Dostawa upominków reklamowych z logotypem RCKiK w Poznaniu

Publication date 2016-05-24
End date 2016-06-02 10:30:00
Instytucja Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 133084 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa upominków reklamowych z logotypem RCKiK w Poznaniu.

Pakiet Nr 1 Pendrive

Pakiet Nr 2 Zakreślacz kolorowy / marker, ołówek, kredki świecowe min. 6 szt.

Pakiet Nr 3 Brelok metalowy, Ski-pass

Pakiet Nr 4 Bierki - gra mikado

Pakiet Nr 5 Zgniotek antystresowy - piłka

Pakiet Nr 6 Notes z magnesem, magnes krwiobus

Pakiet Nr 7 Kubek

Pakiet Nr 8 Koszulka uniwersalna

Opis

Pakiet Nr 1 Pendrive
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 oraz Formularz Nr 1 oraz ich ewentualne modyfikacje stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.
Termin wykonania zgodnie z SIWZPakiet Nr 2 Zakreślacz kolorowy / marker, ołówek, kredki świecowe min. 6 szt.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 oraz Formularz Nr 1 oraz ich ewentualne modyfikacje stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.
Termin wykonania zgodnie z SIWZPakiet Nr 3 Brelok metalowy, Ski-pass
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 oraz Formularz Nr 1 oraz ich ewentualne modyfikacje stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.
Termin wykonania zgodnie z SIWZPakiet Nr 4 Bierki - gra mikado
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 oraz Formularz Nr 1 oraz ich ewentualne modyfikacje stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.
Termin wykonania zgodnie z SIWZPakiet Nr 5 Zgniotek antystresowy - piłka
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 oraz Formularz Nr 1 oraz ich ewentualne modyfikacje stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.
Termin wykonania zgodnie z SIWZPakiet Nr 6 Notes z magnesem, magnes krwiobus.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 oraz Formularz Nr 1 oraz ich ewentualne modyfikacje stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.
Termin wykonania zgodnie z SIWZPakiet Nr 7 Kubek
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 oraz Formularz Nr 1 oraz ich ewentualne modyfikacje stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.
Termin wykonania zgodnie z SIWZPakiet Nr 8 Koszulka uniwersalna.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 oraz Formularz Nr 1 oraz ich ewentualne modyfikacje stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.
Termin wykonania zgodnie z SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
Ulica ul. Marcelińska 44
Nr domu 44
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 60-354
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 61 88 63 300
Fax 61 867 25 21
Internet www.rckik.poznan.pl, http://bip.wokiss.pl/rckik/bip/zamowienia-publiczne.html
Regon 00029383500000
E mail karolina.biskup@rckik.poznan.pl; lukasz.kromski@rckik.poznan.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 8
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: Dla Pakietu Nr 1 - 500,- Dla Pakietu Nr 2 - 500,- Dla Pakietu Nr 3 - 1.000,- Dla Pakietu Nr 4 - 1.000,- Dla Pakietu Nr 5 - 500,- Dla Pakietu Nr 6 - 500,- Dla Pakietu Nr 7 - 1.000,- Dla Pakietu Nr 8 - 2.500,- Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Gospodarstwa Krajowego 16 1130 1088 0001 3007 8120 0002. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Zamawiającego (w przypadku osobnej koperty jej zawartość winna być stosownie opatrzona). Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia i godziny składania ofert. 3. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w powyższym zakresie. Wykonawca jest jedynie zobowiązany przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp.
Wiedza Opis wymaganego doświadczenia: Wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę upominków reklamowych o łącznej wartości minimum: Dla Pakietu Nr 1 - 15.000,- Dla Pakietu Nr 2 - 12.000,- Dla Pakietu Nr 3 - 18.000,- Dla Pakietu Nr 4 - 14.000,- Dla Pakietu Nr 5 - 9.000,- Dla Pakietu Nr 6 - 15.000,- Dla Pakietu Nr 7 - 20.000,- Dla Pakietu Nr 8 - 50.000,-
Potencjal Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w powyższym zakresie. Wykonawca jest jedynie zobowiązany przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w powyższym zakresie. Wykonawca jest jedynie zobowiązany przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w powyższym zakresie. Wykonawca jest jedynie zobowiązany przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Opis wymaganego doświadczenia: Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie), wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie co najmniej jedną dostawę upominków reklamowych o łącznej wartości minimalnej: Dla Pakietu Nr 1 - 15.000,- Dla Pakietu Nr 2 - 12.000,- Dla Pakietu Nr 3 - 18.000,- Dla Pakietu Nr 4 - 14.000,- Dla Pakietu Nr 5 - 9.000,- Dla Pakietu Nr 6 - 15.000,- Dla Pakietu Nr 7 - 20.000,- Dla Pakietu Nr 8 - 50.000,- UWAGA W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, w wykazie należy podać wartość zrealizowanej części zamówienia do dnia złożenia oferty (nie wartość całej umowy), a poświadczenie w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 1. Wykonawca do oferty - wypełnionego i podpisanego Formularza ofertowego (Formularz Nr 1) oraz Załącznika Nr 1 (Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia) winien załączyć: 1.1. Wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ - zaaprobowany przez Wykonawcę (wypełnienie wzoru jest zalecane), 1.2. Wykonawca, który przynależy do grupy kapitałowej wraz z ofertą składa, na druku stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ, listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy i wykreśla punkt 7 z Formularza Nr 1. 1.3. Wykonawca, który zamierza powierzyć realizację części zamówienia Podwykonawcom wraz z ofertą składa, na druku stanowiącym Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ, informacje o zakresie zlecanego podwykonawstwa i wykreśla punkt 4 z Formularza Nr 1.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin realizacji zamówienia
Kryt 2p 5
Spec www www.rckik.poznan.pl, http://bip.wokiss.pl/rckik/bip/zamowienia-publiczne.html
Spec war Regionalane Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ul. Marcelińska 44 60-354 Poznań, Sekretariat
Data skl 02/06/2016
Godz skl 10:30
Miejsce Regionalane Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ul. Marcelińska 44 60-354 Poznań, Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Udostępnienie dokumentów odbywać się będzie wg poniższych zasad: - Zamawiający udostępnia wskazane dokumenty po złożeniu pisemnego wniosku - Zamawiający wyznacza termin, miejsce oraz zakres udostępnianych dokumentów - udostępnienie dokumentów odbywać się będzie w obecności pracownika Zamawiającego - Wykonawca nie może samodzielnie kopiować lub utrwalać treści złożonych ofert, za pomocą urządzeń lub środków technicznych służących do utrwalania obrazu - udostępnienie może mieć miejsce w siedzibie Zamawiającego oraz w czasie godzin jego pracy - urzędowania - Koszt wykonania przez Zamawiającego monochromatycznej kopii dokumentacji formatu A4 na życzenie Wykonawcy wynosi 1,00 zł/str. - Koszt wykonania przez Zamawiającego kolorowej kopii dokumentacji formatu A4 na życzenie Wykonawcy wynosi 2,50 zł/str
Czy uniewaznienie Nie
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)