostawa różnych artykułów spożywczych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
| Publication date | 2016-05-19 |
| End date | 2016-05-30 10:00:00 |
| Instytucja | Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi |
| Miejscowość | Łódź |
| Województwo | łódzkie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 55719 / 2016 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 158000006, 154110002 |
| Adres strony internetowej siwz | |
| BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
| Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Kod CPV 15 80 00 00 - 6 różne produkty spożywcze 15 41 10 00 - 2 oleje zwierzęce lub roślinne 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych artykułów spożywczych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi. 2.Asortyment oraz szacunkowa ilość wyszczególniona została w załączniku nr 1a do specyfikacji - pakiet asortymentowo-cenowy. 3.Dopuszcza się możliwość przesunięć ilości artykułów żywnościowych pomiędzy poszczególnymi asortymentami pakietu asortymentowo-cenowego w ramach wartości brutto zamówienia. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego i wartościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 5.Miejscem realizacji dostaw przedmiotu zamówienia będą niżej wymienione placówki: 1)Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Kilińskiego 102/102a. 2)I Wydział Pracy Środowiskowej ul. Tybury 16 3)II Wydział Pracy Środowiskowej ul. Grota - Roweckiego 30 4)III Wydział Pracy Środowiskowej ul. Będzińska 5 5)Wydział Wspierania Rodzinnej Pieczy Zastępczej ul. Lipowa 28 6)Klub Integracji Społecznej ul. Tybury 16 7)Klub Integracji Społecznej ul. Księży Młyn 2 8)Klub Integracji Społecznej ul. Paderewskiego 47 9)Dom Dziennego Pobytu w Łodzi Al. Kościuszki 29 10)Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Borowa 6 11)Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul Ćwiklińskiej 18 12)Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Fabryczna 19 13)Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Grota - Roweckiego 30 14)Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Jaracza 36 15)Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Lelewela 17 16)Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. 1 -Maja 24/26 17)Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Narutowicza 37 18)Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Organizacji WIN 37 19)Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Obywatelska 69 20)Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Piotrkowska 203/205 21)Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Rojna 52 22)Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Smetany 4 23)Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Wrocławska 10 24)Dom Dziennego Pobytu w Łodzi ul. Zbocze 2a 25)Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych ul. Ćwiklińskiej 5a 26)Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych ul. Rojna 18a 27)Schronisko dla Bezdomnych Kobiet w Łodzi ul. Gałczyńskiego 7 6.Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia sukcesywnie, zgodnie ze złożonym zamówieniem, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, trzy razy w tygodniu tj. poniedziałki, środy, piątki, w godzinach od 7.00 do 12.00. 7.Dostawy odbywać się będą transportem Wykonawcy wraz z rozładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, bez obciążania go z tego tytułu dodatkowymi kosztami. 8.Zamówienia na poszczególne dostawy będą składane za pośrednictwem faksu lub adresu email lub telefonicznie z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. 9.Wymagania z zakresu przedmiotu zamówienia: 1)każdy produkt winien być wytworzony zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 roku poz. 594) oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie; 2)każdy produkt winien odpowiadać normom jakościowym GHP, GMP lub systemowi HACCP; 3)na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca okaże w stosunku do każdego produktu odpowiednie certyfikaty zgodności z Polska Normą lub normami europejskimi, 10.Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy w przypadku: 1)stwierdzenia nieświeżości dostarczonego artykułu; 2)dostarczenia innego asortymentu niż zamówiony; 3)dostarczenia artykułów w terminie nie uzgodnionym z Zamawiającym; 4)dostarczenia ilości artykułów niezgodnych z zamówieniem. 11.Wykonawca dostarczy towar odpowiednio zapakowany. Każde opakowanie musi zawierać następujące dane: 1)nazwę środka spożywczego, 2)datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia, 3)dane identyfikacyjne producenta środka spożywczego, 4)dane identyfikujące kraj, w którym wyprodukowano środek spożywczy, 5)zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, 6)warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania, 7)oznaczenie partii produkcji, 8)klasę jakości handlowej; 12.Wymagania Zamawiającego w zakresie opakowań: 1)pojemniki czyste, 2)bez obcych zapachów, 3)powinny być przeznaczone tylko do jednego asortymentu, 4)artykuły powinny być ułożone w opakowaniu w sposób nie powodujący deformacji, zapewniający estetyczny wygląd gotowego wyrobu. 13.