dostawa wideokolonoskopu z procesorem wizyjnym, źródłem światła oraz monitorem medycznym dla Pracowni Endoskopowej SPZOZ w Wolsztynie

Publication date 2016-05-24
End date 2016-06-03 11:45:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Wolsztyn
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 131940 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 331680005, 331681006, 302360002, 796320003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na dostawę fabrycznie nowego wideokolonoskopu z procesorem wizyjnym, źródłem światła oraz monitorem medycznym dla Pracowni Endoskopowej SPZOZ w Wolsztynie;
Wymagania w zakresie sprzętu endoskopowego:
a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
b) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przedmiot zamówienia spełniał wszystkie wymagania opisane w załączniku nr 2 do siwz, tj. w parametrach techniczno-użytkowych.
c) cały przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie narzucone obowiązującymi przepisami prawa wymaganiami dotyczącymi dopuszczenia do obrotu oraz posiadać wymagane przepisami prawa zezwolenia oraz certyfikaty
d) Zamawiający wymaga, aby sprzęt endoskopowy, który jest zakwalifikowany do wyrobów medycznych spełniał narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne z godnie z Ustawą o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) - zgodność z Dyrektywą 2007 47 EC.
e) przedmiot zamówienia musi obejmować minimum 36 miesięcy pełnej gwarancji i rękojmi. Wszelkie naprawy oraz usługi serwisowe w okresie gwarancji i rękojmi wykonywane będą bezpłatnie przez autoryzowany serwis wskazany przez Wykonawcę.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Wschowska 3
Nr domu 3
Miejscowosc Wolsztyn
Kod poczt 64-200
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 68 347 73 00, 347 73 63
Fax 68 3842590
Internet www.spzozwolsztyn.pl
Regon 97077342600000
E mail przetargi@spzozwolsztyn.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność objęta przedmiotem zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień w związku, z czym Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.
Wiedza Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum: -dwie dostawy sprzętu endoskopowego na łączną kwotę brutto: co najmniej 150 000,00 zł każda Spełnienie powyższego warunku należy potwierdzić wykazem głównych dostaw oraz dokumentem, że wykonane lub wykonywane dostawy zostały lub są zrealizowane należycie.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń (określonych w rozdziale VI niniejszej SIWZ) załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. -Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wymagane warunki Wykonawca spełnia. -Zgodnie z art. 26 ust. 2 b Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b upzp., odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o przedmiotowym Zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. W przypadku braku publikacji kursów walut NBP w dniu, o którym mowa powyżej, zastosowanie ma kurs ostatnio ogłoszony, przed ww. dniem zgodnie z treścią § 8 pkt 5 Uchwały nr 51 2002 Zarządu Narodowego Banku Polskiego z dnia 23 września 2002 roku, w sprawie sposobu wyliczania i ogłaszania bieżących kursów walut obcych (Dz. Urz. NBP z 2002 r., Nr 14, poz. 39 z późn. zm.).
Potencjal Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Inne dokumenty -Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub dokument sporządzony wg jego wzoru, -wypełniony i podpisany załącznik nr 2 - parametry techniczno- użytkowe, -wskazanie części zamówienia, której wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy - na formularzu oferty, -informacja w zakresie ewentualnego zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa - na formularzu oferty, - w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo do złożenia oferty lub złożenia oferty i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, oraz wymieniać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, -w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo do złożenia oferty. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania,
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony na zasadzie art. 144 ustawy Pzp ustalają, że każda istotna zmiana umowy może nastąpić wg zasad i na warunkach określonych poniżej. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: 1. jeżeli nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.), 2. gdy, zajdzie konieczność zmiany wygrodzenia Wykonawcy w stosunku do kwoty podanej w ofercie w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT - w takiej sytuacji cena netto z oferty pozostanie niezmienna, natomiast cena brutto zostanie obliczona z uwzględnieniem nowej stawki podatku VAT, 3. Termin realizacji umowy, o którym mowa § 4 pkt. 1 wzoru umowy może zostać wydłużony jeżeli realizacja zamówienia zostanie opóźniona z przyczyn niezależnych od Wykonawcy tj. Wskutek działania siły wyższej o czas niezbędny na jej usuniecie. Okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być szczegółowo uzasadnione i udokumentowane przez stronę występującą z propozycją zmiany umowy. Zmiany umowy ujęte powyżej wymagają sporządzenia aneksu do umowy zaakceptowanego przez obie strony.
Kryt cena B
Kryt 1p 98
Kryt 2 liczba rat
Kryt 2p 2
Spec www www.spzozwolsztyn.pl
Spec war SPZOZ w Wolsztynie, ul. Wschowska 3, 64-200 Wolsztyn
Data skl 03/06/2016
Godz skl 11:45
Miejsce SPZOZ w Wolsztynie, ul. Wschowska 3, 64-200 Wolsztyn
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)