Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika
|
Ulica |
ul. T. Chałubińskiego 7
|
Nr domu |
7
|
Miejscowosc |
Koszalin
|
Kod poczt |
75-581
|
Wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
94 34 88 147
|
Fax |
94 34 88 103
|
Internet |
www.swk.med.pl
|
Regon |
33000629200000
|
E mail |
piotr@swk.med.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
3
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
24
|
Wadium |
nie wymagane
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
|
Wiedza |
Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
|
Potencjal |
Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
|
Zdolne |
Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
|
Sytuacja |
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłową realizację zamówienia.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 2 |
Tak
|
Dok potw 3 |
Tak
|
Inne dokumenty |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składa następujące dokumenty:
1)oświadczenie dotyczące danych wykonawcy;
2)opis przedmiotu zamówienia;
3)formularz ofertowy;
4)próbki dostawy zgodne ze złożoną ofertą w celu porównania ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia:
a)Zadanie nr 1 - po 1 sztuce z każdej pozycji w minimalnych, oryginalnych opakowaniach handlowych;
b)Zadanie nr 2 - po 1 sztuce z pozycji 1,2,7,8,9,10,11, poz. 4 - 1 opakowanie; dla pozostałych pozycji z Zadania nr 2 do oferty należy dołączyć karty katalogowe;
c)Zadanie nr 3 - po 1 sztuce z każdej pozycji w minimalnych, oryginalnych opakowaniach handlowych;
- do próbek należy załączyć aktualne ulotki opisujące sposób użytkowania (dotyczy zadania nr 1, 3);
5)oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, II a, II b, lub III) - jeśli dotyczy;
6)deklaracja zgodności wraz z załącznikami - jeśli dotyczy;
7)potwierdzenie jednostki notyfikowanej - nie dotyczy wyrobów medycznych należących do klasy I niesterylne - jeśli dotyczy;
8)w przypadku środków dezynfekcyjnych zarejestrowanych jako produkt biobójczy - aktualny dokument
potwierdzający wpis do rejestru produktu biobójczego i pozwolenie na obrót produktem wydane przez
Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych - dotyczy zadania nr 1 poz. 5;
9)dokument potwierdzający informacje zgodne z treścią etykiety, ulotki informacyjnej i instrukcji stosowania środka dezynfekcyjnego będącymi integralną częścią dokumentacji zgłoszenia do rejestru wyrobu medycznego, produktu biobójczego - w celu porównania z wymogami SIWZ - dotyczy zadania nr 1 poz. 5 i poz. 7;
10)aktualna karta charakterystyki preparatu biobójczego (w przypadku sklasyfikowania produktu jako substancja niebezpieczna) do oferty należy załączyć również kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej- dotyczy zadania nr 1 poz. 5;
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych.
2.Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy:
1)Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia;
2)Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia;
3)producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia;
4)producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy.
3.Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę.
4.Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie.
5.Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
czas dostawy
|
Kryt 2p |
5
|
Spec www |
www.swk.med.pl
|
Spec war |
Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika
ul. Chałubińskiego 7
75-581 Koszalin
|
Data skl |
08/07/2016
|
Godz skl |
11:00
|
Miejsce |
Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika
ul. Chałubińskiego 7
75-581 Koszalin
Dział Zamówień Publicznych
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|