| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Miejskie Przedsiębiorstwo Realizacji Inwestycji Sp. z o.o.
|
| Ulica |
ul. Rostafińskich 1
|
| Nr domu |
1
|
| Miejscowosc |
Warszawa
|
| Kod poczt |
02-593
|
| Wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Tel |
22 848 66 70
|
| Fax |
22 848 66 71
|
| Regon |
01024668000000
|
| E mail |
a.maszynkiewicz@mpri.pl
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
Inny: Podmiot o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP
|
| Rodzaj zam inny |
Podmiot o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy czesci |
Tak
|
| Ilosc czesci |
2
|
| Czy wariant |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy uzup |
Nie
|
| Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
Część I - 1 700,00 PLN (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych)
Część II - 600,00 PLN (słownie: sześćset złotych)
Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 02.07.2016 r. Termin wniesienia wadium upływa dnia 03.06.2016 r. godz. 11:00.
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Nie dotyczy
|
| Wiedza |
Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie w realizacji dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj.:
dla Części I
co najmniej trzech dostaw obejmujących swoim zakresem wykonanie projektu aranżacji w meble biurowe (np. biurka, komody, szafy, witryny, stoły, krzesła) i wyposażenie (sprzęt AGD, sejf) pomieszczeń biurowych oraz dostawę i montaż mebli biurowych (np. biurek, komód, szaf, witryn, stołów, krzeseł) i wyposażenia (sprzętu AGD, sejfu) w pomieszczeniach biurowych o wartości zamówienia nie mniejszej niż 25 000,00 PLN (brutto) każda.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
dla Części II
co najmniej trzech dostaw obejmujących swoim zakresem dostawę i montaż mebli wypoczynkowych (np. kanap i foteli) o wartości zamówienia nie mniejszej niż 10 000,00 PLN (brutto) każda.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
|
| Potencjal |
Nie dotyczy
|
| Zdolne |
Nie dotyczy
|
| Sytuacja |
Nie dotyczy
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 1 |
Tak
|
| Dok potw 1 |
Tak
|
| Inne dokumenty |
Nie dotyczy
|
| Niepelnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji:
a) nieterminowego udostępnienia pomieszczeń przez Zamawiającego, a opóźnienie to ma wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu Umowy; termin wykonania przedmiotu Umowy zostanie przesunięty o ilość dni opóźnienia w przekazaniu placu budowy,
b) wystąpienia siły wyższej, przez pojęcie siły wyższej należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne niezależne od woli Zamawiającego i Wykonawcy, uniemożliwiające wykonanie Umowy, którego zaistnienie oraz skutków nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy przy zachowaniu należytej staranności; termin wykonania przedmiotu Umowy zostanie przesunięty o ilość dni opóźnienia spowodowanego siłą wyższą.
|
| Kryt cena |
B
|
| Kryt 1p |
70
|
| Kryt 2 |
Termin wykonania
|
| Kryt 2p |
20
|
| Kryt 3 |
Gwarancja
|
| Kryt 3p |
10
|
| Spec www |
www.mpri.pl
|
| Spec war |
Miejskie Przedsiębiorstwo Realizacji Inwestycji Sp. z o.o., 01-531 Warszawa, ul. Wybrzeże Gdyńskie 27, budynek B, parter, Biuro Zamówień Publicznych
|
| Data skl |
03/06/2016
|
| Godz skl |
11:00
|
| Miejsce |
Miejskie Przedsiębiorstwo Realizacji Inwestycji Sp. z o.o., 01-531 Warszawa, ul. Wybrzeże Gdyńskie 27, budynek B, parter, Biuro Zamówień Publicznych
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Czy uniewaznienie |
Nie
|