Dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania

Publication date 2016-06-27
End date 2016-07-06 09:00:00
Instytucja 3 Regionalna Baza Logistyczna
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Bielizna osobista,
  • Skarpety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 105569 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 183100005, 183170004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania obejmująca swym zakresem 2 zadania: Zadanie nr 1- Bielizna z dzianiny trudnotopliwej z długimi rękawami Zadanie nr 2 - Skarpety letnie WS

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa bielizny z dzianiny trudnotopliwej z długimi rękawami 200 kplPrzedmiotem zamówienia jest dostawa skarpet letnich WS 690 par

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 3 Regionalna Baza Logistyczna
Ulica ul. Montelupich 3
Nr domu 3
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 30-901
Wojewodztwo małopolskie
Tel 261 137 554
Fax 261 137 553
Internet www.zamowienia.3rblog.wp.mil.pl
Regon 12139041500000
E mail 3rblog.zamowieniapubliczne@wp.mil.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Jednostka wojskowa
Rodzaj zam inny Jednostka wojskowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 90
Wadium W przedmiotowym postępowaniu wadium nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. W celu umożliwienia zamawiającemu oceny zgodności oferowanych przedmiotów umundurowania i wyekwipowania z określonymi przez niego wymaganiami wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć: a) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu potwierdzającego wdrożenie systemu zarządzania jakością Wykonawcy, spełniającego wymagania zawarte w AQAP-2120; b) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: - dla zadania nr 1 - wyniki badań dzianiny zasadniczej, potwierdzone przez akredytowane laboratorium stwierdzające wymagania zawarte w tabeli nr 2 w WTU Nr 60/IWS DG RSZ oraz oświadczenie o zgodności parametrów oferowanego wyrobu z zapisami zawartymi w WTU Nr 60/IWS DG RSZ; - dla zadania nr 2 - wyniki badań dzianiny zasadniczej potwierdzone przez akredytowane laboratorium oraz oświadczenie o zgodności parametrów oferowanych skarpet z zapisami zawartymi w WTU Nr 8/DWS.
Inne dokumenty 1. Wypełniony druk OFERTA. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Wypełniony formularz cenowy, w zakresie zadań, których realizację wykonawca oferuje. 3. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa: a) dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z właściwego rejestru). b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie. Wszystkie dokumenty wymagane przez zamawiającego muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustaw, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany w umowie w następujących przypadkach w sposób określony poniżej: 1) zmiany Odbiorcy lub miejsca dostawy, zgodnie ze wskazaniem właściwej instytucji wojskowej, wynikająca z potrzeb Sił Zbrojnych RP; 2) zmiany organu realizującego wojskowy odbiór (RPW, QAR); 3) zmiany norm przedmiotowych lub WTU na produkt: a) zmiany surowca lub półproduktu; b) zmiany parametrów jakościowych; c) zmiany metod badań. 4) zmiany terminu dostawy - o ile konieczność zmiany jest skutkiem siły wyższej lub wynika ze zmian opisanych w pkt od 1 do 3, 5) zmiany terminu dostawy (przedłużenie) - jeżeli jej przyczyną są okoliczności leżące po stronie Zamawiającego bądź Odbiorcy po pozytywnej opinii Gestora, 6) przedłużenia terminu wykonania umowy a także przedłużenia terminu poszczególnych dostaw - o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz sądem powszechnym, w przypadku gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; dla celów niniejszej umowy przyjmuje się, że termin rozpoczęcia postępowania przed KIO rozpoczyna się w dniu wpływu odwołania do Zamawiającego, a kończy się w dniu wydania orzeczenia przez KIO bądź Sądem powszechnym, 7) zmiany wysokości wynagrodzenia - w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. VAT) jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami, 8) odstąpić od odbioru RPW - na wniosek Gestora bądź w przypadku gdy dany przedmiot umowy nie podlega odbiorowi wojskowemu, 9) odstąpić od wymogów przedstawienia badań zastosowanych materiałów i wyrobów gotowych, jeżeli akredytowane laboratoria nie przeprowadzają badań tego typu, bądź z uwagi na odległy termin ich przeprowadzenia nie jest możliwym ich wykonanie w terminie określonym w § 3 ust. 1 umowy. 10) dokonać zmniejszenia ilości przedmiotu umowy - w każdym czasie na wniosek Zamawiającego za zgodą Wykonawcy, 11) obniżenia ceny - w każdym czasie za zgodą Wykonawcy 12) innych postanowień umowy - jeżeli ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej bądź zmianą wytycznych lub poleceń przełożonych zamawiającego, o ile powyższe zmiany mają wpływ na wykonanie zawartej umowy, 3. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany te muszą być korzystne lub neutralne dla Zamawiającego. 4. Zmiany nieistotne mogą być dokonywane w każdym czasie.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin wykonania zamówienia
Kryt 2p 10
Spec www www.zamowienia.3rblog.wp.mil.pl
Spec war 3 Regionalna Baza Logistyczna, 30-901 Kraków, ul. Montelupich 3, bud. 28, pok. 17 - Sekcja Zamówień Publicznych
Data skl 06/07/2016
Godz skl 09:00
Miejsce 3 Regionalna Baza Logistyczna, 30-901 Kraków, ul. Montelupich 3, bud. 28 - kancelaria jawna
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)