Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów

Publication date 2016-05-23
End date 2016-06-03 10:00:00
Instytucja Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 130902 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 301251105, 301251105, 301251208, 301243007, 301251002, 301921136
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faxów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej siwz.
1. Zamawiający wymaga materiałów eksploatacyjnych refabrykowanych do wytworzenia których wykorzystano pełnowartościowe, plastikowe elementy zużytych tonerów oryginalnych (głównie obudowy), wzbogacone
o elementy nowe, takie jak bębny OPC, wałki, proszki, tusze, chipy, plomby.
2. Zamawiający dopuszcza oryginalne materiały eksploatacyjne.
3. Zamawiający nie dopuszcza regenerowanych materiałów eksploatacyjnych.
4. Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą być opakowane w nowe, nienoszące znamion otwierania opakowanie, zawierające co najmniej
symbol produktu,
nazwę i typ urządzenia, do którego jest przeznaczony,nazwę producenta,
datę upływu ważności produktu,
wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem odpowiednie do uszczelnień stosowanych przez producentów urządzeń i gwarantujące bezpieczeństwo użytkowania.
5. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów eksploatacyjnych równoważnych. Przez materiały eksploatacyjne równoważne Zamawiający rozumie produkty, których jakość wydruku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia (utrwalenia), nie zamazywania się druku (kopii) odpowiada wyrobowi producenta urządzenia, w tym również w zakresie bezawaryjnej pracy tego urządzenia, w którym będzie zainstalowany. Produkty te muszą być w pełni kompatybilne z urządzeniami, w których mają być użytkowane jako materiały eksploatacyjne oraz oprogramowaniem sprzętu (informowanie o liczbie wydrukowanych stron, poziomie zużycia tonera, tuszu, głowicy - jeśli sprzęt posiada takie możliwości). W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element działający w ten sam sposób.
6. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne równoważne były wytwarzane pod nadzorem zintegrowanego systemu zarządzania jakością godnego z wymogami norm:
a) normy ISO/IEC 19752 - dla tonerów monochromatycznych,
b) normy jakości ISO/IEC 19798 - dla tonerów kolorowych,
c) normy ISO/IEC 24711- dla wkładów atramentowych.
Materiały eksploatacyjne równoważne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu Zamawiającego oraz zaniżać jakości wydruku w stosunku do materiałów oryginalnych.
Materiały eksploatacyjne równoważne nie mogą naruszać praw patentowych producentów urządzeń drukujących.
Materiały eksploatacyjne równoważne nie mogą powodować utraty gwarancji wystawionej przez producenta sprzętu oraz zwiększenia częstotliwości usług serwisowych danego urządzenia.
7. W przypadku zaoferowania nieodpowiedniego jakościowo produktu, Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany, na produkt o odpowiedniej jakości lub wyrób producenta urządzenia w tej samej jednostkowej cenie ofertowej.
8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących. Gwarancja liczona będzie od dnia każdej dostawy.
9. Przedstawione w załączniku nr 2 do siwz tonery w pozycjach o numerach 15,16,17,18 przeznaczone są do Poradni Okulistycznej do angiografii fluorosceinowej celem drukowania wykonanych zdjęć dna oka. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby tonery do wymienionych wyżej pozycji gwarantowały jakość, zapewniały sprawność oraz najefektywniejszą eksploatację użytkowanego sprzętu. Złej jakości tonery dają nieczytelne zdjęcia oka trudne do opisu, uniemożliwiają ocenę stanu zdrowia przez lekarza, narażając Zamawiającego na powtarzanie badań i związane z tym straty.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Dobrzyńska 21/23
Nr domu 21/23
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-403
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 71 7747790
Fax 71 7747790
Internet www.dobrzynska.wroc.pl
Regon 93026615200000
E mail przetargi@wzsoz.wroc.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.dobrzynska.wroc.pl
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 9 000,00 zł (słownie dziewięć tysięcy złotych 00/100).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, według formuły spełnia/ nie spełnia. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z.
