Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
|
Ulica |
ul. Jana Kilińskiego 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowosc |
Białystok
|
Kod poczt |
15-089
|
Wojewodztwo |
podlaskie
|
Tel |
085 7485400
|
Fax |
085 7485627
|
Internet |
www.umwb.edu.pl
|
Regon |
00028860400000
|
E mail |
zampubl@umwb.edu.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
3
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
20/09/2016
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
dotyczy Części 1
w celu potwierdzenia spełniania warunku Wykonawca winien wykazać że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto każde, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie;
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
Dotyczy części 1:
1) karty katalogowe lub zdjęcie lub rysunek oferowanego wyrobu,
2) Atesty higieniczne zastosowanych materiałów,
3) Certyfikat CE/Deklaracja zgodności z polskimi normami.
Uwaga. W przypadku wątpliwości Zamawiający może zażądać dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie parametrów/warunków, które zostały określone w Załączniku
nr 2 do SIWZ. Dokumenty zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego.
4) Próbki wzorcowe:
a) Fragment blatu roboczego (próbka) blatu laboratoryjnego oraz biurowego,
b) Fragment z przekrojem stelaża
c) Zawias
d) 1 uchwyt do mebli biurowych oraz 1 uchwyt do mebli w salach dydaktycznych,
5) Oświadczenie, że zaoferowany sprzęt oraz materiały użyte do wykonania elementów wyposażenia dopuszczone są do obrotu na terytorium RP, posiadają wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, itp. oraz spełniają wszelkie wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa użytkowania oraz, że dokumenty te dostarczy na każde żądanie Zamawiającego - na Formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do SIWZ;
6) W przypadku rozwiązań równoważnych wskazać (podać dokumenty, tj. atesty polskie
i europejskie, certyfikaty art. potwierdzające równoważność proponowanych przez Wykonawcę rozwiązań w trybie art. 29 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, dołączając wykaz w/w dokumentów z podaniem nazwy podmiotu wydającego przedmiotowy dokument - (tylko w przypadku składania oferty równoważnej
z opisem przedmiotu zamówienia).
Dotyczy części 2:
1) karty katalogowe lub zdjęcie lub rysunek oferowanego wyrobu,
2) Atesty higieniczne zastosowanych materiałów,
3) Certyfikat CE/Deklaracja zgodności z polskimi normami.
Uwaga. W przypadku wątpliwości Zamawiający może zażądać dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie parametrów/warunków, które zostały określone w Załączniku
nr 2 do SIWZ. Dokumenty zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego.
4) Oświadczenie, że zaoferowany sprzęt oraz materiały użyte do wykonania elementów wyposażenia dopuszczone są do obrotu na terytorium RP, posiadają wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, itp. oraz spełniają wszelkie wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa użytkowania oraz, że dokumenty te dostarczy na każde żądanie Zamawiającego - na Formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do SIWZ;
5) W przypadku rozwiązań równoważnych wskazać (podać dokumenty, tj. atesty polskie
i europejskie, certyfikaty art. potwierdzające równoważność proponowanych przez Wykonawcę rozwiązań w trybie art. 29 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, dołączając wykaz w/w dokumentów z podaniem nazwy podmiotu wydającego przedmiotowy dokument - (tylko w przypadku składania oferty równoważnej
z opisem przedmiotu zamówienia).
|
Inne dokumenty |
1) wypełniony przez Wykonawcę Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ;
2) pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w ust. 2) pkt 2.2 - w oryginale lub poświadczone notarialnie;
3) podpisana Tabela Opisu Przedmiotu Zamówienia - Załącznik Nr 2 do SIWZ, odpowiednio dla części zamówienia;
4) wypełniona tabela WARUNKI GWARANCJI I SERWISU GWARANCYJNEGO - Załącznik Nr 3 do SIWZ, odpowiednio dla części zamówienia;
5) wypełniony Wykonawcę Formularz cenowy - Załącznik Nr 4 do SIWZ, odpowiednio dla części zamówienia
6) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli są przewidywani - załączyć Załącznik Nr 8 do SIWZ),
7) wypełniony Załącznik Nr 10 do SIWZ - (tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia);
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy
Prawo zamówień publicznych.
2. Zmiana umowy jest możliwa w sytuacji gdy:
a. konieczność zmiany wynika z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w dacie zawarcia umowy,
b. zmieniły się przepisy, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki stron,
c. zmiana jest korzystna dla Kupującego,
d. istnieje konieczność przesunięcia terminu wykonania umowy z przyczyn leżących po stronie Kupującego.
3. Dopuszcza się możliwość zmiany podmiotów wskazanych w § 7 ust. 1 i 2 umowy. Zmiana taka wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i nie stanowi zmiany umowy. Jednakże w przypadku zmiany serwisu gwarancyjnego, serwis każdorazowo musi spełniać wymogi dla serwisu określone w SIWZ, w tym być serwisem autoryzowanym
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego
|
Kryt 2p |
10
|
Spec www |
www.umb.edu.pl
|
Spec war |
Dział Zamówień Publicznych UMB
ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok
|
Data skl |
28/06/2016
|
Godz skl |
11:00
|
Miejsce |
Kancelaria Ogólna UMB
ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|