KAMPANIA PROMOCYJNA MUZEUM EMIGRACJI W GDYNI

Publication date 2016-07-12
End date 2016-07-20 09:00:00
Instytucja Muzeum Emigracji w Gdyni
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 131327 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 793414000, 793421004, 793400009, 224620006, 798000002, 793422005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest KAMPANIA PROMOCYJNA MUZEUM EMIGRACJI W GDYNI obejmująca przygotowanie i przeprowadzenie eventów oraz działań marketingowych, zgodnie z koncepcją kampanii stanowiącej załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które obejmują:
Opis poszczególnych zadań w ramach ZAMÓWIENIA:
1. Druki. Druk materiałów promocyjnych wg specyfikacji Zamawiającego w pkt. 6 załącznika nr 1. 3000 ulotek typu paszport i 10 000 ulotek wizerunkowych wraz z insertami ma zostać dostarczonych do biura Muzeum - będą dystrybuowane przez Zamawiającego we własnym zakresie. 10 000 ulotek i pozostałe druki opisane powyżej będę dystrybuowane przez Wykonawcę zgodnie z koncepcją kolportażu oraz akcji eventowych załącznika nr 1.
2. Wykonanie gadżetów i strojów dla hostess. Produkcja 2 typów gadżetów oraz strojów dla hostess zgodnie ze specyfikacją Zamawiającego podaną w załączniku nr 1.
20 [dwadzieścia] gadżetów obu wzorów zostanie przekazana Zamawiającemu do biura Muzeum a reszta zostanie rozdystrybuowana zgodnie ze scenariuszem akcji promocyjnej opisanej w załączniku nr 1.
Wykonawca zobowiązuje się do dbałości o czystość i właściwą jakość strojów hostess podczas akcji kolportażu i akcji eventowych.
3. Akcje kolportażu. Przeprowadzenie 5 kolportaży, w 5 dni, po 1000 ulotek dziennie na terenie plaży Półwyspu Helskiego przez 3 hostessy zgodnie z załącznikiem nr 1 oraz harmonogramem i szczegółowymi ustaleniami, które zostaną wypracowane między stronami na spotkaniu w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo osób uczestniczących w akcjach kolportażu i pracujących przy jego organizacji.
Wykonawca powinien być przygotowany do przeprowadzenia pierwszej akcji kolportażu w terminie do 14 dni od zawarcia umowy. Szczegółowy harmonogram wszystkich 5 akcji kolportażu i prac przy ich organizacji zostanie ustalony między stronami po podpisaniu umowy. W harmonogramie Wykonawca ma za zadanie uwzględnić szkolenie hostess (zaangażowanych w akcje kolportażu oraz akcje eventowe opisane poniżej) z tematyki wystawy oraz oferty Muzeum. Szkolenie odbędzie się w biurze Muzeum, organizowane będzie bezpłatnie przez Zamawiającego.
Po każdej akcji kolportażu Wykonawca przekazuje dokumentację zdjęciową Zamawiającemu w ciągu 3 dni kalendarzowych na adres biuro@muzeumemigracji.pl.
W harmonogramie Wykonawca ma za zadanie uwzględnić także 1 spotkanie z Zamawiającym w siedzibie Muzeum, w ramach którego Wykonawca opracuje szczegółowy scenariusz dla akcji kolportażu oraz eventów opisanych poniżej.
4. Produkcja walizki na potrzeby eventów.
Wykonawca ma za zadanie wykonać walizkę zgodnie z opisem w załączniku nr 1 oraz wizualizacją stanowiącą załącznik nr 9 do siwz.
Walizka będzie przez Wykonawcę montowana przed każdą akcją eventową i demontowana bezpośrednio po niej i Wykonawca ma za zadanie wykonać ją w sposób zapewniający estetyczny wygląd i pełną sprawność podczas całego okresu trwania kampanii. Po zakończeniu kampanii walizka ma zostać przekazana Zamawiającemu w ciągu 5 dni.
5. Organizacja eventów. Wykonanie 5 akcji eventowych z 3 hostessami z wykorzystaniem wyżej opisanej walizki na terenie Trójmiasta według wytycznych z koncepcji kampanii. Wykonawca ma obowiązek opracować szczegółowy scenariusz eventów. Wykonawca odpowiada za transport, montaż, demontaż i magazynowanie wszystkich materiałów potrzebnych do przeprowadzenia eventów, zachowanie czystości i porządku w miejscu i eventu a także za bezpieczeństwo osób uczestniczących w evencie i pracujących przy jego organizacji. Zamawiający odpowiada za organizację zgód na potrzeby przeprowadzenia akcji.
Wykonawca powinien być przygotowany do przeprowadzenia pierwszej akcji eventowej w terminie do 21 dni od zawarcia umowy.
7. Fotodokumentacja. Przekazanie Zamawiającemu fotodokumentacji w postaci min. 20 zdjęć w jakości do druku z każdej akcji kolportażu oraz z każdego eventu na adres mailowy Zamawiającego. Fotodokokumentacja ma zostać przekazana do 3 dni po każdej akcji kolportażu i eventu wg koncepcji kampanii. Fotodokumentacja ma przedstawiać wykonanie akcji zgodnie z koncepcją kampanii. Fotodokumentacja pierwszej akcji kolportażu i pierwszego eventu ma mieć charakter reklamowy - zdjęcia (pliki JPG w rozdzielczości min 300 dpi) mają zostać wykonane przez profesjonalnego fotografa, mają być poddane graficznej obróbce by stanowić jakościowy materiał do promocji akcji w mediach i na stronie Muzeum. Pozostałe fotodokumentacje (pliki JPG w rozdzielczości min 200 dpi) mają charakter roboczy i nie muszą być poddane postprodukcji graficznej.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Muzeum Emigracji w Gdyni
Ulica ul. Polska 1
Nr domu 1
Miejscowosc Gdynia
Kod poczt 81-339
Wojewodztwo pomorskie
Tel 58 623 31 79
Fax 58 623 31 79
Internet www.polska1.pl
Regon 22163520400000
E mail a.chudzikiewicz@muzeumemigracji.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/08/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) wymienionego w pkt 6.1.1. SIWZ.
