Sukcesywna dostawa żywności dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie
Publication date | 2016-08-09 |
End date | 2016-08-17 09:30:00 |
Instytucja | Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie |
Miejscowość | Kętrzyn |
Województwo | warmińsko-mazurskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 300601 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 158000006, 153000001 |
Adres strony internetowej siwz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie, transportem oraz na koszt i ryzyko Wykonawcy, obejmująca następujące części: Część 1- Przyprawy sypkie i różne produkty spożywcze Część 2 - Warzywa, owoce przetwory Część 3 - Mleko i jego przetwory Część 4 - Mrożonki, ryby mrożone wędzone, konserwy rybne Część 5 - Mięso wieprzowe, wołowe, podroby Część 6 - Mięso drobiowe Część 7 wędliny, wieprzowe, wołowe, konserwy mięsne Część 8 Pieczywo Część 9- Ciasto Część 10- Jaja Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Arkusz asortymentowo-cenowy (Załącznik nr 1a do SIWZ) będący integralną częścią niniejszej specyfikacji. Wypełniony załącznik należy dołączyć do oferty. Nazwa i kod przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: Część 1- Przyprawy sypkie i różne produkty spożywcze CPV 15800000-6, Część 2 - Warzywa, owoce przetwory CPV15300000-1, Część 3 - Mleko i jego przetwory CPV 15500000-3, Część 4 - Mrożonki, ryby mrożone wędzone, konserwy rybne CPV 15331170-9, CVP 15200000-0, Część 5 - Mięso wieprzowe, wołowe, podroby CPV 15113000-3,CPV 15111000-9, CPV15114000-0, Część 6 - Mięso drobiowe CVP 15112000-6, Część 7 wędliny, wieprzowe, wołowe, konserwy mięsne CPV 15112000-6, CPV 15131130-5, CPV15131000-5, Część 8 - Pieczywo CPV 15810000-9 Część 9- Ciasto CPV 15812200-5 Część 10- Jaja CPV 03142500-3 Zamówienie podzielono na 10 zadań. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na maksymalnie dwie części zamówienia. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie jednego zadania. Przedstawienie oferty nieobejmującej całego asortymentu znajdującego się w zadaniu spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający wymaga aby ceny jednostkowe nie ulegały wzrostowi. W przypadku podania w Arkuszu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1a do SIWZ), nazw własnych lub typów to zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza złożenie ofert „równoważnych”. Za „równoważne” Zamawiający uzna produkty, które posiadać będą te same składniki, konsystencję, ekstrakt, wartości odżywcze i walory smakowe, gramaturę opakowania, kolor co produkty podane przykładowo, w takim przypadku należy wpisać jaki produkt oferuje Wykonawca. Jeżeli w tabelach występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów lub określenie sugerujące produkty konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych. Miejsce dostaw: Wykonawca dostarczać będzie towar do stołówki Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie , Karolewo 3a, 11-400 Kętrzyn. Odbioru towaru w magazynie Zamawiającego dokonają wyznaczeni i upoważnieni pracownicy Zamawiającego. Informacje i wymagania dodatkowe: 1. Minimalny termin płatności wymagany przez Zamawiającego to 14 dni od daty dostarczenia faktury. 2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie wg. zapotrzebowania Zamawiającego. 3. Dostawy winny być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami. Odbioru dokona upoważniony i wyznaczony przez Zamawiającego pracownik w magazynie Zamawiającego. 4. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór zamówionego towaru w Internacie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie, Karolewo 3a, 11-400 Kętrzyn. 5. Za dostarczoną żywność (w tym stan jakościowy) odpowiada Wykonawca do momentu odbioru zrealizowanego zamówienia przez Zamawiającego. 6. Faktury/rachunki za zamówiony towar Wykonawca winien dostarczać wraz z towarem. 7. Dostarczany towar winien być świeży z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości tj. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych i odpowiadać Polskim Normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych norm i systemów odniesienia. 8. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości, bądź niedostarczenia zamówionego towaru w wymaganych godzinach a także niedokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę. 9. Na dostarczany towar, Wykonawca winien posiadać wymagane certyfikaty, atesty laboratoryjne, które będą udostępniane na prośbę Zamawiającego. 