Dostawy obłożeń i podobnych wyrobów medycznych
Publication date | 2016-06-15 |
End date | 2016-06-27 10:00:00 |
Instytucja | Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju |
Miejscowość | Jastrzębie-Zdrój |
Województwo | śląskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 87755 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 331400003, 331990001, 395180006, 395182008, 337712007 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
They depend on the |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy obłożeń i podobnych wyrobów medycznych.Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części (pakietów), tj.: Pakiet 1 - Czepki, maski Pakiet 2- Serwety Pakiet 3 - Zestawy zabiegowe I Pakiet 4- Zestawy Zabiegowe II Pakiet 5- Zestawy Obłożeń I Pakiet 6- Zestawy Obłożeń II Pakiet 7- Zestaw Ginekologiczny Pakiet 8 - Zestaw do szycia poporodowego Pakiet 9 - Zestaw do Angiografii Pakiet 10 - Fartuchy chirurgiczne Pakiet 11 - Akcesoria I Pakiet 12 - Akcesoria II Pakiet 13 - Akcesoria III Pakiet 14- Pieluchy tetrowe Pakiet 15 - Zestaw do iniekcji doszklistkowych Pakiet 16 - Sterylna jednorazowa osłona na mikroskop operacyjny Zeiss Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Oferowany asortyment, musi spełniać wymagania wyszczególnione w Formularzu asortymentowo-cenowym dla poszczególnych pakietów. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie producentów produktów i ich nazw handlowych lub numerów katalogowych. UWAGA: W Formularzu asortymentowo - cenowym w kolumnie -Producent i nazwa handlowa-Producent i nr katalogowy - w przypadku, gdy numer katalogowy nie jest stosowany należy podać symbol, bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego produktu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. Oferowane produkty muszą posiadać aktualne pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. UWAGA: W Formularzu asortymentowo - cenowym w kolumnie-Nazwa i nr dokumentu dopuszczającego do obrotu- w przypadku asortymentu niewymagającego takiego dopuszczenia należy wpisać-Nie wymaga dopuszczenia-natomiast w przypadku braku numeru należy wpisać datę wydania dokumentu. Zamawiający wymaga wyszczególnienia wszystkich elementów składowych zestawu w Formularzu asortymentowo - cenowym dla poszczególnych pakietów. Zamawiający wymaga, aby faktury wystawiane przez wybranego Wykonawcę były opisywane zgodnie z zaoferowanym asortymentem wyszczególnionym w Formularzu asortymentowo - cenowym, który stanowić będzie Załącznik nr 1 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej ilości-wartości umowy bez konsekwencji finansowych, uzależniając swoją decyzję od faktycznych potrzeb Zamawiającego występujących podczas obowiązywania umowy podpisanej z wybranym Wykonawcą. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar według cząstkowych zamówień składanych przez Zamawiającego w terminie: - od 3 do 5 dni roboczych dla Pakietów: 11,12,14; - do 3 dni roboczych dla Pakietów:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,13,15,16 od momentu złożenia zamówienia. Wielkość poszczególnych zamówień cząstkowych określana będzie przez Zamawiającego i składana faksem lub drogą elektroniczną. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy Apteki Szpitalnej, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. Wykonawca dostarczy towar na własny koszt i ryzyko loco magazyn Zamawiającego w opakowaniach zabezpieczających jakość dostarczanego towaru i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania. Dostawy będą realizowane w siedzibie Zamawiającego do Magazynu Apteki w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00. W przypadku stwierdzenia braków ilościowych lub wad jakościowych Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę, który rozpatrzy reklamację dotyczącą: - braków ilościowych w ciągu 2 dni, - wad jakościowych w ciągu 7 dni od dnia jej otrzymania. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym.Przewiduje się w nagłych wypadkach realizację dodatkowych dostaw w trybie -na cito- w terminie do 24 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznego dokonanego przez Zamawiającego i potwierdzenia tego terminu przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar z odpowiednim terminem ważności, nie krótszym niż 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego., natomiast Pakiet 13 - Akcesoria III pozycje: 2.3 minimum 36 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.Dostarczany przedmiot zamówienia winien zawierać ulotki i instrukcje w języku polskim, zawierające wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkowania informacje.Dopuszcza się dokonanie przez Zamawiającego przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi w danym pakiecie, przy zachowaniu maksymalnej wartości danego pakietu, co nie będzie stanowić zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty. OpisSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju |
Ulica | al. Jana Pawła II 7 |
Nr domu | 7 |
Miejscowosc | Jastrzębie-Zdrój |
