Dostawa sprzętu dla Instytutu Nauk o Zdrowiu Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Targu
Publication date | 2016-07-15 |
End date | 2016-07-27 12:00:00 |
Instytucja | Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu |
Miejscowość | Nowy Targ |
Województwo | małopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 137855 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 391620005, 391621006, 391621109 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu dla Instytutu Nauk o Zdrowiu (kierunek fizjoterapia i kosmetologia) Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Targu. Dostawę należy wykonać do obiektów Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Targu zlokalizowanych w Nowym Targu przy ulicy Kokoszków 71, stanowiących własność Zamawiającego. Dot. części 1, 2, 3 - Przedmiot zamówienia obejmuje także wniesienie sprzętu w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz ewentualny montaż. Dot. części 4 - Przedmiotem zamówienia jest także wniesienie urządzenia oraz montaż/podłączenie urządzenia. Przedmiot zamówienia obejmuje także przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego, z zakresu użytkowania przedmiotu zamówienia. Szkolenie zostanie przeprowadzone w dniu dostawy i podłączenia sprzętu w siedzibie Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu dostawy, montażu/podłączenia i szkolenia przez Strony, na minimum 5 dni roboczych przed uzgodnionym terminem. Ilość osób wytypowanych do przeszkolenia obejmować będzie: do 4 osób z kadry dydaktycznej. Przedmiot zamówienia obejmuje także wniesienie sprzętu w miejsce wskazane przez Zamawiającego a także podłączenie (Wykonawca dostarczy wszystkie kable i złączki niezbędne do podłączenia sond i uruchomienia przedmiotu zamówienia) wraz z uruchomieniem urządzenia. Zamówienie składa się z 4 części. Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, bez wad i uszkodzeń i wyprodukowane nie wcześniej niż w 2015 r. i pochodzić z bieżącej produkcji. Urządzenia muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2014 r. 1645 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE) - dot. części 4. Dla pozostałych części tj. 1, 2, 3 wymienione powyżej dokumenty muszą być dostarczone o ile sprzęt takie dokumenty posiada. Dokumenty te muszą być dostarczone Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostawy. Do urządzeń (sprzętu) musi być dołączona szczegółowa instrukcja obsługi w języku polskim oraz karty katalogowe. Jeśli w opisach występują: nazwy konkretnego producenta, modelu, typu, konkretny symbol producenta lub produkt czy nazwy z konkretnego katalogu należy to traktować jedynie jako pomoc (model wzorcowy) w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, parametrów, wymagań technicznych oraz funkcjonalnych. Warunki wykonania zamówienia oraz serwisu gwarancyjnego zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości za wady fizyczne na dostarczone urządzenia, licząc od daty odbioru przedmiotu dostawy, wynosi minimum 24 miesiące (parametr punktowany). Zamówienie składa się z 4 części: Część 1: Wózek aktywny dla dorosłych - 4 sztuki; Część 2: Łóżko do masażu -1 sztuka; Część 3: Taśmy rehabilitacyjne - opór mocny - 40-50 m (1 rolka), - bardzo mocny- 40-50 m (1 rolka), - bardzo-specjalnie mocny - 40-50 m (1 rolka); Część 4: System modułowy do pomiaru skóry wraz z sondami i oprogramowaniem - 1 zestaw. Dot. części 1, 2, 3 - Zamówienie należy wykonać w terminie: dostawa oraz ewentualny montaż sprzętu w terminie do 3 tygodni od dnia podpisania umowy, po uzgodnieniu dokładnego terminu z osobą odpowiedzialną ze strony Zamawiającego. Dot. części 4 - Zamówienie należy wykonać w terminie: dostawa i podłączenie sprzętu w terminie do 8 tygodni od dnia podpisana umowy. Szkolenie zostanie przeprowadzone w dniu dostawy i podłączenia sprzętu w siedzibie Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu dostawy, montażu/podłączenia i szkolenia przez Strony, na minimum 5 dni roboczych przed uzgodnionym terminem. Dokładny termin wykonania przedmiotu zamówienia musi zostać ustalony z osobą odpowiedzialną ze strony Zamawiającego |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu |
Ulica | ul. Kokoszków 71 |
Nr domu | 71 |
Miejscowosc | Nowy Targ |
Kod poczt | 34-400 |
Wojewodztwo | małopolskie |
Tel | 018 2610709 |
Fax | 108 2610708 |
Regon | 49272240400000 |
E mail | zampub@ppwsz.edu.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Uczelnia publiczna |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 4 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium |
Zaliczka | Nie |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 90 |
Kryt 2 | Okres gwarancji jakości za wady fizyczne |
Kryt 2p | 10 |
Spec www | www.ppwsz.edu.pl |
Spec war | Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu, 34-400 Nowy Targ, ul. Kokoszków 71 |
Data skl | 27/07/2016 |
Godz skl | 12:00 |
Miejsce | Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu, 34-400 Nowy Targ, ul. Kokoszków 71, pok. 308 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |
Inne dokumenty | 1. Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć również oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ - zał. nr 4. 2. Dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2014 r. 1645 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE) - dot. części 4. Dla pozostałych części tj. 1, 2, 3 wymienione powyżej dokumenty muszą być dostarczone o ile sprzęt takie dokumenty posiada. Dokumenty te muszą być dostarczone Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostawy. |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 21 |