Wiedza za spełnienie przedmiotowego warunku, Zamawiający uzna jeśli wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy, to w tym okresie: 1) co najmniej 2 (słownie: dwa) zamówienia związane z przeprowadzeniem kampanii reklamowej o charakterze promocyjnym w skład której wchodziły: zrealizowanie (eventu) wraz z produkcją przestrzennej instalacji służącej budowaniu interakcji z publicznością o łącznej wartości każdego zamówienia co najmniej 70 000 (słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł.) brutto, Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie weryfikacji wykazu, o którym mowa w pkt 6.1.4. SIWZ, zawierającego główne usługi wskazane przez Wykonawcę jednakże w ilości nie mniejszej niż 2 [dwie] i sporządzonego zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ. Do wymienionych w wykazie usług Zamawiający żąda załączenia dowodów potwierdzających, że każda z usług wskazanych w wykazie została wykonana należycie. W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną zamawiający uzna, że wykonali łącznie wymaganą liczbę usług. Sumowaniu nie mogą podlegać usługi o wartości mniejszej niż wymagane przez zamawiającego. W przypadku wykonawców, którzy realizowali usługi za wynagrodzeniem wyrażonym w innych walutach niż złoty polski, zamawiający przeliczy wartość tych usług po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.
Zdolne 1) Grafik, posiadający co najmniej 5 [pięcio-] letnie doświadczenie zawodowe, 2) Event Manager posiadający co najmniej 5 [pięcio-] letnie doświadczenie zawodowe w zakresie koordynacji eventów, w tym doświadczenie w organizacji co najmniej jednego eventu oraz co najmniej 3 [trzech] projektów w zakresie niestandardowych form komunikacji takich jak organizacja i wdrażanie eventów ambientowych w przestrzeni publicznej. 3) Kierownik Projektu posiadający co najmniej 5 [pięcio-] letnie doświadczenie zawodowe, w tym minimum 2 [dwu-] letnie doświadczenie na stanowisku kierownika projektu, a także doświadczenie w organizacji co najmniej jednego eventu oraz co najmniej 3 [trzech] projektów w zakresie niestandardowych form komunikacji takich jak organizacja i wdrażanie eventów ambientowych w przestrzeni publicznej oraz posiadający umiejętności, doświadczenie i praktyczną wiedzę ekspercką w zakresie zarządzania projektami poświadczone certyfikatem IPMA, PMI lub równoważnym wydanym przez akredytowaną instytucję, które potwierdzają takie umiejętności jak wymienione certyfikaty. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie weryfikacji wykazu, o którym mowa w pkt 6.1.5. SIWZ, zawierającego wykaz osób, uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, zakresu wykonywanych przez nich czynności i sporządzonego zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez Wykonawców.
Sytuacja Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) wymienionego w pkt 6.1.1. SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1.pełnomocnictwo /jeśli dotyczy/ do reprezentowania i podpisania dokumentacji ofertowej, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarcz 2.pisemne zobowiązanie podmiotów /jeśli dotyczy/ w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający załącza do SIWZ wzór umowy (załącznik nr 8), która zostanie przedłożona Wykonawcy do podpisu. Wzór umowy zawiera wszelkie istotne dla Zamawiającego postanowienia, które będą obowiązywały strony, w tym wysokość kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zamówienia. 2.Zamawiający przewiduje, że wprowadzenie zmian do zawartej umowy możliwe będzie w sytuacjach, gdy Zamawiający uzna, że zmiany te są niezbędne celem zapewnienia prawidłowego wykonania umowy przez strony, w szczególności w następujących przypadkach: a)zmiana nazwy na skutek połączenia spółek, zmiany nazwy lub zmiana siedziby firmy, b)zmiana podwykonawcy (nowy podwykonawca musi spełniać takie same warunki jak podwykonawca zmieniany), c)zmiana terminu płatności jeżeli wymagać będzie interes Zamawiającego, będzie dla niego korzystna, d)zmiany przedmiotu umowy polegająca na rezygnacji Zamawiającego z realizacji części zamówienia wraz ze zmianą ceny tj. jej obniżeniem - w przypadku uzasadnionej rezygnacji przez zamawiającego z wykonania niektórych działań promocyjnych objętych umową lub ograniczenia ich zakresu, wynagrodzenie wykonawcy zostaje odpowiednio zmniejszone w wyniku ustaleń stron. e)zmiany w sposobu realizacji zamówienia są dopuszczalne o ile wpływają one pozytywnie na realizację umowy dla obydwu stron. Zmiany ww. nie mogą powodować zmiany wynagrodzenia wykonawcy. 3.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Jakość próbki
Kryt 2p 20
Spec www www.polska1.pl
Spec war Sekretariat w biurze Zamawiającego (Gdynia, ul. Polska 1)
Data skl 20/07/2016
Godz skl 09:00
Miejsce Sala konferencyjna w biurze Zamawiającego (Gdynia, ul. Polska 1)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)