Wiedza Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w wypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje min. 2 dostawy materiałów eksploatacyjnych, każda na kwotę min. 200.000,00 złotych brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych brutto 00 /100). Dla wartości wskazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż złoty polski, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli średni kurs nie będzie w tym dniu publikowany, to Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, według formuły spełnia/ nie spełnia. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, według formuły spełnia/ nie spełnia. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, według formuły spełnia/ nie spełnia. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty wypełniony i podpisany formularz oferty (zał. nr 1 do s.i.w.z.) wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy w wersji papierowej - (zał. nr 2 do s.i.w.z.) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca winien przedłożyć następujące dokumenty: w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 1) raport z testów wydajności wg a) normy ISO/IEC 19752 - dla tonerów monochromatycznych, b) normy jakości ISO/IEC 19798 - dla tonerów kolorowych, c) normy ISO/IEC 24711- dla wkładów atramentowych. 2) karty techniczne lub oświadczenie producenta w celu potwierdzenia wydajności wydruku liczonej w stronach, odnoszące się do kserokopiarek Canon iR 2520 oraz Canon iR 1133 oświadczenie producenta materiału eksploatacyjnego równoważnego potwierdzające, że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych, nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych tonerów, tuszy i kaset. oświadczenie Wykonawcy, że oferowane materiały eksploatacyjne nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu: drukarki, faksu lub ksero, w tym monitorowanie stanu zużycia tonera w urządzeniach wyposażonych w taką funkcję) (zał. nr 1 do s.i.w.z.) oświadczenie Wykonawcy, że oferowane materiały eksploatacyjne nie są regenerowane i spełniają wszystkie wymagania zawarte w s.i.w.z. (zał. nr 1 do s.i.w.z.) oświadczenie Wykonawcy o zobowiązaniu się do dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego w godzinach urzędowania - z wniesieniem do miejsca wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego - na własny koszt i ryzyko z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezpieczną i bezusterkową dostawę (zał. nr 1 do s.i.w.z.) oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz załącznikami do niej, a także projektem umowy jak również do sposobu przekazywania informacji przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i nie wnosi do nich żadnych zastrzeżeń (zał. nr 1 do s.i.w.z.) pełnomocnictwo do podpisania oferty w oryginale lub kopi poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze wszystkimi modyfikacjami wprowadzonymi przez Zamawiającego na drodze wyjaśnień treści s.i.w.z. (zał. nr 1 do s.i.w.z.) oświadczenie, że Wykonawca zobowiązuje się w przypadku dokonania wyboru jego oferty, do zawarcia umowy na warunkach i w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego (zał. nr 1 do s.i.w.z.) oświadczenie o wykonaniu przedmiotu zamówienia z udziałem Podwykonawcy (zał. nr 1 do s.i.w.z.). oświadczenie, że w trakcie realizacji umowy na żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające wszystkie złożone oświadczenia (zał. nr 1 do s.i.w.z.) dowód wniesienia wadium kserokopia umowy spółki cywilnej potwierdzona za zgodność z oryginałem, w przypadku, gdy ofertę składać będzie kilku przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku: a. zmiany danych Wykonawcy tj. w przypadku zmiany danych firmy Wykonawcy (np. adresu siedziby, nazwy, itd.) w przypadku m.in. przejęć, przekształceń, b. ustawowej zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę cen brutto towarów w trakcie realizacji umowy, w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT dla przedmiotu umowy. Wówczas strony dokonają odpowiedniej zmiany zapisów umowy, bez zmiany wartości netto umowy, c. gdy przed terminem realizacji zamówienia: zostanie wycofany z rynku typ materiału eksploatacyjnego wymienionego w załączniku nr 2 do umowy, a Zamawiający został o tym poinformowany, wówczas może nastąpić zamiana typu materiału eksploatacyjnego niedostępnego na rynku na równoważny, posiadający takie same lub lepsze parametry, d. zmiany w okresie realizacji umowy, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, ilości dostarczanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek (w ramach poszczególnych asortymentów) z tym, że wartość umowy dostarczanych materiałów eksploatacyjnych nie może przekroczyć ogólnej wartości umowy. e. zastąpienia towaru określonego załączniku nr 2 do umowy towarem o wyższej jakości, f. wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. 2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianami ogólnej wartości umowy. 3. Wszystkie zmiany postanowień umowy mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnej (aneks), za zgodą stron, pod rygorem nieważności. 4. Jednocześnie strony oświadczają, że nie będą dokonywać innych zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzać nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy
Kryt cena B
Kryt 1p 93
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 7
Spec www www.dobrzyńska.wroc.pl
Spec war Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21/23, 50-403 Wrocław
Data skl 03/06/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21/23, 50-403 Wrocław (Sekretariat- pok. 419, IV p.)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)