DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH

Publication date 2016-05-24
End date 2016-06-02 10:00:00
Instytucja Powiatowy Urząd Pracy
Miejscowość Zgierz
Województwo łódzkie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 133038 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 301251105, 301921136, 301251002, 301251208, 301923200
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I WYMAGANEGO SPOSOBU REALIZACJI ZAMÓWIENIA
DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH
w ilościach i asortymencie zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Zamówienie na dostawę jest udzielane w częściach. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolnie wybrane: jedną, dwie lub wszystkie trzy części zamówienia, co oznacza, że Zamawiający udzieli zamówienia na każdą z trzech części zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta dla tej części będzie najkorzystniejsza (uzyska dla tej części największą liczbę punktów).

1. CZĘŚĆ A - TONERY HP
2. CZĘŚĆ B - TUSZE HP I CANON
3. CZĘŚĆ C- TONERY INE, TAŚMY
Szczegółowe dane dotyczące określenia rodzaju i ilości materiałów eksploatacyjnych zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

1. Zamawiający wymaga, z zastrzeżeniem ust. 8, dostarczenia produktów oryginalnych, fabrycznie nowych, dostarczanych w oryginalnym opakowaniu fabrycznym,
z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta (np. hologramy) materiałów eksploatacyjnych tj. takich, które zostały wyprodukowane przez producenta danego urządzenia, do którego dany materiał jest przeznaczony.
2. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania tuszy/tonerów o innych symbolach producenta, nawet pasujących do danego urządzenia, niż wymienione w powyższych tabelach zastrzeżeniem ust 6.
3. Opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru, tj. rodzaj, parametry, data ważności itp., bez konieczności naruszania opakowania. Opakowanie ma być zamknięte. Zamawiający nie przyjmie towaru w opakowaniu otwartym, rozdartym, przemoczonym itp.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia oryginalności produktu podczas dostawy przy użyciu kodów znajdujących się na etykietach. Materiały, co do których wynik powyższego sprawdzenia będzie negatywny nie będą przyjęte.
5. Każdy toner/tusz ma być osobno fabrycznie opakowany. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów pakowanych w tzw. dual pack jeśli producent ma takie rozwiązanie w ofercie jednak opakowanie nie może nosić śladów otwierania.
6. W przypadku tonerów HP przyjmowane będą jedynie tonery w opakowaniu określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zaoferowanie materiałów HP w innym opakowaniu, należy potwierdzić oświadczeniem producenta, że konkretne oferowane materiały są oryginalne o takiej samej wydajności tylko w innym opakowaniu zewnętrznym. Jednak również muszą spełniać pozostałe warunki wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. Oświadczenie takie wraz z wykazem umożliwiającym identyfikację materiałów należy dołączyć do oferty.
7. Minimalny okres przydatności tuszy i tonerów do użycia:
1) Dla tuszy data na opakowaniu musi być minimalnie o 12 miesięcy dalsza niż data dostarczenia, ze względu na specyfikę pojemników z tuszem jest to data przydatności.
2) Dla tonerów, które ze względu na swoją specyfikę teoretycznie nie posiadają daty przydatności do użycia, data na opakowaniu jest datą produkcji, w związku z tym, że Zamawiający wymaga produktów nowych, data na opakowaniu musi być maksymalnie 12 miesięcy wcześniejsza niż data dostarczenia do Zamawiającego.
Gdy daty na opakowaniach nie będą się zgadzały z w/w Zamawiający również nie przyjmie takiego towaru.
8. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem spełnienia poniżej wymienionych wymogów, tj.:
1) Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był produkowany, jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku
I-go.
2) Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących muszą być opakowane w kartonowe opakowania zewnętrzne z logo i nazwą producenta, opisem zawartości i oznaczone numerem katalogowym produktu (symbolem) oraz informacją o modelu drukarki, do której są przeznaczone; muszą być opakowane indywidualnie w wewnętrzne, hermetyczne opakowanie uniemożliwiające kontakt produktu z atmosferą.
3) W przypadku, gdy materiał oryginalny posiada układ elektroniczny (chip) przekazujący informacje o stanie zużycia tuszu lub tonera, materiał równoważny musi posiadać analogiczny układ, tak samo działający.
4) Ponadto w przypadku zaproponowania materiałów równoważnych Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty, w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem:
a) certyfikaty potwierdzające, że wskazany producent zamienników materiałów eksploatacyjnych do drukarek spełnia wymogi norm ISO:9001 i ISO:14001 lub norm równoważnych w zakresie produkcji komputerowych materiałów eksploatacyjnych, aktualne w terminie składania ofert, złożone w języku polskim lub tłumaczone na język polski.
b) zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, mającego swą siedzibę w Polsce lub w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego potwierdzającego, że dostarczone materiały równoważne odpowiadają normom ISO/IEC 19752:2004 - dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798:2007 - dla tonerów z kolorem, ISO/IEC 24711:2015 - dla tuszy czarnych i ISO/IEC 24712:2007 - dla tuszy kolorowych. Przez niezależny podmiot Zamawiający rozumie uprawniony podmiot posiadający akredytację PCA lub swojego odpowiednika w państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego, ważną na dzień składania ofert (do oferty należy załączyć dokument potwierdzający ważną akredytację w języku polskim lub tłumaczoną na język polski), zajmujący się testowaniem i sprawdzaniem jakości, który nie jest producentem oferowanych materiałów, wykonawcą składającym ofertę, importerem lub dystrybutorem oferowanych materiałów.
