Sukcesywna dostawa środków czystości do Sanatorium Uzdrowiskowego Przy Tężni w Inowrocławiu s.p.z.o.z.
| Publication date | 2016-05-20 |
| End date | 2016-05-30 08:00:00 |
| Instytucja | Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z |
| Miejscowość | Inowrocław |
| Województwo | kujawsko-pomorskie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 56385 / 2016 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 336316008, 398300009, 398312204, 398000000 |
| Adres strony internetowej siwz | |
| BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
| 1.Przedmiot zamówienia obejmuje Sukcesywną dostawę środków czystości do Sanatorium Uzdrowiskowego Przy Tężni w Inowrocławiu s.p.z.o.z. w zakresie określonym w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 pakiety: Pakiet nr 1 Środki myjąco - dezynfekcyjne (załącznik nr 4 do SIWZ) Pakiet nr 2 Środki do dezynfekcji (załącznik nr 5 do SIWZ) Pakiet nr 3 Środki chemiczne do utrzymania czystości (załącznik nr 6 do SIWZ) 3.Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami stanowi załączniki od 4 do 6 UWAGA Podane w wykazie asortymentowo cenowym przedmiotu zamówienia nazwy produktów odwołujące się do określeń firmowych wskazujących na ich producenta i pochodzenie nie mają na celu naruszenia zasad uczciwej konkurencji określonych w art. 29 w związku z art. 7 ustawy PZP. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. artykułów o innych nazwach handlowych niż określone przez Zamawiającego pod warunkiem, że będą posiadały parametry wyrażone w liczbach, gramaturę, pojemność, skład, zapach nie gorsze niż artykuły określone w załącznikach. Na Wykonawcy ciąży udowodnienie, że równoważny artykuł nie jest gorszy od określonego przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego wykonawca winien wskazać w ofercie nazwę oraz dołączyć wymagane dokumenty. 4.Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: Każde dostarczane opakowanie przedmiotu zamówienia powinno zawierać etykietę zawierającą następujące dane: 4.1. nazwę produktu, 4.2. termin ważności, 4.3. masę netto, 4.4. warunki przechowywania, 4.5. nazwę i adres producenta. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia wynosił min. 12 miesięcy od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego. 5.Warunki dodatkowe: a. Dostawy sukcesywne w miarę potrzeb zamawiającego, na zamówienia telefoniczne z wyprzedzeniem 2 dni, b. Dostawy do magazynu zamawiającego w godz.7.00- 13.00, środkiem transportu Wykonawcy i na jego koszt. c. Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada świadectwa dopuszczenia do obrotu na terenie RP, które Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu na każde jego wezwanie. Dostarczenie wraz z pierwszą dostawą kart charakterystyki dla każdego asortymentu produktów - dotyczy wszystkich pakietów. d. Pakiet nr 1 Środki myjąco - dezynfekcyjne: Do oferty należy dołączyć karty charakterystyk (dot. poz. 1-18 - oprócz poz.13) i ulotki produktowe oferowanych środków dot. poz. 1-18, e. Dotyczy wszystkich pakietów - do oferty należy dołączyć karty charakterystyk i ulotki produktowe, zgodnie z wytycznymi w załączniku 4,5 i 6 do SIWZ, f. Pakiet nr 1 Środki myjąco - dezynfekcyjne: Do oferty należy dołączyć pozwolenie ministra właściwego do spraw zdrowia na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U. Nr 175, poz. 1433 z późn. zm.) - dot. poz. 6, 9, 12, g. Dotyczy wszystkich pakietów - Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia badań laboratoryjnych oferowanych środków na zgodność ze specyfikacją na koszt dostawcy, dwukrotnie w ciągu trwania umowy, h. Pakiet nr 1 Środki myjąco - dezynfekcyjne: Dla produktu określonego w poz. 6 oferty cenowej Dostawca nieodpłatnie dostarczy i zamontuje jedno urządzenie dozujące do przygotowywania roztworów roboczych z koszami ze stali nierdzewnej do zamontowania kanistrów na ścianie oraz min. 20 m węża, który powinien być zakończony pistoletem dozującym roztwór lub czystą wodę na powierzchnie. Dla produktu określonego w poz. 3 oferty cenowej Dostawca nieodpłatnie dostarczy i zamontuje urządzenia dozujące chemię w ilości według wskazań Zamawiającego. i. Pakiet nr 3 Środki chemiczne do utrzymania czystości: Wykonawca dla produktu w poz. 11,16 i 23 nieodpłatnie zamontuje centralny system dozowania. j. Pakiet nr 1 Środki myjąco - dezynfekcyjne: Oferowane produkty z poz. 1 do 11 nie mogą zawierać NTA oraz muszą być przeznaczone do obiektów zbiorowego żywienia, ponadto produkty poz. 1-9 muszą pochodzić od jednego producenta z jednej linii produktowej, każda dostawa osobno. k. Dotyczy wszystkich pakietów - dostawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkoleń dla personelu każdorazowo na życzenie zamawiającego, potwierdzonych kartą szkolenia, l. Pakiet nr 1 Środki myjąco - dezynfekcyjne: Dostawca przynajmniej raz na kwartał przeprowadzi bezpłatny przegląd okresowy urządzeń dozujących dostarczonych i zamontowanych przez niego nieodpłatnie, potwierdzony kartą serwisową. m. Pakiet nr 1 Środki myjąco - dezynfekcyjne: Dostawca dla produktu z poz. 1 i 2 zamontuje dozowniki płynu myjącego i nabłyszczającego do 2 zmywarek kapturkowych, które