DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH

Publication date 2016-05-20
End date 2016-05-31 09:00:00
Instytucja 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Tablice i skrzynki bezpiecznikowe,
  • Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne,
  • Żarówki elektryczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 56281 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 312113001, 314000000, 315100004, 343000000, 425143108, 429133002, 444400006, 314000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

SUKCESYWNE DOSTAWY CZĘŚCI ZAMIENNYCH I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH WYMIENIONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 1-5 DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Liczba części - 5
Część I - Dostawa części zamiennych i akcesoriów do samochodów osobowych
motocykli wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ.
Część II - Dostawa części zamiennych i akcesoriów do samochodów ciężarowo-osobowych wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ.
Część III - Dostawa części i akcesoriów do samochodów dostawczych wymienionych w załączniku nr 3 do SIWZ
Część IV - Dostawa części zamiennych i akcesoriów do samochodów ciężarowych, autobusów, ciągników i przyczep wymienionych w załączniku nr 4 do SIWZ.
Część V - Dostawa akumulatorów i opon do pojazdów wymienionych w załączniku nr 5 do SIWZ.

Opis

Dostawa części zamiennych i akcesoriów do samochodów osobowych
motocykli wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZDostawa części zamiennych i akcesoriów do samochodów ciężarowo-osobowych wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ.Dostawa części i akcesoriów do samochodów dostawczych wymienionych
w załączniku nr 3 do SIWZ.Dostawa części zamiennych i akcesoriów do samochodów ciężarowych, autobusów, ciągników i przyczep wymienionych w załączniku nr 4 do SIWZDostawa akumulatorów i opon do pojazdów wymienionych w załączniku nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ulica ul. Gdańska 147
Nr domu 147
Miejscowosc Bydgoszcz
Kod poczt 85-915
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 52 378 13 19
Fax 52 378 13 13
Internet www.11wog.wp.mil.pl
Regon 34126041200000
E mail zamowienia@11wog.mil.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa
Rodzaj zam inny Wojskowa Jednostka Budżetowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 10/11/2016
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku
Wiedza warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku
Potencjal warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku
Zdolne warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku
Sytuacja warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Nie dotyczy
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z zaistnienia następujących warunków: 1) w przypadku działania siły wyższej, zaistnienia sytuacji nadzwyczajnych, nie cierpiących zwłoki lub innych okoliczności niezależnych od stron umowy; 2) zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które wymagają natychmiastowego działania; 3) zmienionych faktycznych potrzeb Zamawiającego; 4) ograniczenia planu finansowego przeznaczonego na realizację umowy; 5) potrzeby zmian wynikających z postanowień niniejszej umowy; 6) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 7) zmiany obowiązującej stawki VAT. 2. Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 1, jest złożenie wniosku wraz z uzasadnieniem zawierającym, odpowiednio: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, wpływ zmian na termin wykonania umowy. 3. Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia do Zamawiającego w razie zmniejszenia wielkości dostaw i w związku z tym szacunkowej wartości umowy na skutek okoliczności, o których mowa w ust. 1 pkt 3 i 4. 4. Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy oraz jej uzupełniania wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 5. 5. O wszelkich zmianach nazwy, adresu i danych identyfikacyjnych firmy oraz numeru rachunku bankowego Wykonawca powiadomi na piśmie niezwłocznie Zamawiającego pod rygorem poniesienia kosztów związanych z brakiem właściwych danych u Zamawiającego oraz rygorem uznania za doręczoną korespondencji kierowanej na ostatnio wskazany przez Wykonawcę adres. Zmiany te nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy. 6. Wykonawca nie może domagać się zmiany postanowień zawartej umowy w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przez niego zobowiązań wynikających z umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Gwarancja na przedmiot zamówienia
Kryt 2p 20
Spec www www.11wog.wp.mil.pl
Spec war 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz
Data skl 31/05/2016
Godz skl 09:00
Miejsce 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz - kancelaria jawna. Godz. pracy kancelarii 07.30 - 09.00 i 12.30 - 15.15 w dni robocze od poniedziałku do piątku
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)