Dostawy obłożeń i podobnych wyrobów medycznych

Publication date 2016-06-15
End date 2016-06-27 10:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju
Miejscowość Jastrzębie-Zdrój
Województwo śląskie
Branża
  • Bielizna szpitalna,
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 87755 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 331400003, 331990001, 395180006, 395182008, 337712007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy obłożeń i podobnych wyrobów medycznych.Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 części (pakietów), tj.:
Pakiet 1 - Czepki, maski
Pakiet 2- Serwety
Pakiet 3 - Zestawy zabiegowe I
Pakiet 4- Zestawy Zabiegowe II
Pakiet 5- Zestawy Obłożeń I
Pakiet 6- Zestawy Obłożeń II
Pakiet 7- Zestaw Ginekologiczny
Pakiet 8 - Zestaw do szycia poporodowego
Pakiet 9 - Zestaw do Angiografii
Pakiet 10 - Fartuchy chirurgiczne
Pakiet 11 - Akcesoria I
Pakiet 12 - Akcesoria II
Pakiet 13 - Akcesoria III
Pakiet 14- Pieluchy tetrowe
Pakiet 15 - Zestaw do iniekcji doszklistkowych
Pakiet 16 - Sterylna jednorazowa osłona na mikroskop operacyjny Zeiss
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
Oferowany asortyment, musi spełniać wymagania wyszczególnione w Formularzu asortymentowo-cenowym dla poszczególnych pakietów.
Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie producentów produktów i ich nazw handlowych lub numerów katalogowych.
UWAGA: W Formularzu asortymentowo - cenowym w kolumnie -Producent i nazwa handlowa-Producent i nr katalogowy - w przypadku, gdy numer katalogowy nie jest stosowany należy podać symbol, bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego produktu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą.
Oferowane produkty muszą posiadać aktualne pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
UWAGA: W Formularzu asortymentowo - cenowym w kolumnie-Nazwa i nr dokumentu dopuszczającego do obrotu- w przypadku asortymentu niewymagającego takiego dopuszczenia należy wpisać-Nie wymaga dopuszczenia-natomiast w przypadku braku numeru należy wpisać datę wydania dokumentu.
Zamawiający wymaga wyszczególnienia wszystkich elementów składowych zestawu w Formularzu asortymentowo - cenowym dla poszczególnych pakietów.
Zamawiający wymaga, aby faktury wystawiane przez wybranego Wykonawcę były opisywane zgodnie z zaoferowanym asortymentem wyszczególnionym w Formularzu asortymentowo - cenowym, który stanowić będzie Załącznik nr 1 do umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej ilości-wartości umowy bez konsekwencji finansowych, uzależniając swoją decyzję od faktycznych potrzeb Zamawiającego występujących podczas obowiązywania umowy podpisanej z wybranym Wykonawcą.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar według cząstkowych zamówień składanych przez Zamawiającego w terminie:
- od 3 do 5 dni roboczych dla Pakietów: 11,12,14;
- do 3 dni roboczych dla Pakietów:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,13,15,16
od momentu złożenia zamówienia. Wielkość poszczególnych zamówień cząstkowych określana będzie przez Zamawiającego i składana faksem lub drogą elektroniczną.
Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy Apteki Szpitalnej, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.
Wykonawca dostarczy towar na własny koszt i ryzyko loco magazyn Zamawiającego
w opakowaniach zabezpieczających jakość dostarczanego towaru i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania.
Dostawy będą realizowane w siedzibie Zamawiającego do Magazynu Apteki w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 13.00.
W przypadku stwierdzenia braków ilościowych lub wad jakościowych Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę, który rozpatrzy reklamację dotyczącą:
- braków ilościowych w ciągu 2 dni,
- wad jakościowych w ciągu 7 dni
od dnia jej otrzymania. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym.Przewiduje się w nagłych wypadkach realizację dodatkowych dostaw w trybie -na cito-
w terminie do 24 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznego dokonanego przez Zamawiającego i potwierdzenia tego terminu przez Wykonawcę.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar z odpowiednim terminem ważności, nie krótszym niż 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego., natomiast Pakiet 13 - Akcesoria III pozycje: 2.3 minimum 36 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.Dostarczany przedmiot zamówienia winien zawierać ulotki i instrukcje w języku polskim, zawierające wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkowania informacje.Dopuszcza się dokonanie przez Zamawiającego przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi w danym pakiecie, przy zachowaniu maksymalnej wartości danego pakietu, co nie będzie stanowić zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty.

Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju
Ulica al. Jana Pawła II 7
Nr domu 7
Miejscowosc Jastrzębie-Zdrój
Kod poczt 44-335
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 47 84 200
Fax 32 47 84 506
Internet www.wss2.pl
Regon 27279082400000
E mail zp@wss2.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 16
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 29/08/2018
Wadium W postepowaniu Wadium nie obowiązuje
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według Załącznika nr 3).
Wiedza Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według Załącznika nr 3).
Potencjal Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według Załącznika nr 3).
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według Załącznika nr 3).
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według Załącznika nr 3).
