Dostawa sprzętu dla Instytutu Nauk o Zdrowiu Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Targu

Publication date 2016-07-15
End date 2016-07-27 12:00:00
Instytucja Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu
Miejscowość Nowy Targ
Województwo małopolskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 137855 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 391620005, 391621006, 391621109
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu dla Instytutu Nauk o Zdrowiu (kierunek fizjoterapia i kosmetologia) Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Targu. Dostawę należy wykonać do obiektów Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Targu zlokalizowanych w Nowym Targu przy ulicy Kokoszków 71, stanowiących własność Zamawiającego. Dot. części 1, 2, 3 - Przedmiot zamówienia obejmuje także wniesienie sprzętu w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz ewentualny montaż. Dot. części 4 - Przedmiotem zamówienia jest także wniesienie urządzenia oraz montaż/podłączenie urządzenia. Przedmiot zamówienia obejmuje także przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego, z zakresu użytkowania przedmiotu zamówienia. Szkolenie zostanie przeprowadzone w dniu dostawy i podłączenia sprzętu w siedzibie Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu dostawy, montażu/podłączenia i szkolenia przez Strony, na minimum 5 dni roboczych przed uzgodnionym terminem. Ilość osób wytypowanych do przeszkolenia obejmować będzie: do 4 osób z kadry dydaktycznej. Przedmiot zamówienia obejmuje także wniesienie sprzętu w miejsce wskazane przez Zamawiającego a także podłączenie (Wykonawca dostarczy wszystkie kable i złączki niezbędne do podłączenia sond i uruchomienia przedmiotu zamówienia) wraz z uruchomieniem urządzenia. Zamówienie składa się z 4 części. Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, bez wad i uszkodzeń i wyprodukowane nie wcześniej niż w 2015 r. i pochodzić z bieżącej produkcji. Urządzenia muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2014 r. 1645 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE) - dot. części 4. Dla pozostałych części tj. 1, 2, 3 wymienione powyżej dokumenty muszą być dostarczone o ile sprzęt takie dokumenty posiada. Dokumenty te muszą być dostarczone Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostawy. Do urządzeń (sprzętu) musi być dołączona szczegółowa instrukcja obsługi w języku polskim oraz karty katalogowe. Jeśli w opisach występują: nazwy konkretnego producenta, modelu, typu, konkretny symbol producenta lub produkt czy nazwy z konkretnego katalogu należy to traktować jedynie jako pomoc (model wzorcowy) w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, parametrów, wymagań technicznych oraz funkcjonalnych. Warunki wykonania zamówienia oraz serwisu gwarancyjnego zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości za wady fizyczne na dostarczone urządzenia, licząc od daty odbioru przedmiotu dostawy, wynosi minimum 24 miesiące (parametr punktowany). Zamówienie składa się z 4 części: Część 1: Wózek aktywny dla dorosłych - 4 sztuki;
Część 2: Łóżko do masażu -1 sztuka; Część 3: Taśmy rehabilitacyjne - opór mocny - 40-50 m (1 rolka), - bardzo mocny- 40-50 m (1 rolka), - bardzo-specjalnie mocny - 40-50 m (1 rolka); Część 4: System modułowy do pomiaru skóry wraz z sondami i oprogramowaniem - 1 zestaw. Dot. części 1, 2, 3 - Zamówienie należy wykonać w terminie: dostawa oraz ewentualny montaż sprzętu w terminie do 3 tygodni od dnia podpisania umowy, po uzgodnieniu dokładnego terminu z osobą odpowiedzialną ze strony Zamawiającego. Dot. części 4 - Zamówienie należy wykonać w terminie: dostawa i podłączenie sprzętu w terminie do 8 tygodni od dnia podpisana umowy. Szkolenie zostanie przeprowadzone w dniu dostawy i podłączenia sprzętu w siedzibie Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu dostawy, montażu/podłączenia i szkolenia przez Strony, na minimum 5 dni roboczych przed uzgodnionym terminem. Dokładny termin wykonania przedmiotu zamówienia musi zostać ustalony z osobą odpowiedzialną ze strony Zamawiającego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu
Ulica ul. Kokoszków 71
Nr domu 71
Miejscowosc Nowy Targ
Kod poczt 34-400
Wojewodztwo małopolskie
Tel 018 2610709
Fax 108 2610708
Regon 49272240400000
E mail zampub@ppwsz.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji jakości za wady fizyczne
Kryt 2p 10
Spec www www.ppwsz.edu.pl
Spec war Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu, 34-400 Nowy Targ, ul. Kokoszków 71
Data skl 27/07/2016
Godz skl 12:00
Miejsce Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu, 34-400 Nowy Targ, ul. Kokoszków 71, pok. 308
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Inne dokumenty 1. Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć również oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ - zał. nr 4. 2. Dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2014 r. 1645 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE) - dot. części 4. Dla pozostałych części tj. 1, 2, 3 wymienione powyżej dokumenty muszą być dostarczone o ile sprzęt takie dokumenty posiada. Dokumenty te muszą być dostarczone Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostawy.
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 21

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)