Dostawa wyposażenia sali dla potrzeb nowej grupy przedszkolnej i pomocy dydaktycznych do Integracyjnego Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 11 w Będzinie w ramach projektu: „Będzińskie przedszkola miejscem do wszechstronnego rozwoju młodych mieszkańców miasta” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny).
Publication date | 2016-08-30 |
End date | 2016-09-08 09:00:00 |
Instytucja | Miasto Będzin reprezentowane przez Prezydenta Miasta Będzina |
Miejscowość | Będzin |
Województwo | śląskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 303490 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 391621006, 481900006 |
Adres strony internetowej siwz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia sali dla potrzeb nowej grupy przedszkolnej oraz pomocy dydaktycznych dla Integracyjnego Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 11 w Będzinie, ul. Władysława Broniewskiego 12 w ramach projektu: „Będzińskie przedszkola miejscem do wszechstronnego rozwoju młodych mieszkańców miasta” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny). Zamówienie obejmuje II części tj.: Część I – Dostawa wyposażenia sali dla potrzeb nowej grupy przedszkolnej 1. Tunel lustrzany – 1 sztuka. 2. Tor świetlno-dźwiękowy – 1 sztuka. 3. Biofeedback - sprzęt lub równoważne urządzenie – 1 sztuka. Część II – Dostawa pomocy dydaktycznych 1 Rybki logopedyczne – 1 sztuka. 2 Gra: od obrazka do słowa – 1 sztuka. 3 Kocham czytać (pakiet) – 1 sztuka. 4 Paleta - wyprawka szkolna – 1 sztuka. 5 Świat dźwięków – 1 sztuka. 6 Wirówki logopedyczne (program komp.) – 1 sztuka. 7 Lizaki logopedyczne – 3 komplety. 8 Dmuchajka – 3 sztuki. 9 Test SWM – 1 sztuka. 10 Trening logopedyczny 2.0 lub równoważne – 1 sztuka. 11 Praksja - ćwiczenia usprawniające mowę - dysartria lub równoważne – 1 sztuka. 12 Echokorektor 2.0 lub równoważne – 1 sztuka. 13 Zestaw akcesoriów sportowych – 1 zestaw. 14 Pomoce do zajęć z arteterapii – 1 zestaw. Szczegółowy opis przedmiotu dla części I i II zamówienia stanowi załącznik nr 4 – Zestawienie cen do SIWZ. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu dostawę, wniesienie, instalację, montaż i uruchomienie wszystkich zamawianych produktów. Dostawa obejmuje również przeszkolenie pracowników szkoły z obsługi zamawianego sprzętu. Wszystkie produkty winy spełniać wymogi Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, obowiązujących w danym zakresie, być jednorodne, być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych i nieregenerowane, posiadać umożliwiający identyfikację symbol oznaczający konkretny produkt. Wszystkie dostarczone w ramach zamówienia meble, sprzęt szkolny oraz pomoce dydaktyczne muszą posiadać wymagane przepisami atesty i certyfikaty uprawniające do użytkowania w szkole. Atesty, certyfikaty, karty gwarancyjne i inne niezbędne dokumenty Wykonawca przekaże szkole wraz z dostawą. Wykonawcy posiadają prawo przedstawienia w ofercie produktu równoważnego. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towa-rowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy iż zagwarantują one realizacje zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu Zamówienia. W przypadku dostawy pomocy dydaktycznych Zamawiający dopuszcza oferowanie przedmiotów o innych zbliżonych wymiarach, kolorach itp. z zastrzeżeniem, właściwego zachowania przeznaczenia oferowanego przedmiotu. W przypadku dostawy sprzętu multimedialnego Zamawiający określił w załączniku nr 4 do SIWZ minimalne parametry wymagane. Miejsce dostawy w siedzibie szkoły zostanie wskazane przez dyrektora szkoły. OpisCzęść I – Dostawa wyposażenia sali dla potrzeb nowej grupy przedszkolnej1. Tunel lustrzany – 1 sztuka. 2. Tor świetlno-dźwiękowy – 1 sztuka. 3. Biofeedback - sprzęt lub równoważne urządzenie – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu dla części I zamówienia stanowi załącznik nr 4 – Zestawienie cen do SIWZ.Część II – Dostawa pomocy dydaktycznych 1 Rybki logopedyczne – 1 sztuka. 2 Gra: od obrazka do słowa – 1 sztuka. 3 Kocham czytać (pakiet) – 1 sztuka. 4 Paleta - wyprawka szkolna – 1 sztuka. 5 Świat dźwięków – 1 sztuka. 6 Wirówki logopedyczne (program komp.) – 1 sztuka. 7 Lizaki logopedyczne – 3 komplety. 8 Dmuchajka – 3 sztuki. 9 Test SWM – 1 sztuka. 10 Trening logopedyczny 2.0 lub równoważne – 1 sztuka. 11 Praksja - ćwiczenia usprawniające mowę - dysartria lub równoważne – 1 sztuka. 12 Echokorektor 2.0 lub równoważne – 1 sztuka. 13 Zestaw akcesoriów sportowych – 1 zestaw. 14 Pomoce do zajęć z arteterapii – 1 zestaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 – Zestawienie cen do SIWZ. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 2016 |
Nazwa | Miasto Będzin reprezentowane przez Prezydenta Miasta Będzina |
Ulica | ul. 11 Listopada |
Nr domu | 20 |
Miejscowosc | Będzin |
Kod poczt | 42500 |
Wojewodztwo | śląskie |
Tel | 32 267 92 38 |
Adres strony url | www.bedzin.bip.info.pl/index.php?idmp=30&r=r |
Regon | 27625744600000 |
E mail | przetargi@um.bedzin.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
Nazwa projektu programu | „Będzińskie przedszkola miejscem do wszechstronnego rozwoju młodych mieszkańców miasta” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) |
Rodzaj zam | administracja samorządowa |
Czy dostep dokumentow zamowienia | Tak |
Dostep dokumentow zamowienia | www.bedzin.bip.info.pl/index.php?idmp=30&r=r |
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak |
Zamieszczona bedzie specyfikacja | www.bedzin.bip.info.pl/index.php?idmp=30&r=r |
Czy wymagane przeslanie ofert | Tak |
Wymagane przeslanie ofert inny | osobiście bądź przesyłką pocztową |
Czy podzielone na czesci | Tak |
Oferty lub wnioski | Wszystkie |
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Urząd Miejski w Będzinie Biuro Zamówień Publicznych pok.115 42-500 Będzin ul. 11 Listopada 20 |
Numer referencyjny | BZP.271.9.2016 |
Okres2c | 14 |
Szacunkowa wart zam calosc | 21207.35 |
Waluta calosc | PLN |
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie |
Czas | O |
Okreslenie warunkow | Nie dotyczy |
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | Nie dotyczy |
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | Nie dotyczy |
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow | Nie |
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Nie |
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak |
Wykaz dokumentow zaswiadczen | W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia; W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę |
Zakresie warunkow udzialu | Nie dotyczy |
Zakresie kryteriow selekcji | Nie dotyczy |
Inne dokumenty niewymienione | Nie dotyczy |
Wykaz potwierdzenie okolicznosci | Nie dotyczy |
Czy wadium | Nie |
Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1.W przypadkach niżej podanych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej. 1.1.Zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia może nastąpić w przypadku: - przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, -działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, zjawiska gospodarcze lub pogodowe) w pełni niezależnej od Stron umowy, mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania prac, -przeszkód technicznych w pełni niezależnych od Stron umowy, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania zamówienia, -wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. |
Kryt 0 | Cena |
Kryt 0p | 60.00 |
Czy aukcja | Nie |
Data skl | 08/09/2016 |
Godz skl | 09:00 |
IV 4 4 jezyki | Polski |
Termin | on |
Okres liczba dni | 30 |
Zastosowanie procedury pzp | Tak |
IV 6 2 SkrocenieTerminu | Nie |
IV 6 6 | e-mail: przetargi@um.bedzin.pl |