Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Urząd Transportu Kolejowego
|
Ulica |
Aleje Jerozolimskie
|
Nr domu |
134
|
Miejscowosc |
Warszawa
|
Kod poczt |
02305
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 749 14 00
|
Adres strony url |
www.utk.gov.pl
|
Regon |
1548143300000
|
E mail |
tga@utk.gov.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
administracja rządowa centralna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.utk.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.utk.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Al. Jerozolimskie 134; 02-305 Warszawa
|
Numer referencyjny |
BAF-WLZP.251.18.2016
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
28
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 PLN
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności będą to dwie osoby, w tym:
1)Kierownik projektu – minimum jedna osoba, posiadająca co najmniej wykształcenie wyższe,
2)Programista – minimum jedna osoba, posiadająca co najmniej wykształcenie wyższe, oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie w programowaniu
Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:
1) 2 podobne zamówienia, tj. aplikacji internetowych o funkcjonalności analitycznej lub analiz w zakresie bezpieczeństwa transportu kolejowego
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Tak
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia spełniających warunek opisany w pkt 5.1.3.1 SIWZ wraz z informacją na temat wykształcenia i doświadczenia zawodowego, niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - wymagane wraz z ofertą w celu dokonania oceny w kryterium doświadczenie.
|
Wadium |
Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00 PLN
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Strony są uprawnione do dokonania zmian o łącznej wartości nieprzekraczającej
5 % wynagrodzenia określonego w § 4 ust. 3 Umowy, niezależnie od innych przypadków zmian dozwolonych przepisami p.z.p. Zmiana dokonana zgodnie z niniejszym postanowieniem, niezależnie od jej wartości, nie może prowadzić do zmiany charakteru Umowy, w szczególności do zastąpienia przedmiotu zamówienia innego rodzaju przedmiotem;
W przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa;
W przypadku uzasadnionej przyczynami technicznymi, w szczególności ujawnionymi na etapie prac analitycznych i projektowych, konieczności zmiany:
- sposobu wykonania Umowy w obszarach: organizacyjnym, wykorzystywanych narzędzi, przyjętych metod i kanałów komunikacji,
- zakresu przedmiotu Umowy w obszarze wymagań funkcjonalnych lub niefunkcjonalnych, jeżeli rezygnacja z danego wymagania lub zastąpienie go innym, spowoduje zoptymalizowane dopasowanie przedmiotu Umowy do potrzeb Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie odpowiednich zmian uwzględniających stwierdzone przyczyny techniczne, polegających w szczególności na modyfikacji wymagań Zamawiającego lub zmianie sposobu ich realizacji;
W przypadkach, w których zgodnie z powyższymi postanowieniami lub przepisami prawa możliwe jest wprowadzenie zmiany do Umowy, Zamawiający przewiduje także wprowadzenie odpowiedniej zmiany Planu Realizacji Przedsięwzięcia, jeżeli jest to konieczne dla uwzględnienia czasu niezbędnego w celu realizacji zmienionego zakresu prac lub produktów lub w celu uwzględnienia wprowadzonych zmian organizacyjnych.
Wszelkie zmiany, zarówno istotne, które wraz z warunkami ich wprowadzenia zostały przewidziane niniejszą Umową lub których wprowadzenie możliwe jest zgodnie z przepisami prawa, jak i nieistotne, będą dokumentowane w ramach Procedury Kontroli Zmian. Procedura Kontroli Zmian zostaje rozpoczęta przez zgłoszenie przez Kierownika Projektu jednej ze Stron Kierownikowi Projektu drugiej Strony wniosku o dokonanie zmiany. Wniosek o dokonanie zmiany zostanie przygotowany w formie pisemnej.
W przypadku złożenia wniosku o dokonanie zmiany:
1) przez Zamawiającego – Wykonawca w terminie 5 Dni Roboczych od otrzymania wniosku przygotuje założenia projektowe dotyczące dokonania wnioskowanej zmiany;
2) przez Wykonawcę – wraz z takim wnioskiem Wykonawca przedłoży założenia projektowe dotyczące dokonania wnioskowanej zmiany.
Założenia projektowe dotyczące dokonania zmiany powinny prezentować wszelkie aspekty zmiany w odniesieniu do zakresu oraz trybu i warunków zmiany Umowy, a w szczególności opis prac dodatkowych wraz z proponowanymi kryteriami Odbioru, wpływ dokonania zmiany na Plan Realizacji Przedsięwzięcia, zmiany dotyczące zakresu funkcjonalnego lub pozafunkcjonalnego Aplikacji, zakres współdziałania oraz inne czynniki, które mogą być istotne dla Zamawiającego przy podejmowaniu decyzji o wprowadzeniu zmiany. Założenia projektowe dotyczące danej zmiany powinny obejmować także wskazanie podstawy prawnej jej wprowadzenia, w tym w szczególności prawne i faktyczne uzasadnienie dopuszczalności zmiany w danym przypadku.
Strony postanawiają, że w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług – Wynagrodzenie przewidziane niniejszą Umową ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysokości podatku od towarów i usług (ulegnie korekcie o wysokość zmiany podatku VAT), przy czym powyższa zmiana będzie miała zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do części Wynagrodzenia objętego fakturami wystawionymi po dacie wejścia w życie zmiany przepisów prawa wprowadzających nowe stawki podatku od towarów i usług.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
40
|
Czy aukcja |
Nie
|
Data skl |
09/09/2016
|
Godz skl |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy uniewaznienie |
Tak
|