Dostawa implantów ortopedycznych, soli fizjologicznej i markerów

Publication date 2016-06-10
End date 2016-06-22 10:00:00
Instytucja "Kutnowski Szpital Samorządowy" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Kutnowski Szpital Samorządowy"
Miejscowość Kutno
Województwo łódzkie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 80623 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 331622005, 331620003, 331831007, 144000005, 301921253
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Dostawa: pił oscylacyjnych, płyt kostnych, markerów sterylnych, 0,9% NaCl

Opis

Piły oscylacyjne do posiadanej wiertarki wahadłowej firmy Stryker/ TPS Sagitlal SawOstrza jednorazowe do posiadanej piły firmy Stryker SystemS5, długość 75-100 mmPłyty do zespoleń złamań w obrębie kości palców, śruby tytanowe blokowane, śruby tytanowe korowe, płytki tytanowe blokowane, śruby korowe, śruby blokowane.Fizjologiczny roztwór soliMarkery sterylne pakowane pojedynczo papier-folia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa "Kutnowski Szpital Samorządowy" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Kutnowski Szpital Samorządowy"
Ulica ul. Kościuszki 52
Nr domu 52
Miejscowosc Kutno
Kod poczt 99-300
Wojewodztwo łódzkie
Tel 24 388 02 00
Fax 24 388 02 01
Internet www.szpital.kutno.pl
Regon 10097478500000
E mail m.lewandowska@szpital.kutno.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Spółka z o.o.
Rodzaj zam inny Spółka z o.o.
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium Nie jest wymagane wniesienie wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Wiedza Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Potencjal Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Zdolne Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych- Załącznik Nr 3 do SIWZ., 2. Katalogi zawierające oferowany przedmiot zamówienia.
Inne dokumenty 1. Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do podpisania (złożenia) oferty, jeżeli osobą podpisującą (składającą) ofertę nie jest osoba upoważniona do tej czynności na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej lub innego dokumentu równoważnego z wyżej wymienionymi., 2. Pracownikiem uprawnionym do kontaktowania się z Wykonawcami oraz do udzielania wyjaśnień w godz. 800 - 1400 jest Anna Piątek - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, tel. 0-24- 388-02-47. Adres poczty elektronicznej: a.piatek@szpital.kutno.pl
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w treści zawartej umowie w następujących okolicznościach i na następujących zasadach: 1) wprowadzenia produktu nowego lub udoskonalonego, spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż produkt objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana produktu może być dokonana na pisemny, uzasadniony wniosek Wykonawcy za zgodą Zamawiającego, poprzez zawarcie aneksu, w którym dotychczasowy produkt zostanie wykreślony i zastąpiony produktem zmodyfikowanym lub udoskonalonym, 2) wycofania produktu z produkcji (lub obrotu) przez producenta - Wykonawca ma obowiązek zapewnić dostarczenie produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, zgodnych z tymi minimalnymi opisanymi w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej na poziomie nie wyższym, niż produkt objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana produktów może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego, poprzez zawarcie aneksu, mocą którego nastąpi wykreślenie z umowy produktu wycofanego z produkcji i zastąpienie go produktem zamiennym, 3) wzrost ustawowej stawki podatku VAT następuje automatycznie, przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego, 4) obniżenia stawki podatku VAT następuje automatycznie, przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego, 5) zmiany polegającej na zamianie jeszcze niewykorzystanego asortymentu, przewidzianego niniejszą umową, na inny asortyment z tej umowy, który został już wykorzystany, z zastrzeżeniem, iż całkowita wartość brutto umowy nie może ulec zmianie; zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, na wniosek Zamawiającego, 6) w przypadku niewyczerpania całości asortymentu określonego w Załączniku nr 1 do umowy w okresie, na jaki umowa została zawarta, okres ten może ulec przedłużeniu na wniosek Zamawiającego.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Logistyka
Kryt 2p 5
Spec www www.szpital.kutno.pl
Spec war 99-300 Kutno, ul. Kościuszki 52, w siedzibie Zamaw. - pokój 07d w godzinach od 8.00 do 14.00 bądź pocztą po pisemnym wniosku złożonym na adres Zamaw. lub złożonym faksem: 24/388-02-47
Data skl 22/06/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Kancelaria Kutnowski Szpital Samorządowy Sp. z o.o., ul. Kościuszki 52, 99-300 Kutno
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)