Dostawa drukarek, niszczarek, czytników kodów kreskowych i skanera dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego

Publication date 2016-05-24
End date 2016-06-01 09:00:00
Instytucja Uniwersytet Łódzki
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 132660 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 302321005, 302161306, 301914008, 302161100
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa (dostarczenie na miejsce użytkowania, podłączenie, montaż, sprawdzenie poprawności działania) drukarek, niszczarek, czytników kodów kreskowych i skanera dla Uniwersytetu Łódzkiego.Pełna lista przedmiotów składających się na niniejsze zamówienie zamieszczona jest w Arkuszu cenowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Dostawa obejmuje sprzęt fabrycznie nowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Łódzki
Ulica ul. Narutowicza 68
Nr domu 68
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 90-136
Wojewodztwo łódzkie
Tel 42 635 43 54
Fax 42 635 43 26
Internet www.uni.lodz.pl
Regon 00000128700000
E mail przetargi@uni.lodz.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 6
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie
Wiedza Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie
Potencjal Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku: a). nastąpiła ustawowa zmiana stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT cena brutto nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych stawek podatku VAT), podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy, b) po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta, c) nastąpiła zmiana danych wykonawcy, np. zmiana adresu, konta bankowego, nr Regon, osób kontaktowych. d) wycofania z sieci dystrybucji modelu sprzętu, który Sprzedawca zaoferował w ofercie i niemożliwości dostarczenia go Kupującemu, Sprzedawca zobowiązany jest zapewnić model będący technologicznym następcą sprzętu pierwotnie zaoferowanego. W sytuacji gdy model będący następcą ma gorsze parametry lub nie posiada wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego, sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć model inny o identycznych lub lepszych parametrach. Przed wykonaniem dostawy Sprzedawca zobowiązany jest złożyć u Kupującego oświadczenie potwierdzające niemożliwość dostarczenia oferowanego modelu oraz wskazujące model i typ urządzenia proponowanego wraz z zapewnieniem o spełnianiu minimalnych parametrów wymaganych. Brak sprzeciwu ze strony Kupującego w okresie 2 dni od otrzymania oświadczenia uznaje się jako zgodę na zmianę sprzętu.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin płatności faktury
Kryt 2p 10
Spec www www.uni.lodz.pl
Spec war Centrum Gospodarcze UŁ, ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź
Data skl 01/06/2016
Godz skl 09:00
Miejsce Centrum Gospodarcze UŁ, ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź, pok. 008 (poziom -1)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)