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty: 1)szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ulotki informacyjne, broszury, foldery, katalogi, itp.), na podstawie ,których Zamawiający dokona weryfikacji zaoferowanych wyrobów z zaznaczeniem którego pakietu i której pozycji dotyczy, 2)Oświadczenie o posiadaniu pozwoleń na dopuszczenie do obrotu i używania - według Załącznika nr 6 do SIWZ;
Inne dokumenty 1)wypełniony Formularz asortymentowo-cenowy zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1, 2)wypełniony Formularz oferty wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z treścią specyfikacji i wzorem umowy, o związaniu ofertą - zgodny w treści z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2, 3)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika). UWAGA: Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnie. 4)Próbki (sterylne lub nie sterylne) oferowanego asortymentu gotowe do użycia w warunkach szpitalnych, zgodnch z opisem przedmiotu zamówienia, opatrzonymi etykietami zawierającymi wszystkie niezbędne dla wyrobu dane, opisanymi, którego pakietu i której pozycji dotyczą. W ilościach zgodnych z poniższym wykazem: Pakiet 1- Czepki, maski,Pozycja 1,2,3,4,5, po 2 sztuki do każdej pozycji.Pakiet 2- Serwety,Pozycja 1,2,3,4,5,6,po 2 sztuki do każdej pozycji.Pakiet 3- Zestawy Zabiegowe I,Pozycja 1,2,3,4,5,6 po 2 sztuki do każdej pozycji.Pakiet 4- Zestawy Zabiegowe II, Pozycja 1,2,3,4,5 po 2 sztuki do każdej pozycji.Pakiet 5- Zestawy Obłożeń I,Pozycja 1,2,3,4,5,6,7,8, 9 po 2 sztuki do każdej pozycji.Pakiet 6 - Zestawy Obłożeń II,Pozycja 1,2 po 2 sztuki do każdej pozycji. Pakiet 7 - Zestaw Ginekologiczny,Pozycja 1, po 2 sztuki do każdej pozycji.Pakiet 8 - Zestaw do szycia poporodowego,Pozycja 1 po 2 sztuki.Pakiet 9 - Zestawy do Angiografii,Pozycja 1 po 2 sztuki,Pakiet 10 - Fartuchy chirurgiczne ,Pozycja 1,2 po 2sztuki do każdej pozycji i każdego rozmiaru.Pakiet 13-Akcesoria III, Pozycja,1,2,3 po 2 sztuki do każdej pozycji.Pakiet 15 - Zestaw do iniekcji doszklistkowych, Pozycja 1 po 2 sztuki, Pakiet 16 - Sterylna jednorazowa osłona na mikroskop operacyjny Zeiss,Pozycja 1 po 2 sztuki.Dostarczone próbki będą służyły do : - oceny zgodności zaoferowanych wyrobów z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w specyfikacji; - oceny jakości zaoferowanych wyrobów. Dostarczone próbki muszą być identyczne, jak oferowane wyroby. Do próbek należy dołączyć spis próbek ze wskazaniem , do jakiej pozycji Formularza cenowego składana jest próbka. 5) Oświadczenie, że zaoferowane produkty są zgodne z wymogami normy EN 13795 dotyczy: Pakietu 2 pozycje 1-6, Pakietu 3 poz.1-6, Pakietu 4 pozycje 1-5, Pakietu 5 pozycje 1-9, Pakietu 6 pozycja 1, Pakiet 7 pozycja 1, Pakiet 8 pozycja 1, Pakiet 9 pozycja 1, Pakiet 10 pozycja 1-2 , Pakiet 13 pozyca 3, Pakiet 16 pozycja 1 ( z zaznaczeniem którego pakietu i której pozycji dotyczą) - stosowną deklarację do wypełnienia przez Wykonawcę zawarto w Formularzu oferty; 6) Oświadczenie, że zaoferowane produkty są zgodne z wymogami normy EN 14683 (typ II) dotyczy: Pakietu 1 pozycje 4-5 ( z zaznaczeniem którego pakietu i której pozycji dotyczą) - stosowną deklarację do wypełnienia przez Wykonawcę zawarto w Formularzu oferty;
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen za wyjątkiem: 1)zmiany cen w związku z korzystaniem z rabatów cenowych przyznanych przez Wykonawcę w okresie trwania umowy; 2)zmiany zakresu rzeczowego, tj. zastąpienie produktu objętego umową innym produktem synonimem (odpowiednikiem), jednak nie droższym i nie o gorszych parametrach za zgodą Zamawiającego; 3)sytuacji, gdy w związku ze zmianą przepisów prawa zmianie ulegnie stawka podatku VAT, Zamawiający dopuszcza zmiany wynagrodzenia o kwotę brutto wynikającą ze zmienionej obowiązującej stawki podatku VAT.
Kryt cena C
Spec www www.wss2.pl
Spec war samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 Al.Jana Pawła II 7,44-330 Jastrzębie Zdrój
Data skl 27/06/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Sekretariat WSS Nr 2 w pokoju Nr A1, na I piętrze
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)