Zakup i dostawa 12 sztuk czytników kart inteligentnych, 19 sztuk skanerów komputerowych i 12 sztuk czytników linii papilarnych dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu z możliwością składania ofert częściowych.
Publication date | 2016-08-18 |
End date | 2016-08-26 10:00:00 |
Instytucja | Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu |
Miejscowość | Poznań |
Województwo | wielkopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 301590 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 302333004, 302161100 |
Adres strony internetowej siwz | |
They depend on the |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) część I: zakup i dostawa 12 sztuk czytników kart inteligentnych, 2) część II: zakup i dostawa 19 sztuk skanerów komputerowych 3) część III: zakup i dostawa 12 sztuk czytników linii papilarnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Zaoferowany sprzęt musi być nieużywany i wyprodukowany po 01.01.2016 r. 4. Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli min. 12 miesięcznej gwarancji. Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru. 5. Do urządzeń musi być dołączona karta gwarancyjna z wyszczególnionym/i numerem/ami seryjnym/i, a także instrukcja obsługi w języku polskim lub angielskim. 6. W formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) należy bezwzględnie podać nazwę producenta i model oferowanego sprzętu umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację. 7. Informacje dotyczące części I i III: 1) Czytniki muszą zapewnić współpracę z Systemem Informatycznym POBYT zarządzanym przez Urząd do Spraw Cudzoziemców. 2) W terminie 5 dni roboczych liczonych od dnia przesłania Wykonawcy informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego pojedynczy egzemplarz czytnika zaoferowany w ofercie, wraz z niezbędnym oprogramowaniem, do przeprowadzenia testów. 3) Pozytywny wynik testów będzie warunkiem zawarcia umowy. Zamawiający przeprowadzi testy w terminie 5 dni roboczych od dnia dostarczenia czytnika. Testowanie czytnika będzie w szczególności polegało na sprawdzeniu poprawności działania urządzenia w ramach zadań wykonywanych w Systemie Informatycznym POBYT. 4) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomocy technicznej przy uruchomieniu czytników poprzez doradztwo udzielone telefonicznie lub drogą elektroniczną. Opis1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.2. Zaoferowany sprzęt musi być nieużywany i wyprodukowany po 01.01.2016 r. 3. Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli min. 12 miesięcznej gwarancji. Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru. 4. Do urządzeń musi być dołączona karta gwarancyjna z wyszczególnionym/i numerem/ami seryjnym/i, a także instrukcja obsługi w języku polskim lub angielskim. 5. W formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) należy bezwzględnie podać nazwę producenta i model oferowanego sprzętu umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację. 6.Informacje dotyczące części I: 1)Czytniki muszą zapewnić współpracę z Systemem Informatycznym POBYT zarządzanym przez Urząd do Spraw Cudzoziemców. 2)W terminie 5 dni roboczych liczonych od dnia przesłania Wykonawcy informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego pojedynczy egzemplarz czytnika zaoferowany w ofercie, wraz z niezbędnym oprogramowaniem, do przeprowadzenia testów. 3)Pozytywny wynik testów będzie warunkiem zawarcia umowy. Zamawiający przeprowadzi testy w terminie 5 dni roboczych od dnia dostarczenia czytnika. Testowanie czytnika będzie w szczególności polegało na sprawdzeniu poprawności działania urządzenia w ramach zadań wykonywanych w Systemie Informatycznym POBYT. 4)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomocy technicznej przy uruchomieniu czytników poprzez doradztwo udzielone telefonicznie lub drogą elektroniczną. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Zaoferowany sprzęt musi być nieużywany i wyprodukowany po 01.01.2016 r. 3. Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli min. 12 miesięcznej gwarancji. Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru. 4. Do urządzeń musi być dołączona karta gwarancyjna z wyszczególnionym/i numerem/ami seryjnym/i, a także instrukcja obsługi w języku polskim lub angielskim. 5. W formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) należy bezwzględnie podać nazwę producenta i model oferowanego sprzętu umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Zaoferowany sprzęt musi być nieużywany i wyprodukowany po 01.01.2016 r. 3. Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli min. 12 miesięcznej gwarancji. Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru. 4. Do urządzeń musi być dołączona karta gwarancyjna z wyszczególnionym/i numerem/ami seryjnym/i, a także instrukcja obsługi w języku polskim lub angielskim. 5. W formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) należy bezwzględnie podać nazwę producenta i model oferowanego sprzętu umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację. 6. Informacje dotyczące części III: 1) Czytniki muszą zapewnić współpracę z Systemem Informatycznym POBYT zarządzanym przez Urząd do Spraw Cudzoziemców. 2) W terminie 5 dni roboczych liczonych od dnia przesłania Wykonawcy informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego pojedynczy egzemplarz czytnika zaoferowany w ofercie, wraz z niezbędnym oprogramowaniem, do przeprowadzenia testów. 3) Pozytywny wynik testów będzie warunkiem zawarcia umowy. Zamawiający przeprowadzi testy w terminie 5 dni roboczych od dnia dostarczenia czytnika. Testowanie czytnika będzie w szczególności polegało na sprawdzeniu poprawności działania urządzenia w ramach zadań wykonywanych w Systemie Informatycznym POBYT. 4) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomocy technicznej przy uruchomieniu czytników poprzez doradztwo udzielone telefonicznie lub drogą elektroniczną. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 2016 |
Nazwa | Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu |
Ulica | Al. Niepodległości |
Miejscowosc | Poznań |
Kod poczt | 61713 |
Wojewodztwo | wielkopolskie |
Tel | 618 541 300 |
Adres strony url | www.poznan.uw.gov.pl |
Regon | 51433100000 |
E mail | zampubl@poznna.uw.gov.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | administracja rządowa terenowa |
Czy dostep dokumentow zamowienia | Tak |
Dostep dokumentow zamowienia | http://www.poznan.uw.gov.pl |
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak |
Zamieszczona bedzie specyfikacja | http://www.poznan.uw.gov.pl |
Czy wymagane przeslanie ofert | Tak |
Wymagane przeslanie ofert inny | pisemnie |
Czy podzielone na czesci | Tak |
Oferty lub wnioski | Wszystkie |
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy | 3 |
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu, al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, Sekretariat Biura Organizacyjno-Administracyjnego, pokój nr 373 budynek A |
Numer referencyjny | OA-VII.272.5.36.2016.4 |
Rodz zam | D |
Okres2c | 30 |
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie |
Czas | O |
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow | Nie |
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 1 | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 2 | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 3 | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 4 | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 5 | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 6 | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 7 | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 8 | Tak |
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak |
Inne dokumenty niewymienione | Szczegółowe zestawienie typów i modeli oferowanego sprzętu wraz ze szczegółowym opisem parametrów technicznych oferowanego sprzętu. |
Wadium | Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1) część I – 1 900, 00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset zł 00/100), 2) część II – 260,00 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt zł 00/100) 3) część III – 1 900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset zł 00/100). |
Czy wadium | Tak |
Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy zgodnie z przesłankami art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 3. Zmiana umowy, o której mowa w ust. 1, następuje na pisemny wniosek strony umowy, zawierający wykazanie okoliczności umożliwiających dokonanie zmiany, to jest wskazanie przedmiotu i zakresu zmiany, uzasadnienie zmiany, wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. |
Kryt 0 | cena |
Kryt 0p | 60.00 |
Czy aukcja | Nie |
Data skl | 26/08/2016 |
Godz skl | 10:00 |
IV 4 4 jezyki | Język polski |
Termin | on |
Okres liczba dni | 30 |
Zastosowanie procedury pzp | Nie |
IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie |
IV 6 5 | Nie |
Czy uniewaznienie | Tak |