Oferta będzie równoważna, gdy na zaświadczeniach wydajność zamiennika będzie co najmniej równa wydajności oryginału. Zaświadczenia mogą być wydane na grupę tuszy/tonerów producenta zamienników złożone w języku polskim lub tłumaczone na język polski.
c) deklarację zgodności w zakresie dyrektywy 2014/30/UE na oferowane zamienniki, lub dołączyć do oferty zdjęcia oferowanych zamienników z widocznym znakiem CE.
9. Wykonawca może zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 8, pkt 4 lit. a, b
i c, złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości, stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych na Wykonawcy ciąży wykazanie dowodu równoważności tych norm.
10. Ponadto w każdym przypadku, złożenia przez Wykonawcę propozycji materiału równoważnego Wykonawca musi złożyć podpisane przez Wykonawcę lub uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy następujące oświadczenia:
a) oświadczenie, że Wykonawca pokryje koszty ekspertyzy uszkodzonego sprzętu, wykonanej w autoryzowanym serwisie producenta uszkodzonego urządzenia drukującego, w każdym przypadku stwierdzenia tą ekspertyzą, że uszkodzenie powstało wskutek zastosowania zamiennika dostarczonego przez Wykonawcę
w ramach niniejszego zamówienia.
b) oświadczenie, że Wykonawca pokryje koszty napraw sprzętu przez autoryzowany serwis, o ile powstałe uszkodzenia wynikną z powodu użycia zaproponowanych materiałów równoważnych, niezależnie od tego czy sprzęt był na gwarancji producenta, czy w okresie pogwarancyjnym oraz oświadczenie, że jeżeli czas naprawy będzie dłuższy niż 3 dni od momentu zgłoszenia, a sprzęt będzie w okresie pogwarancyjnym, to wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na czas naprawy innego urządzenia, o parametrach nie niższych, a także materiałów eksploatacyjnych do tego sprzętu.
c) oświadczenie, że w przypadku utraty przez Zamawiającego gwarancji z powodu uszkodzenia sprzętu przez materiał równoważny w ramach rekompensaty za utracone korzyści, w drodze stosownej umowy Wykonawca zobowiązuje się do przejęcia obowiązków gwaranta na pozostały okres udzielonej gwarancji, bez zmiany jej warunków.
d) oświadczenie, że w przypadku, gdy toner spowoduje zabrudzenie mechaniczne urządzenia przez wysypujący się wkład barwiący, Wykonawca zobowiązany będzie do oczyszczenia urządzenia w budynku Zamawiającego, w którym to urządzenie jest eksploatowane, na własny koszt w terminie 48 godzin od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego.
11. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostarczenie materiałów eksploatacyjnych do siedziby Zamawiającego w Zgierzu, ul Barona 10. i wniesienie ich na miejsce wskazane przez Zamawiającego w siedzibie Zmawiającego. Dostawa musi się odbyć w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 13:00.
12. Dostawa musi być zrealizowana przez pracownika lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy który musi posiadać imienne upoważnienie (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie) do wglądu.
13. Zamawiający nie dopuszcza dostawy zarówno przez operatora pocztowego, firmę kurierską czy jakąkolwiek inną firmę przewozową.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiatowy Urząd Pracy
Ulica ul. Barona 10
Nr domu 10
Miejscowosc Zgierz
Kod poczt 95-100
Wojewodztwo łódzkie
Tel 042 7164941
Fax 042 7174160
Internet www.pupzgierz.pl; bip.pupzgierz.pl
Regon 47228600200000
E mail lozg@praca.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia, że na dzień składania ofert Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, na druku Zamawiającego stanowiącym załącznik Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Wiedza 2. Przez spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający rozumie, zrealizowanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 dostaw tonerów i tuszy do komputerowych urządzeń drukujących o wartości każdej z tych dostaw większej niż 150 000,00 zł. Oceny spełnienia tego warunków Zamawiający dokona na podstawie Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, na druku zamawiającego stanowiącym załącznik Nr 7 do niniejszej specyfikacji oraz załączonych dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których wyżej mowa są: 1) poświadczenie, z tym, że do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać wymaganego poświadczenia.
Potencjal Oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia, że na dzień składania ofert Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, na druku Zamawiającego stanowiącym załącznik Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zdolne Oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia, że na dzień składania ofert Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, na druku Zamawiającego stanowiącym załącznik Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Sytuacja Oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia, że na dzień składania ofert Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, na druku Zamawiającego stanowiącym załącznik Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 3 Tak
Inne dokumenty Załącznik nr 1 - druk Formularza Ofertowego Załącznik nr 4A - druk formularza cenowego (Tonery HP), Załącznik nr 4B - druk formularza cenowego (Tusze HP i Canon), Załącznik nr 4C - druk formularza cenowego (Tonery inne, taśmy), Załącznik nr 6 - druk oświadczenia ofertowego.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić jedynie w przypadku działania siły wyższej niezależnej od stron umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 20
Spec www bip.pupzgierz.pl/przetargi www.pupzgierz.pl
Spec war Powiatowy Urząd Pracy w Zgierz, ul. Barona 10, 95-100 Zgierz, pok. 202
Data skl 02/06/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Powiatowy Urząd Pracy w Zgierz, ul. Barona 10, 95-100 Zgierz, sekretariat (I p.) od poniedziałku do piątku, od godz. 07:45 do godz. 15:15, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)