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 14.Wymagania stawiane Wykonawcy: 1)Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia; 2)Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; 3)Wykonawca zapewni należytą staranność przy realizacji zamówienia, 4)Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem ilościowym i jakościowym; 5)określenie przez Wykonawcę numerów telefonów kontaktowych, numerów faksu i adresu poczty elektronicznej oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 15.W razie stwierdzenia wad lub braków podczas przyjęcia dostawy, Zamawiający odmówi jego przyjęcia i telefonicznie, faksem lub pocztą e-mail zgłosi reklamację Wykonawcy. 16.W przypadku ujawnienia wad jakościowych i ilościowych artykułów, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi Wykonawcę o tym fakcie w formie pisemnej faksem lub pocztą e-mail Wykonawcę. 17.Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego artykułu na wolny od wad w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia reklamacji. 18.W przypadku niedotrzymania terminu wyznaczonego na reklamację, Zamawiający będzie miał prawo zakupić na koszt Wykonawcy produkty będące jej przedmiotem. 19.Wszelkie koszty związane z realizacją reklamacji ponosi Wykonawca. 20.Wykonawca po dokonaniu dostawy będzie każdorazowo wystawiał fakturę. 21.Każda faktura będzie zawierała wykaz dostarczonych produktów. 22.Do każdej faktury Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć dokument np: W-Z) wskazujący miejsce dostawy oraz potwierdzający odbiór towaru przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 23.Należność za dostarczone towary, Wykonawca będzie ustalał każdorazowo w oparciu o ceny jednostkowe, wyszczególnione w pakiecie asortymentowo-cenowym przez Wykonawcę. 24.Płatność za dostarczone artykuły odbywać się będzie w terminie 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu, w drodze przelewu z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy. 25.Dniem zapłaty jest dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. 26.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 27.Każdy Wykonawca w prowadzonym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę. |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 1 |
| Nazwa | Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi |
| Ulica | ul. Piotrkowska 149 |
| Nr domu | 149 |
| Miejscowosc | Łódź |
| Kod poczt | 90-440 |
| Wojewodztwo | łódzkie |
| Tel | 0-42 6324034 |
| Fax | 0-42 6324130 |
| Internet | www.uml.lodz.pl |
| Regon | 00434557500000 |
| E mail | sekretariat@mops.lodz.pl |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
| Rodz zam | D |
| Czy czesci | Nie |
| Czy wariant | Nie |
| Czy dialog | Nie |
| Czy uzup | Nie |
| Czas | D |
| Data zak | 31/12/2016 |
| Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. |
| Zaliczka | Nie |
| Uprawnienie | Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ) |
| Wiedza | Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ) |
| Potencjal | Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ) |
| Zdolne | Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ) |
| Sytuacja | Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ) |
| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
| Dok grup kap 1 | Tak |
| Dok podm zag 1 | Tak |
| Inne dokumenty | 5.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów wskazaną w pkt. 4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnieniu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 składa co najmniej jeden z tych Wykonawców w imieniu swoim i pozostałych Wykonawców. 8.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 9.W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art.26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 10.Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia, zdolności finansowe lub ekonomiczne innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającymi, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: 1)jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2)w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy 3)wykonywaniu zamówienia, 4)jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, 5)jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu 6)zamówienia, 11.Jeżeli Wykonawca wykazuje spełnianie warunków o których mowa w art.22 ust. 1 polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczeń o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). 14. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienie Wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. f)dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, |
| Niepelnosprawne | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Czy zmiana umowy | Tak |
| Zmiana umowy | Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. |
| Kryt cena | A |
| Spec www | www.uml.lodz.pl |
| Spec war | Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Kilińskiego 102/102a 90-012 Łódź |
| Data skl | 30/05/2016 |
| Godz skl | 10:00 |
| Miejsce | Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Kilińskiego 102/102a 90-012 Łódź Sekretariat p. 306, III p. |
| Termin | Obowiązuje termin |
| Okres liczba dni | 30 |
| Czy uniewaznienie | Nie |