posiada zamawiający. n. Dotyczy wszystkich pakietów - Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć nieodpłatnie wszystkie niezbędne instrukcje stanowiskowe i higieniczne do zaproponowanych środków, o. Pakiet nr 3 Środki chemiczne do utrzymania czystości: Dostarczane produkty dla pozycji 11, 16 i 23 muszą pochodzić od jednego producenta z jednej linii produktowej, każda dostawa osobno. p. Pakiet nr 2 Środki do dezynfekcji - do oferty należy dołączyć pozwolenie ministra właściwego do spraw zdrowia na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego, atesty PZH, deklaracje zgodności, zgłoszenie do CPNP, zgodnie z wytycznymi w załączniku nr 5 do SIWZ. Opis1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę Środków myjąco - dezynfekcyjnych dla potrzeb zamawiającego w zakresie określonym w SIWZ wraz z załącznikami. 2. Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami stanowi załącznik nr 4.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę Środków do dezynfekcji dla potrzeb zamawiającego w zakresie określonym w SIWZ wraz z załącznikami. 2. Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami stanowi załącznik nr 5.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę Środków chemicznych do utrzymania czystości dla potrzeb zamawiającego w zakresie określonym w SIWZ wraz z załącznikami. 2. Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi ilościami stanowi załącznik nr 6. |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 1 |
| Nazwa | Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z |
| Ulica | ul. Przy Stawku 12 |
| Nr domu | 12 |
| Miejscowosc | Inowrocław |
| Kod poczt | 88-100 |
| Wojewodztwo | kujawsko-pomorskie |
| Tel | 52 358 13 00 |
| Fax | 52 358 13 03 |
| Internet | www.przytezni.pl |
| Regon | 01062511700000 |
| E mail | ilona.orzelska@przytezni.pl |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej |
| Rodz zam | D |
| Czy czesci | Tak |
| Ilosc czesci | 3 |
| Czy wariant | Nie |
| Czy dialog | Nie |
| Czy uzup | Nie |
| Czas | Obowiązuje termin |
| Czas mies | 12 |
| Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium |
| Zaliczka | Nie |
| Uprawnienie | 1.Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. 2.Zamawiający uzna, iż Oferent spełnia wwym. warunek na podstawie złożonego oświadczenia -załącznik nr 2 do siwz |
| Wiedza | 1.Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. 2.Zamawiający uzna, iż Oferent spełnia wwym. warunek na podstawie złożonego oświadczenia -załącznik nr 2 do siwz |
| Potencjal | 1.Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. 2.Zamawiający uzna, iż Oferent spełnia wwym. warunek na podstawie złożonego oświadczenia -załącznik nr 2 do siwz |
| Zdolne | 1.Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. 2.Zamawiający uzna, iż Oferent spełnia wwym. warunek na podstawie złożonego oświadczenia -załącznik nr 2 do siwz |
| Sytuacja | 1.Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. 2.Zamawiający uzna, iż Oferent spełnia wwym. warunek na podstawie złożonego oświadczenia -załącznik nr 2 do siwz |
| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
| Dok grup kap 1 | Tak |
| Dok podm zag 1 | Tak |
| Dok potw 1 | Tak |
| Inne dokumenty | 1. Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada świadectwa dopuszczenia do obrotu na terenie RP, które Dostawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu na każde jego wezwanie. Dostarczenie wraz z pierwszą dostawą kart charakterystyki dla każdego asortymentu. 2 Pozwolenie ministra właściwego do spraw zdrowia na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U. Nr 175, poz. 1433 z późn. zm.) - zgodnie z wytycznymi w załącznikach 4,5 i 6 do SIWZ, 3. Karty Charakterystyki substancji niebezpiecznej zgodnej z aktualnie obowiązującymi przepisami - zgodnie z wytycznymi w załącznikach 4,5 i 6 do SIWZ, 4.Atesty PZH, deklaracje zgodności, zgłoszenie do CPNP, ulotki produktowe - zgodnie z wytycznymi w załącznikach 4,5 i 6 do SIWZ Inne załączniki do SIWZ 1.Formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ, 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik nr 2 do SIWZ, 3.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postepowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik nr 3 do SIWZ, 4.Oferta cenowa na poszczególne pakiety załącznik nr 4,5 i 6 do SIWZ , 5.Wzór umowy załącznik nr 7 do SIWZ, 6.Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej załącznik nr 8 do SIWZ 7.Oświadczenie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa załącznik nr 9 do SIWZ, 8.Podwykonawcy Załącznik nr 10 do SIWZ |
| Niepelnosprawne | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Kryt cena | B |
| Kryt 1p | 90 |
| Kryt 2 | Termin płatności |
| Kryt 2p | 10 |
| Spec www | www.przytezni.pl |
| Spec war | Dział Spraw Pracowniczych i Przygotowania Umów z siedzibą w Inowrocławiu przy ul. Przy Stawku 12 88 - 100 Inowrocław |
| Data skl | 30/05/2016 |
| Godz skl | 08:00 |
| Miejsce | Dział Spraw Pracowniczych i Przygotowania Umów z siedzibą w Inowrocławiu przy ul. Przy Stawku 12 88 - 100 Inowrocław |
| Termin | Obowiązuje termin |
| Okres liczba dni | 30 |
| Czy uniewaznienie | Nie |