Dostawa wyposażenia meblowego oraz innych stałych elementów wyposażenia (II) na potrzeby Międzynarodowego Centrum Kultury Nowy Teatr w Warszawie

Publication date 2016-05-25
End date 2016-06-02 11:00:00
Instytucja Nowy Teatr
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Meble biurowe,
  • Regały biurowe,
  • Systemy aktowe,
  • Wieszaki na odzież,
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu,
  • Meble różne,
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

Szczegóły

Numer ogłoszenia 134584 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 391300002, 391360004, 391131008, 392243506, 391510005, 391310009, 391311000, 391320006, 391431100
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wyposażenia meblowego oraz innych stałych elementów wyposażenia (II) na potrzeby Międzynarodowego Centrum Kultury Nowy Teatr w Warszawie. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części:
Część 1 przedmiotu zamówienia - dostawa mebli i wyposażenia ruchomego gotowego.
Część 2 przedmiotu zamówienia - dostawa szaf przesuwnych do magazynu kostiumów wraz z montażem.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla każdej z 2 części przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 8 do SIWZ

Opis

1.Zestaw mobilnych wieszaków szatniowych
2.Zestaw krzeseł do foyer
3.Zestaw foteli obrotowych pracowniczych
4.Sofy wypoczynkowe
5.Zestaw koszy na śmieci
6.Zestaw wieszaków z koszami
7.Zestaw szaf bhp typ L
8.Zestaw szaf bhpSzafy przesuwne do magazynu kostiumów wraz z montażem - 7 modułów
39131000-9, 39131100-0, 39132000-6

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Nowy Teatr
Ulica ul. Madalińskiego 10/16
Nr domu 10/16
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02-513
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 379 33 00
Fax 22 379 33 01
Internet http://www.nowyteatr.org/pl
Regon 14124532400000
E mail gl.ksiegowa@tn.waw.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak http://www.nowyteatr.org/pl/nowyteatr/zamowienia-publiczne
Rodzaj zam Inny: samorządowa instytucja kultury
Rodzaj zam inny samorządowa instytucja kultury
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: dla części 1 - co najmniej dwie dostawy mebli i wyposażenia ruchomego gotowego (co najmniej obejmującego sofy i krzesła pracownicze) na potrzeby instytucji kultury - o wartości co najmniej 100 000 zł brutto każda, dla części 2 - - co najmniej dwie dostawy szaf przesuwnych typu archiwalnego wraz z ich montażem - o wartości co najmniej 17 000 zł brutto każda
Potencjal Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową: dla części 1 - w wysokości minimum 100 000zł oraz warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca posiada opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł, dla części 2 - w wysokości minimum 17 000 zł oraz warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca posiada opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 17 000 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 17 000 zł
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Inne dokumenty Informację tekstową i graficzną z których wynika charakterystyka ofertowanych wyrobów i urządzeń wskazanych w SOPZ, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, zawierającą zdjęcie, nazwę producenta i nazwę handlową oraz krótki opis produktu z podaniem parametrów technicznych i jakościowych wskazujących na zgodność z Opisem Przedmiotu Zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w sekcji III.3.2 i 3.5 ogłoszenia polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp, Zamawiający wymaga złożenia (oryginału) pisemnego oświadczenia tych podmiotów, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, określającego zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia oraz charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem. W przypadku gdy umocowanie osób podpisujących wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie wynika z dokumentów rejestrowych, do wniosku należy załączyć pełnomocnictwo potwierdzające umocowanie osoby podpisującej wniosek do reprezentowania wykonawcy. Na potwierdzenie tego, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego, postawione w niniejszej SIWZ, w tym w SOPZ (załącznik nr 8 do SIWZ) - Wykonawcy będą zobowiązani wraz z ofertą złożyć dokumenty: - informację tekstową i graficzną z których wynika charakterystyka ofertowanych wyrobów i urządzeń wskazanych w SOPZ, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, zawierającą zdjęcie, nazwę producenta i nazwę handlową oraz krótki opis produktu z podaniem parametrów technicznych i jakościowych wskazujących na zgodność z Opisem Przedmiotu Zamówienia
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana istotnych postanowień Umowy jest możliwa tylko w zakresie wynikającym z treści art. 144 ustawy, tj. w przypadkach i na warunkach określonych w § 11 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 20
Spec www http://www.nowyteatr.org/pl/nowyteatr/zamowienia-publiczne
Spec war Nowy Teatr Ul. Madalińskiego 10/16, 02-513 Warszawa
Data skl 02/06/2016
Godz skl 11:00
Miejsce Nowy Teatr Ul. Madalińskiego 10/16, 02-513 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)