SUKCESYWNE DOSTAWY OPAKOWAŃ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO STERYLIZACJI PARĄ WODNĄ ORAZ TESTÓW DO KONTROLI PROCESÓW STERYLIZACJI I ETYKIET DO SZPITALNEGO SYSTEMU DOKUMENTACJI PROCESÓW STERYLIZACJI

Publication date 2016-06-22
End date 2016-06-30 09:30:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy Sp. z o.o.
Miejscowość Wejherowo
Województwo pomorskie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 98309 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 331980004, 336963008, 301997605
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy opakowań jednorazowego użytku do sterylizacji parą wodną oraz testów do kontroli procesów sterylizacji i etykiet do szpitalnego systemu dokumentacji procesów sterylizacji przez okres 12 miesięcy szczegółowo określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ, w tym:
Zadanie 1 - rękawy papierowo-foliowe w łącznej ilości 328 rolek,
Zadanie 2 - włókniny i papiery sterylizacyjne w łącznej ilości 23.100 arkuszy,
Zadanie 3 - testy do kontroli procesów sterylizacji oraz etykiety do szpitalnego systemu dokumentacji procesów sterylizacji w łącznej ilości 4.000 sztuk i 432 rolki,
Zadanie 4 - testy do kontroli procesów sterylizacji w łącznej ilości 35.050 sztuk i 396 rolek.
CPV - 33.19.80.00-4 (Szpitalne wyroby papierowe)
33.69.63.00-8 (Odczynniki chemiczne)
30.19.97.60-5 (Etykiety)

Opis

SUKCESYWNE DOSTAWY RĘKAWÓW PAPIEROWO-FOLIOWYCH RÓŻNEGO RODZAJU PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 328 ROLEK SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZSUKCESYWNE DOSTAWY WŁÓKNIN I PAPIERÓW STERYLIZACYJNYCH RÓŻNEGO RODZAJU PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 23100 ARKUSZY SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZSUKCESYWNE DOSTAWY TESTÓW DO KONTROLI PROCESÓW STERYLIZACJI ORAZ ETYKIET DO SZPITALNEGO SYSTEMU DOKUMENTACJI PROCESÓW STERYLIZACJI RÓŻNEGO RODZAJU PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 4000 SZT. I 432 ROLEK SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZSUKCESYWNE DOSTAWY TESTÓW DO KONTROLI PROCESÓW STERYLIZACJI RÓŻNEGO RODZAJU PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY, W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 35050 SZT. I 396 ROLEK SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy Sp. z o.o.
Ulica ul. dr A. Jagalskiego 10
Nr domu 10
Miejscowosc Wejherowo
Kod poczt 84-200
Wojewodztwo pomorskie
Tel 058 5727331
Fax 058 5727331
Internet www.szpital.wejherowo.pl
Regon 19146700800000
E mail m.magulska@ceynowahosp.com.pl; m.krampa@ceynowahosp.com.pl; beata.martyn@interia.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Podmiot prawa handlowego
Rodzaj zam inny Podmiot prawa handlowego
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku.
Wiedza Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku.
Potencjal Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku.
Zdolne Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku.
Sytuacja Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. Oświadczenie - załącznik nr 4 do SIWZ
Inne dokumenty 1. Upoważnienie (w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie) do podpisania oferty, jeśli upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy przez osobę podpisującą ofertę nie wynika bezpośrednio z dokumentów, o których mowa w pkt 2 rozdziału 6 SIWZ. 2. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony przewidują, możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy pisemnym aneksem bez zwiększenia wartości przedmiotu umowy, w przypadku niezrealizowania umowy w całości w okresie o którym mowa w §7 ust. 7 umowy. 2. Dopuszcza się inne zmiany treści umowy pod warunkiem, iż są one korzystne dla Zamawiającego. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany cen ze względu na zmiany stawki VAT. Wszelkie zmiany ceny każdorazowo wymagają udokumentowania przez Wykonawcę. W przypadku zmiany stawki VAT w ramach umowy zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. 4. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany umowy: a/ polegające na zmianie numeru kodu lub nazwie danego asortymentu zużywalnego bez zmiany ceny brutto określonej w umowie, b/ polegające na zmianie asortymentu na inny, równoważny lub lepszy pod względem parametrów w przypadku wycofania z produkcji lub dystrybucji dotychczasowego asortymentu lub w przypadku zaistnienia znaczących trudności w dostawie z przyczyn obiektywnych nie leżących po stronie Wykonawcy bez zmiany ceny brutto określonej w umowie, c/ polegające na wykreśleniu danego asortymentu z umowy z jednoczesnym obniżeniem wartości brutto umowy, jeśli nie ma możliwości zamiany na jego równoważny lub lepszy pod względem parametrów odpowiednik, a dotychczasowy produkt został wycofany z produkcji lub dystrybucji. Zmiany ujęte w pkt a i b nie wymagają podpisania aneksu przez Strony umowy a jedynie złożenia pisemnego oświadczenia ze strony Wykonawcy. Zamawiający może nie wyrazić zgody na zmiany określone w pkt a i b. Jeśli Zamawiający w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania ww pisemnego oświadczenia Wykonawcy nie złoży takiego zastrzeżenia Wykonawcy również w formie pisemnej, zmianę uważa się za ważną. 5. W przypadku: a) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, lub b) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, każda ze Stron w terminie 30 dni od wejścia w życie w/w zmian ma prawo pisemnie zwrócić się do drugiej strony o podjęcie negocjacji w celu odpowiedniej zmiany cen netto i brutto określonych umową o kwotę proporcjonalną do zmian określonych w pkt. a lub b, jeśli zmiany te mają wpływ na koszty realizacji zamówienia. Każda ze Stron wnioskujących ma obowiązek udokumentować w/w wpływ zmian na cenę realizacji umowy. 6. Jakiekolwiek zmiany i uzupełnienia umowy winny być dokonane pisemnie w formie obustronnie podpisanego aneksu pod rygorem nieważności dokonanych zmian lub uzupełnień, z zastrzeżeniem §6 ust. 6 umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 5
Spec www www.szpital.wejherowo.pl
Spec war Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy Sp. z o.o. ul. Jagalskiego 10 84-200 Wejherowo Dział Zamówień Publicznych lokal nr 12
Data skl 30/06/2016
Godz skl 09:30
Miejsce Siedziba Zamawiającego (ul. Jagalskiego 10 84-200 Wejherowo) - Kancelaria
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)