Biuletyn |
1
|
Nazwa |
3 Regionalna Baza Logistyczna
|
Ulica |
ul. Montelupich 3
|
Nr domu |
3
|
Miejscowosc |
Kraków
|
Kod poczt |
30-901
|
Wojewodztwo |
małopolskie
|
Tel |
261 137 554
|
Fax |
261 137 553
|
Internet |
www.zamowienia.3rblog.wp.mil.pl
|
Regon |
12139041500000
|
E mail |
3rblog.zamowieniapubliczne@wp.mil.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Inny: Jednostka wojskowa
|
Rodzaj zam inny |
Jednostka wojskowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
2
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas dni |
90
|
Wadium |
W przedmiotowym postępowaniu wadium nie jest wymagane
|
Zaliczka |
Nie
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
1. W celu umożliwienia zamawiającemu oceny zgodności oferowanych przedmiotów umundurowania i wyekwipowania z określonymi przez niego wymaganiami wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć:
a) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu potwierdzającego wdrożenie systemu zarządzania jakością Wykonawcy, spełniającego wymagania zawarte w AQAP-2120;
b) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego:
- dla zadania nr 1 - wyniki badań dzianiny zasadniczej, potwierdzone przez akredytowane laboratorium stwierdzające wymagania zawarte w tabeli nr 2
w WTU Nr 60/IWS DG RSZ oraz oświadczenie o zgodności parametrów oferowanego wyrobu z zapisami zawartymi w WTU Nr 60/IWS DG RSZ;
- dla zadania nr 2 - wyniki badań dzianiny zasadniczej potwierdzone przez akredytowane laboratorium oraz oświadczenie o zgodności parametrów oferowanych skarpet z zapisami zawartymi w WTU Nr 8/DWS.
|
Inne dokumenty |
1. Wypełniony druk OFERTA.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.
2. Wypełniony formularz cenowy, w zakresie zadań, których realizację wykonawca oferuje.
3. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa:
a) dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z właściwego rejestru).
b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie.
Wszystkie dokumenty wymagane przez zamawiającego muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustaw, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany w umowie w następujących przypadkach w sposób określony poniżej:
1) zmiany Odbiorcy lub miejsca dostawy, zgodnie ze wskazaniem właściwej instytucji wojskowej, wynikająca z potrzeb Sił Zbrojnych RP;
2) zmiany organu realizującego wojskowy odbiór (RPW, QAR);
3) zmiany norm przedmiotowych lub WTU na produkt:
a) zmiany surowca lub półproduktu;
b) zmiany parametrów jakościowych;
c) zmiany metod badań.
4) zmiany terminu dostawy - o ile konieczność zmiany jest skutkiem siły wyższej lub wynika ze zmian opisanych w pkt od 1 do 3,
5) zmiany terminu dostawy (przedłużenie) - jeżeli jej przyczyną są okoliczności leżące po stronie Zamawiającego bądź Odbiorcy po pozytywnej opinii Gestora,
6) przedłużenia terminu wykonania umowy a także przedłużenia terminu poszczególnych dostaw - o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz sądem powszechnym, w przypadku gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; dla celów niniejszej umowy przyjmuje się, że termin rozpoczęcia postępowania przed KIO rozpoczyna się w dniu wpływu odwołania do Zamawiającego, a kończy się w dniu wydania orzeczenia przez KIO bądź Sądem powszechnym,
7) zmiany wysokości wynagrodzenia - w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. VAT) jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami,
8) odstąpić od odbioru RPW - na wniosek Gestora bądź w przypadku gdy dany przedmiot umowy nie podlega odbiorowi wojskowemu,
9) odstąpić od wymogów przedstawienia badań zastosowanych materiałów i wyrobów gotowych, jeżeli akredytowane laboratoria nie przeprowadzają badań tego typu, bądź z uwagi na odległy termin ich przeprowadzenia nie jest możliwym ich wykonanie w terminie określonym w § 3 ust. 1 umowy.
10) dokonać zmniejszenia ilości przedmiotu umowy - w każdym czasie na wniosek Zamawiającego za zgodą Wykonawcy,
11) obniżenia ceny - w każdym czasie za zgodą Wykonawcy
12) innych postanowień umowy - jeżeli ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej bądź zmianą wytycznych lub poleceń przełożonych zamawiającego, o ile powyższe zmiany mają wpływ na wykonanie zawartej umowy,
3. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany te muszą być korzystne lub neutralne dla Zamawiającego.
4. Zmiany nieistotne mogą być dokonywane w każdym czasie.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Termin wykonania zamówienia
|
Kryt 2p |
10
|
Spec www |
www.zamowienia.3rblog.wp.mil.pl
|
Spec war |
3 Regionalna Baza Logistyczna, 30-901 Kraków, ul. Montelupich 3, bud. 28, pok. 17 - Sekcja Zamówień Publicznych
|
Data skl |
06/07/2016
|
Godz skl |
09:00
|
Miejsce |
3 Regionalna Baza Logistyczna, 30-901 Kraków, ul. Montelupich 3, bud. 28 - kancelaria jawna
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|