Dostawa rękawic medycznych

Publication date 2016-07-06
End date 2016-07-15 10:00:00
Instytucja Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o.
Miejscowość Pleszew
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Rękawice,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 122265 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 184243000, 331414200
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów, których zestawienie oraz orientacyjne zapotrzebowanie przedstawione jest w załączonym do specyfikacji Formularzu cenowym.
2. Oferowane artykuły muszą być zgodne z opisem przedstawionym w Formularzu cenowym. Jeżeli w ofercie zostaną przedstawione artykuły nie spełniające wymagań tam określonych oferta na całą część zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp, ponieważ jej treść będzie sprzeczna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Zamówienie podzielono na 9 części, tj.:
Część nr 1 - rękawice diagnostyczne nitrylowe,
Część nr 2 - rękawice diagnostyczne winylowe i foliowe,
Część nr 3 - rękawice dla SOR,
Część nr 4 - rękawice chirurgiczne pudrowane,
Część nr 5 - rękawice chirurgiczne bezpudrowe,
Część nr 6 - rękawice ortopedyczne,
Część nr 7 - rękawice lateksowe bezpudrowe,
Część nr 8 - rękawice z elastanu,
Część nr 9 - rękawice lateksowe pudrowane.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o.
Ulica ul. Poznańska 125a
Nr domu 125a
Miejscowosc Pleszew
Kod poczt 63-300
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 062 74 20 700
Fax 062 74 20 900, 7420903
Internet http://www.szpitalpleszew.pl
Regon 30077008800000
E mail przetargi@szpitalpleszew.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak NIE DOTYCZY
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 9
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium NIE DOTYCZY
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia. Dokument będzie oceniany na zasadzie spełnia / nie spełnia
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia. Dokument będzie oceniany na zasadzie spełnia / nie spełnia
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia. Dokument będzie oceniany na zasadzie spełnia / nie spełnia
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia. Dokument będzie oceniany na zasadzie spełnia / nie spełnia
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia. Dokument będzie oceniany na zasadzie spełnia / nie spełnia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1) opis oferowanych wyrobów (np. karty katalogowe) z rysunkiem lub zdjęciem oferowanego asortymentu; 2) próbki oferowanego asortymentu - Wykonawca dostarcza próbki w zależności od części na które przystępuje, tj.: a) dla części nr 1 do oceny jakościowej 6 szt. rękawic z poz. 2, 3 szt. rękawic z poz. 3 oraz, w celu sprawdzenia zgodności towaru z opisem przedmiotu zamówienia, po jednej sztuce rękawic z pozostałych pozycji; b) dla części nr 2 do oceny jakościowej 6 szt. rękawic z poz. 2, 3 szt. rękawic z poz. 3 oraz, w celu sprawdzenia zgodności towaru z opisem przedmiotu zamówienia, po jednej sztuce rękawic z pozostałych pozycji; c) dla części nr 3 do oceny jakościowej po 4 szt. rękawic z poz. 2 i 3 oraz, w celu sprawdzenia zgodności towaru z opisem przedmiotu zamówienia, jedna sztuka rękawic z pozycji 1; d) dla części nr 4 do oceny jakościowej po 3 pary rękawic z poz. 1-4 oraz, w celu sprawdzenia zgodności towaru z opisem przedmiotu zamówienia, jedna para rękawic z pozycji 5; e) dla części nr 5 do oceny jakościowej po 3 pary rękawic z poz. 1-4 oraz, w celu sprawdzenia zgodności towaru z opisem przedmiotu zamówienia, jedna para rękawic z pozycji 5; f) dla części nr 6 do oceny jakościowej 4 pary rękawic z poz. 3 oraz, w celu sprawdzenia zgodności towaru z opisem przedmiotu zamówienia, po jednej parze rękawic z pozostałych pozycji; g) dla części nr 7 do oceny jakościowej 6 szt. rękawic w rozmiarze M, 3 szt. rękawic w rozmiarze L oraz, w celu sprawdzenia zgodności towaru z opisem przedmiotu zamówienia, po jednej sztuce rękawic w pozostałych rozmiarach; h) dla części nr 8 do oceny jakościowej 6 szt. rękawic z poz. 2, 3 szt. rękawic z poz. 3 oraz, w celu sprawdzenia zgodności towaru z opisem przedmiotu zamówienia, po jednej sztuce rękawic z pozostałych pozycji; i) dla części nr 9 do oceny jakościowej 6 szt. rękawic w rozmiarze L; 3) oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada atesty, zezwolenia, świadectwa rejestracji, certyfikaty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia na terenie RP (na druku oferty).
Inne dokumenty 1) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 2) informacja, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego (oświadczenie o braku powstania obowiązku podatkowego, o którym mowa w art. 91 ust. 3a ustawy Pzp Wykonawca składa na druku oferty);
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Pzp informacja nt. przewidywanych istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Kryt cena B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Jakość
Kryt 2p 30
Spec www http://www.szpitalpleszew.pl/przetargi.php
Spec war siedziby Zamawiającego, ul. Poznańska 125a, 63-300 Pleszew
Data skl 15/07/2016
Godz skl 10:00
Miejsce siedziba Zamawiającego - sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat NIE DOTYCZY
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)