Kod poczt | 44-335 |
Wojewodztwo | śląskie |
Tel | 32 47 84 200 |
Fax | 32 47 84 506 |
Internet | www.wss2.pl |
Regon | 27279082400000 |
E mail | zp@wss2.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 16 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 29/08/2018 |
Wadium | W postepowaniu Wadium nie obowiązuje |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według Załącznika nr 3). |
Wiedza | Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według Załącznika nr 3). |
Potencjal | Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według Załącznika nr 3). |
Zdolne | Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według Załącznika nr 3). |
Sytuacja | Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według Załącznika nr 3). |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 1 | Tak |
Dok potw 5 | Tak |
Inne dok potw | W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty: 1)szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ulotki informacyjne, broszury, foldery, katalogi, itp.), na podstawie ,których Zamawiający dokona weryfikacji zaoferowanych wyrobów z zaznaczeniem którego pakietu i której pozycji dotyczy, 2)Oświadczenie o posiadaniu pozwoleń na dopuszczenie do obrotu i używania - według Załącznika nr 6 do SIWZ; |
Inne dokumenty | 1)wypełniony Formularz asortymentowo-cenowy zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1, 2)wypełniony Formularz oferty wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z treścią specyfikacji i wzorem umowy, o związaniu ofertą - zgodny w treści z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2, 3)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika). UWAGA: Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnie. 4)Próbki (sterylne lub nie sterylne) oferowanego asortymentu gotowe do użycia w warunkach szpitalnych, zgodnch z opisem przedmiotu zamówienia, opatrzonymi etykietami zawierającymi wszystkie niezbędne dla wyrobu dane, opisanymi, którego pakietu i której pozycji dotyczą. W ilościach zgodnych z poniższym wykazem: Pakiet 1- Czepki, maski,Pozycja 1,2,3,4,5, po 2 sztuki do każdej pozycji.Pakiet 2- Serwety,Pozycja 1,2,3,4,5,6,po 2 sztuki do każdej pozycji.Pakiet 3- Zestawy Zabiegowe I,Pozycja 1,2,3,4,5,6 po 2 sztuki do każdej pozycji.Pakiet 4- Zestawy Zabiegowe II, Pozycja 1,2,3,4,5 po 2 sztuki do każdej pozycji.Pakiet 5- Zestawy Obłożeń I,Pozycja 1,2,3,4,5,6,7,8, 9 po 2 sztuki do każdej pozycji.Pakiet 6 - Zestawy Obłożeń II,Pozycja 1,2 po 2 sztuki do każdej pozycji. Pakiet 7 - Zestaw Ginekologiczny,Pozycja 1, po 2 sztuki do każdej pozycji.Pakiet 8 - Zestaw do szycia poporodowego,Pozycja 1 po 2 sztuki.Pakiet 9 - Zestawy do Angiografii,Pozycja 1 po 2 sztuki,Pakiet 10 - Fartuchy chirurgiczne ,Pozycja 1,2 po 2sztuki do każdej pozycji i każdego rozmiaru.Pakiet 13-Akcesoria III, Pozycja,1,2,3 po 2 sztuki do każdej pozycji.Pakiet 15 - Zestaw do iniekcji doszklistkowych, Pozycja 1 po 2 sztuki, Pakiet 16 - Sterylna jednorazowa osłona na mikroskop operacyjny Zeiss,Pozycja 1 po 2 sztuki.Dostarczone próbki będą służyły do : - oceny zgodności zaoferowanych wyrobów z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w specyfikacji; - oceny jakości zaoferowanych wyrobów. Dostarczone próbki muszą być identyczne, jak oferowane wyroby. Do próbek należy dołączyć spis próbek ze wskazaniem , do jakiej pozycji Formularza cenowego składana jest próbka. 5) Oświadczenie, że zaoferowane produkty są zgodne z wymogami normy EN 13795 dotyczy: Pakietu 2 pozycje 1-6, Pakietu 3 poz.1-6, Pakietu 4 pozycje 1-5, Pakietu 5 pozycje 1-9, Pakietu 6 pozycja 1, Pakiet 7 pozycja 1, Pakiet 8 pozycja 1, Pakiet 9 pozycja 1, Pakiet 10 pozycja 1-2 , Pakiet 13 pozyca 3, Pakiet 16 pozycja 1 ( z zaznaczeniem którego pakietu i której pozycji dotyczą) - stosowną deklarację do wypełnienia przez Wykonawcę zawarto w Formularzu oferty; 6) Oświadczenie, że zaoferowane produkty są zgodne z wymogami normy EN 14683 (typ II) dotyczy: Pakietu 1 pozycje 4-5 ( z zaznaczeniem którego pakietu i której pozycji dotyczą) - stosowną deklarację do wypełnienia przez Wykonawcę zawarto w Formularzu oferty; |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen za wyjątkiem: 1)zmiany cen w związku z korzystaniem z rabatów cenowych przyznanych przez Wykonawcę w okresie trwania umowy; 2)zmiany zakresu rzeczowego, tj. zastąpienie produktu objętego umową innym produktem synonimem (odpowiednikiem), jednak nie droższym i nie o gorszych parametrach za zgodą Zamawiającego; 3)sytuacji, gdy w związku ze zmianą przepisów prawa zmianie ulegnie stawka podatku VAT, Zamawiający dopuszcza zmiany wynagrodzenia o kwotę brutto wynikającą ze zmienionej obowiązującej stawki podatku VAT. |
Kryt cena | C |
Spec www | www.wss2.pl |
Spec war | samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 Al.Jana Pawła II 7,44-330 Jastrzębie Zdrój |
Data skl | 27/06/2016 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Sekretariat WSS Nr 2 w pokoju Nr A1, na I piętrze |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |