Druk wraz z dostawą znaków opłaty sądowej.

Publication date 2016-05-23
End date 2016-06-03 10:00:00
Instytucja Sąd Apelacyjny w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Znaczki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 57429 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 798230009, 224100007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest druk wraz z dostawą 5.500.000 sztuk znaków opłaty sądowej wykonanych na papierze znakowym pełnopodgumowanym techniką stalorytniczą - znak graficzny i techniką rotograwiurową - nominał, w ilościach: 1. 1 złotych 500.000 szt. 2. 2 złotych 1.000.000 szt. 3. 5 złotych 1.000.000 szt. 4. 10 złotych 2.000.000 szt. 5. 20 złotych 1.000.000 szt. Warunki techniczne zamawianych znaków zostały określone w załączniku nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Sąd Apelacyjny w Krakowie
Ulica ul. Przy Rondzie 3
Nr domu 3
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 31-547
Wojewodztwo małopolskie
Tel 12 41 75 423
Fax 12 41 75 426
Internet www.krakow.sa.gov.pl
Regon 00389466000000
E mail a_pecak@krakow.sa.gov.pl
Captcha sec code t5fWZ
Query select id_rec, nrpozycji, nrbiuletynu, datawydaniabiuletynu, date_part('year', datawydaniabiuletynu) as data, miejscowosc, przedmiotzamowienia, data_term from public.bzp where rodzajzamowienia = $1 and kod_trybu = $2 and nrpozycji = $3 and (data_term < current_date or datawydaniabiuletynu <= (current_date - 31)) and datawydaniabiuletynu = $4U,PN,69891,2015-05-14
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 90
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.)
Wiedza Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. Wykonawca spełni powyższy warunek poprzez wykazanie,że wydrukował i dostarczył co najmniej 3.500.000 sztuk znaków wartościowych (znaki opłaty sądowej, znaki opłaty skarbowej, znaczki opłaty paszportowej, itp.) o wymiarach nie przekraczających 30 x 35 mm na papierze znakowym (znaczkowym) pełnopodgumowanym z wykorzystaniem techniki stalorytniczej oraz techniki rotograwiurowej o wartości nie mniejszej niż 250.000 zł brutto. Okres pomiędzy ostatecznym zatwierdzeniem znaków do druku a ich dostawą nie może przekraczać 3 miesięcy.
Potencjal Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. Wykonawca spełni powyższy warunek poprzez wykazanie,że a) posiadają możliwość niszczenia makulatury wartościowej minimum IV klasy bezpieczeństwa wg normy DIN 32757 w miejscu produkcji druków; b) zapewniają integralność produkcji papieru i druku w jednym zakładzie; c) posiadają System Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) spełniający minimum warunki klasy SA3 wg PN-93 (E-08390) 14:1993 Systemy Alarmowe - Wymagania Ogólne - Zasady Stosowania lub jej odpowiednik; d) posiadają System Kontroli Dostępu (SKD) zapewniający ograniczony dostęp osób do strefy produkcji i magazynowania druków; e) posiadają System Telewizji Dozorowanej (CCTV) zapewniający stałą obserwację linii produkcyjnej, miejsca magazynowania oraz sortowania i ekspedycji druków
Zdolne Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.)
Sytuacja Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA poprzez wykazanie, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 250.000 zł oraz posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 250 000 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 3 Tak
Inne dokumenty 1) Oferta cenowa zgodnie z rozdziałem I pkt 3 SIWZ, ( załącznik nr 1 do SIWZ ) 2) Odpowiednie pełnomocnictwa (tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej - rozdział III pkt 1 siwz), 3) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4) Wypełniony załącznik nr 8 do SIWZ, 5) Dokumenty o których mowa w rozdz. XIX pkt 6 niniejszej SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 termin realizacji zamówienia
Kryt 2p 5
Spec www www.krakow.sa.gov.pl
Spec war Sąd Apelacyjny w Krakowie, 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 3, pok. 3A 04 (IIIp.).
Data skl 03/06/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Sąd Apelacyjny w Krakowie, 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 3, pok. 3A 04 (IIIp.).
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)