10. W przypadku niezgodności dostarczanych artykułów z wymogami i opisem zawartym w SIWZ, Zamawiający odmówi odbioru tych artykułów a Wykonawca poniesie z tego tytułu koszty. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości asortymentu, Zamawiający wykorzysta 80% ilości produktów żywnościowych określonych w poszczególnych zadaniach. Pozostałe 20% ilości produktów żywnościowych określonych w poszczególnych zadaniach Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia takiej potrzeby. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze. Jednocześnie realizacja żadnej z pozycji asortymentowej nie może przekroczyć ilości maksymalnej określonej w załączonej tabeli – Arkusz asortymentowo-cenowy (Załącznik nr 1a do SIWZ). Dostawy i odbiór towaru. 1. Poszczególne dostawy odbywać się będą partiami wg zapotrzebowania Zamawiającego. Dostawy winny być realizowane zgodnie z zamówieniem i w terminie nie dłuższym niż 6-8 godzin licząc od godziny złożenia zamówienia. 2. Zamówienia będą składane telefonicznie lub faksem wraz terminem i godzinami dostawy. 3. Wykonawca wszystkie dostawy realizował będzie codziennie od poniedziałku do piątku. 4. W wyjątkowych sytuacjach strony umowy dopuszczają zmianę godziny dostawy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym (dostawy winny być realizowane w godzinach pracy Zamawiającego). 5. Dostarczany towar winien być w oryginalnych opakowaniach producenta oznakowanych i zawierających informacje dotyczące min.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia, składu, ilości szczegółowej, składników odżywczych w tym soli, cukru, barwników, konserwantów oraz ilości sztuk i warunków przechowywania oraz innych informacji wymaganych odpowiednimi przepisami. 6. Opakowania winny być nieuszkodzone i wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. 7. Termin przydatności do spożycia artykułów spożywczych powinien być nie krótszy niż trzy miesiące od daty dostarczenia, za wyjątkiem mięsa, nabiału, owoców i warzyw, które winny być dostarczane świeże. 8. Dostarczane art. spożywcze winny spełniać wymogi jakościowe dotyczące produktów: a. Wygląd, tekstura i konsystencja: charakterystyczne dla rodzaju i stopnia rozdrobnienia, konsystencja sypka, bez grudek, niezlepiająca się przy ucisku, bez zbryleń, delikatna. b. Smak: charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków. c. Zapach: charakterystyczny dla rodzaju surowca, przyjemny, bez obcych zapachów. d. Właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników, brak zanieczyszczeń biologicznych, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych. e. Opakowanie: torebki odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe, szczelne. 9. Wszystkie produkty muszą posiadać niezbędne dokumenty dotyczące badań i dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty i atesty wymagane stosownym i przepisami i normami. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odmowy przyjęcia całej partii przedmiotu umowy lub odrzucenia jej części w przypadku, gdy w trakcie oceny wizualnej i organoleptycznej zostanie stwierdzona zła jakość produktów, będą widoczne uszkodzenia spowodowane niewłaściwym zabezpieczeniem produktów, złymi warunkami transportowymi lub niewłaściwym stanem higienicznym środków transportu przewożących przedmiot umowy. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odmowy przyjęcia partii przedmiotu umowy w przypadku niedotrzymania przez Wykonawcę określonego w umowie terminu realizacji partii. 12. Dostawa towarów będzie odbywać się zgodnie z procedurą określoną w dokumentacji sanitarnej, wg zasad dobrej praktyki produkcyjnej (GMP) i dobrej praktyki higienicznej (GHP). 13. Odbioru towaru w magazynie, dokonają wyznaczeni i upoważnieni pracownicy Zamawiającego. Wymagania dotyczące wytworzenia i dowozu przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca dostarczy produkt spełniający wymogi określone w SIWZ i wytworzony zgodnie z obowiązującymi przepisami takimi jak w szczególności: a. ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia( Dz. U. z 2015r. poz.594 tekst jednolity ze zmianami); b. rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach ( Dz. U. z 2015. poz.1256), c. rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008r. w sprawie dodatków do żywności, d. ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno- spożywczych (Dz.U. 2014 poz. 669.), wraz z aktami wykonawczymi; e. dyrektywami i rozporządzeniami UE w szczególności: Rozporządzeniem (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004,str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 34, str. 319), Rozporządzeniem (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 55, z późn. zm.; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3,t. 45, str. 14, z późn. zm. ), Rozporządzeniem (WE) 7Nr 854/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące organizacji urzędowych kontroli w odniesieniu do produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 206, z późn. zm.; Dz. Urz.UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3, t. 45, str75, z późn. zm.), Rozporządzenie (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002r. ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności ( Dz. U. UE L z dnia 1 lutego 2002r z późn. zm.; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 15, t. 6, str. 463, z późn. zm.), f. ustawy z dnia 16 grudnia 2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 z późn zm.). 2. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia transportem przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami. OpisSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Arkusz asortymentowo-cenowy(Załącznik nr 1a do SIWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Arkusz asortymentowo-cenowy (Załącznik nr 1a do SIWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Arkusz asortymentowo-cenowy (Załącznik nr 1a do SIWZ).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Arkusz asortymentowo-cenowy (Załącznik nr 1a do SIWZ).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Arkusz asortymentowo-cenowy (Załącznik nr 1a do SIWZ).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Arkusz asortymentowo-cenowy (Załącznik nr 1a do SIWZ).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Arkusz asortymentowo-cenowy (Załącznik nr 1a do SIWZ).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Arkusz asortymentowo-cenowy (Załącznik nr 1a do SIWZ).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Arkusz asortymentowo-cenowy (Załącznik nr 1a do SIWZ).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Arkusz asortymentowo-cenowy (Załącznik nr 1a do SIWZ). |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 2016 |
Nazwa | Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie |
Ulica | Karolewo |
Nr domu | 12 |
Miejscowosc | Kętrzyn |
Kod poczt | 11400 |
Wojewodztwo | warmińsko-mazurskie |
Tel | 897 524 753 |
Adres strony url | http://bip.karolewo.fc.pl/ |
Regon | 28026065200000 |
E mail | zsckr@karolewo.com |
Czy obowiazkowa | Tak |
Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | inny: |
Czy dostep dokumentow zamowienia | Tak |
Dostep dokumentow zamowienia | http://bip.karolewo.fc.pl/ |
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak |
Zamieszczona bedzie specyfikacja | http://bip.karolewo.fc.pl/ |
Czy wymagane przeslanie ofert | Tak |
Wymagane przeslanie ofert inny | Za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem poslańca |
Czy podzielone na czesci | Tak |
Oferty lub wnioski | Maksymalnej |
Maksymalna liczba czesci | 2 |
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy | 2 |
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie, sekretariat pok. 100, Karolewo 12, 11-400 Kętrzyn |
Numer referencyjny | ZSCKR.Z.2241/5/2016 |
Rodz zam | D |
Okres2c | 31/08/2017 |
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie |
Czas | O |
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 1 | Tak |
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak |
Wykaz dokumentow zaswiadczen | 1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 2. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu-o udzieleniu zamówienia Załącznik nr 5 do SIWZ. UWAGA! (OBOWIĄZEK ZŁOŻENIA DOKUMENTU DOTYCZY KAŻDEGO WYKONAWCY, KTÓRY ZŁOŻYŁ OFERTĘ. |
Inne dokumenty niewymienione | 1. Oryginał pełnomocnictwa udzielonego osobom podpisującym ofertę o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 2. Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. |
Czy wadium | Nie |
Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Zamawiając przewiduje zmiany umowy zawartej z Wykonawcą w sprawie zamówienia w przypadku zaistnienia przesłanek określonych w art. 144 ust 1 pkt. 2 - 6 ustawy PZP . 2. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnej, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. 3. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie. |
Kryt 0 | Cena |
Kryt 0p | 100 |
Czy aukcja | Nie |
Data skl | 17/08/2016 |
Godz skl | 09:30 |
IV 4 4 jezyki | język polski |
Termin | on |
Okres liczba dni | 30 |
Zastosowanie procedury pzp | Tak |
IV 6 5 | Nie |
Czy uniewaznienie | Tak |