ZPD/05/16 Dostawa materiałów higienicznych, bielizny pościelowej i noworodkowej oraz preparatów do pielęgnacji dłoni
Publication date | 2016-07-27 |
End date | 2016-08-04 10:00:00 |
Instytucja | Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej |
Miejscowość | Oborniki |
Województwo | wielkopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 163549 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 337500002, 337712001, 395180006, 331990001, 337700008, 395200003, 184440003, 395120004, 395125009, 337113000 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów higienicznych, bielizny pościelowej i noworodkowej oraz preparatów do pielęgnacji dłoni. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy. 3. Zaoferowane przez Wykonawcę wyroby medyczne muszą posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie o wyrobach medycznych; posiadać potwierdzenie dokonania zgłoszenia/powiadomienia albo złożony wniosek o przeniesienie danych wyrobów medycznych (w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych Dz. U. z dnia 17.06.2010r). W razie wystąpienia jakichkolwiek wątpliwości co do zaoferowanego wyrobu Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy w wyznaczonym terminie do przedstawienia ww. dokumentów. 4. Dostarczony przez Wykonawcę materiały higieniczne muszą posiadać odpowiednie okresy ważności, które pozwolą Zamawiającemu na swobodne użytkowanie przez okres minimum 6 miesięcy liczonych od terminu dostawy towaru. 5. Zamawiający wymaga przesyłania faktury za dostarczony towar na adres poczty elektronicznej: szpital@szpital.oborniki.info. 6. Podane jest średnie zużycie materiałów higienicznych przez okres 12 miesięcy. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość wyceny asortymentu w innym opakowaniu niż wskazany w SIWZ. Należy wówczas ilość opakowania przeliczyć tak, aby liczba sztuk była zgodna z SIWZ, podając wartość do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadą matematyczną -) ułamek kończący się cyfrą od 1 do 4 zaokrąglić należy w dół, -) ułamek kończący się cyfrą od 5 do 9 zaokrąglić należy w górę. 8. W przypadku, gdy z treści opisu przedmiotu zamówienia wynika, że Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający przyjmuje w ofercie te przedmioty lub równoważne, zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Pzp OpisKosmetyki dla niemowląt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowyKoszula operacyjna jednorazowego użytku dla pacjenta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowyFartuch przedni wzmocniony, fartuch dla odwiedzających, podkłady włókninowe, higieniczne prześcieradła nieprzemakalne, poszwa włókninowa, jednorazowe pokrycie higieniczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowyJednorazowy podkład chłonny na stół operacyjny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowyPodkład wysokochłonny, foliowe ochraniacze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowyMajtki do kolonoskopii jednorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowyKomplet bielizny operacyjnej wykonany z włókniny bawełnopodobnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowyJednorazowy sterylny podkład porodowy, jednorazowa mata absorbcyjna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowySterylny, jednorazowy worek dla noworodka chroniący przed hipotermią. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowySerwety sterylne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowyZestaw serwet uniwersalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowyMaski chirurgiczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowySerweta z wyciągiem w kształcie U, osłona na przewody, leginsy chirurgiczne, kieszeń i taśma samoprzylepna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowySterylna osłona na ramię C. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowySterylna serweta do operacji kończyny górnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowyZestaw do operacji kończyn, zestaw do operacji stawu biodrowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowyZestaw do zabiegów urologicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowyZestaw do cesarskiego cięcia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowyZestaw do zabiegów ginekologicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowyZestaw do operacji ortopedycznych i do operacji biodra. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowyFartuch chirurgiczny sterylny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowyBluza i spodnie operacyjne bawełniane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowyCzepki chirurgiczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowyOdzież operacyjna wielokrotnego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowyBielizna pościelowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowyBielizna noworodkowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowyPreparaty do pielęgnacji dłoni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej |
Ulica | ul. Szpitalna 2 |
Nr domu | 2 |
Miejscowosc | Oborniki |
Kod poczt | 64-600 |
Wojewodztwo | wielkopolskie |
Tel | 061 2973600 |
Fax | 061 2960079 |
Internet | www.szpital.oborniki.info |
Regon | 00030660900000 |
E mail | szpital@szpital.oborniki.info |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 27 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 12 |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie z art. 22 |
Wiedza | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie z art. 22 |
Potencjal | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie z art. 22 |
Zdolne | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie z art. 22 |
Sytuacja | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie z art. 22 |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 1 | Tak |
Inne dokumenty | a) Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ b) Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ c) Podpisany wzór umowy - załącznik nr 3 lub 3A SIWZ d) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ e) Oświadczenie na temat powiązań kapitałowych - załącznik nr 6 do SIWZ f) Pełnomocnictwo do potwierdzania dokumentów i składania oświadczeń (jeśli dotyczy) g) Opis zaoferowanego przedmiotu zamówienia (np. katalogi, ulotki itp.) h) Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków i składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Wszystkie ustalenia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 90 |
Kryt 2 | termin dostawy |
Kryt 2p | 10 |
Spec www | www.bip.szpital.oborniki.info |
Spec war | Siedziba Zamawiającego, Budynek F, wejście B, pokój nr 16 lub klossowskamagdalena@szpital.oborniki.info |
Data skl | 04/08/2016 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Sekretariat (pokój nr 2) Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Obornikach, ul. Szpitalna 2, 64-600 Oborniki, Budynek F, wejście B |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Otwarcie ofert odbędzie się w Siedzibie Zamawiającego, Budynek F, wejście B w sali konferencyjnej nr 17, dnia 04.08.2016r. o godz. 11:00. |
Czy uniewaznienie | Nie |