Rozbudowa infrastruktury serwerowej oraz dostawa macierzy dyskowej dla Urzędu Miejskiego w Gdańsku

Publication date 2016-07-12
End date 2016-07-21 11:00:00
Instytucja Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 131039 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 488200002, 302331411
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Rozbudowa infrastruktury serwerowej oraz dostawa macierzy dyskowej dla Urzędu Miejskiego w Gdańsku

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
Ulica ul. Nowe Ogrody 8/12
Nr domu 8/12
Miejscowosc Gdańsk
Kod poczt 80-803
Wojewodztwo pomorskie
Tel 58 3236129
Fax 58 3236529
Internet www.gdansk.pl
Regon 00059846300000
E mail bzp@gdansk.gda.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 60
Wadium Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 16.000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia wykonawcy, o którym mowa w SIWZ Rozdział 3 ust. 1 pkt 1).
Wiedza Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał lub wykonuje w sposób należyty, co najmniej jedną dostawę macierzy dyskowej o parametrach minimalnych: obsługa dysków SSD i SAS, pojemność 24 TB.
Potencjal Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia wykonawcy, o którym mowa w SIWZ Rozdział 3 ust. 1 pkt 1).
Zdolne Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą, która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą wiedzę i doświadczenie w zakresie:
1) serwisowania serwerów IBM Flex Systems
2) serwisowania macierzy producenta, którego produkt oferuje Wykonawca.
Sytuacja Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia wykonawcy, o którym mowa w SIWZ Rozdział 3 ust. 1 pkt 1).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1) pełnomocnictwo dla osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych do oferty dokumentów;
2) dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, aktualny na dzień składania ofert - w przypadku oferty składanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia;
3) dokument potwierdzający wniesienie wadium - zgodnie z Rozdziałem 5 SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy będą wymagały pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci aneksu, z zastrzeżeniem postanowień § 7 ust. 2.
2. Zmiany Umowy mogą dotyczyć:
1) terminu realizacji Umowy,
2) zmiany wynagrodzenia,
3) zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy;
3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą nastąpić:
1) w przypadku wystąpienia siły wyższej, np. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, pod warunkiem, że Wykonawca niezwłocznie powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej.
Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło;
2) gdy zaistniały istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy;
3) w przypadku zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy;
4) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
4. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy jest możliwa w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług;
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2002 roku Nr 200, poz. 1679, z późn. zm.);
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w sytuacji, jeżeli Wykonawca udowodni wpływ tych zmian na koszty wykonywania Umowy przez Wykonawcę.
5. Zmiana wynagrodzenia, określonego w § 4 ust. 1, może nastąpić w przypadku, gdy zmiany, o których mowa powyżej w ust. 4 pkt.2) lub pkt.3), spowodują wzrost kosztów wykonywania Umowy o więcej niż 10% w okresie realizacji Umowy. Zmiana wynagrodzenia dotyczy tylko tej części, która pozostała do wykonania i nie może przekroczyć łącznie 5% wartości Umowy pozostałej do wykonania.
6. Zmiany do Umowy następują na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian.
Kryt cena B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 30
Spec www www.gdansk.pl
Spec war Urząd Miejski w Gdańsku Biuro Zamówień Publicznych ul. Nowe Ogrody 8/12 80-803 Gdańsk, pokój 128.
Data skl 21/07/2016
Godz skl 11:00
Miejsce Urząd Miejski w Gdańsku ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, Biuro Zamówień Publicznych pokój 129 (I piętro), lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat
1. Otwarcie ofert nastąpi dnia 21.07.2016 r. o godzinie 12:00 w siedzibie Zamawiającego w pokoju 132 A.
2. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje się wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
3. Do kontaktowania się z wykonawcami upoważniony jest pracownik Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku Marta Szymańska, pok. 128, Tel. (58) 32-36-128, e-mail: marta.szymanska@gdansk.gda.pl w dniach: pon., wt., czw. - w godzinach od 8:00 do 16:00; w śr.- w godzinach od 8:00 do 17:00, w pt. - w godzinach od 8:00 do 15:00.
4. Sygnatura postępowania: BZP-271-045/BI/16/MSz
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)