Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie Aplikacji do zarządzania aktami notarialnymi wraz z urządzeniami skanującymi oraz świadczenie usług wsparcia technicznego

Publication date 2016-09-07
End date 2016-09-15 10:00:00
Instytucja Łódzki Ośrodek Geodezji
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do zarządzania dokumentami,
  • Pakiety oprogramowania informatycznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 306174 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 483110001, 485170005
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie Aplikacji do zarządzania aktami notarialnymi wraz z urządzeniami skanującymi oraz świadczenie usług wsparcia technicznego.
2.W skład zamówienia wchodzi:
2.1.Dostawa Aplikacji wraz z niezbędną do korzystania z niej Dokumentacją oraz przeprowadzeniem szkoleń Użytkowników w zakresie korzystania z Aplikacji, a także wdrożeniem,
2.2.Świadczenie nadzoru autorskiego, konserwacji, opieki technicznej i dostosowania Aplikacji,
2.3.Wykonywanie Zmian Funkcjonalnych dostosowujących aktualną na dzień podpisania Umowy funkcjonalność Aplikacji do przepisów prawa powszechnie obowiązującego, o ile ich treść merytoryczna jest spójna; w razie braku spójności Strony zobowiązują się do podjęcia działań mających na celu doprecyzowanie obowiązków Wykonawcy w tym zakresie,
2.4.Wykonywanie Zmian Funkcjonalnych, istotnych dla działania Aplikacji, w trybie ustalonym każdorazowo przez Kierowników Projektu,
2.5.Udzielanie poprzez Opiekunów Aplikacji ze strony Wykonawcy, upoważnionym pracownikom Zamawiającego Konsultacji,
2.6.Dostosowywanie Aplikacji do wersji oprogramowania narzędziowego wykorzystywanych przez Zamawiającego wspieranych przez ich producentów, w zakresie i terminach uzgodnionych przez Strony,
2.7.Dostarczanie Poprawek i Nowych Wersji Aplikacji,
2.8.Dostarczanie informacji związanej z zasadami logicznego powiązania danych w tym opisu struktury danych i ich wzajemnych powiązań.
2.9.Dostarczenie oraz aktualizacja Dokumentacji
2.10.Dostawa fabrycznie nowych urządzeń skanujących zwanych dalej Urządzeniami,
2.11.Wykonanie Rozszerzeń oraz wdrożenia funkcjonalności powstałych na skutek Rozszerzeń świadczone przez Wykonawcę w Dni Robocze.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Łódzki Ośrodek Geodezji
Ulica ul. Traugutta
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 90113
Wojewodztwo łódzkie
Tel 426 374 706
Adres strony url www.log.lodz.pl
Regon 47083053600000
E mail t.zajac@log.lodz.pl
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.log.lodz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie zgodnie z zasadami określonymi w s.i.w.z.
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Łódzki Ośrodek Geodezji ul. Traugutta 21/23 90-113 Łódź VIII piętro sekretariat pok. 808. Oferty można składaćw godzinach pracy Ośrodka: poniedziałek, środa., czwartek., piątek: 8.00-16.00, wtorek: 9.00-17.00
Numer referencyjny OAZP.2710/58/2016
Rodz zam D
Okres2c 28/11/2016
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Tak
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadkach: 6) udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości; 7)udzielania dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówienia na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw lub rozbudowa istniejących instalacji, jeżeli zmiana Wykonawcy zobowiązywałaby zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów lub instalacji.
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 100 000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), należycie wykonał lub wykonuje jedną usługę polegającą na przetwarzaniu aktów notarialnych do postaci cyfrowej (skanowania wraz z OCR) wraz z automatycznym odszukiwaniem atrybutów skanowanego dokumentu, o wartości dostawy/usługi nie mniejszej niż 30 000 zł brutto oraz jedną dostawę urządzeń skanujących o wartości usługi nie mniejszej niż 8000 zł brutto. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował 6 osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj.: Kierownik projektu jedna osoba do której będzie należała koordynacja prac (wraz z przygotowaniem i przestrzeganiem Harmonogramu prac) po stronie Wykonawcy oraz kontakt z Kierownikiem projektu po stronie Zamawiającego- posiadająca doświadczenie w kierowaniu projektami informatycznymi, Analityk biznesowy/projektant - 1 osoba – do której będzie należało określenie niezbędnych funkcjonalności związanych z aplikacją do zarządzania aktami notarialnymi oraz ustalenia sposobu integracji z repozytorium OSCAN; Programiści – minimum 2 osoby w tym jedna ze znajomością wykorzystania i pisania Webservice (usług sieciowych) oraz jedna osoba ze znajomością pisania aplikacji internetowych w środowisku udostępnianym przez Zamawiającego i określonego w Warunkach technicznych; Testerzy/wdrożeniowcy minimum 2 osoby ze znajomością narzędzi i oprogramowania umożliwiającego optyczne rozpoznawanie znaków (OCR) i umiejętności oceny ich skuteczności – posiadające doświadczenie we wdrożeniach lub testach oprogramowania które posiadają wbudowany moduł OCR.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; d) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na co najmniej 100000zł (sto tysięcy złotych); e)dokumenty dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
Zakresie warunkow udzialu 1)wykazu dostaw/usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 7 do s.i.w.z.; Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane należycie są: a)referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. 2)wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 8 do s.i.w.z. 3) dokument dotyczący podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a)wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do s.i.w.z., zawierający w szczególności: wskazanie poprzez opisanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, netto podatek VAT, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji, rękojmi i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień s.i.w.z. i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; b)oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1 s.i.w.z. według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 i 5 do s.i.w.z., c)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d)zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.4.1 i 5.4.4 s.i.w.z. – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego,
Wadium 1.Każda składana oferta musi być zabezpieczona przez cały okres związania ofertą wadium w wysokości 9300zł (słownie: dziewięć tysięcy trzysta złotych). 2.Wadium może też być wnoszone w: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016r. poz.359) 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy o numerze: 65 1560 0013 2026 0003 5132 1004 w Getin Noble Bank SA Oddział w Łodzi z dopiskiem wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę aplikacji do zarządzania aktami notarialnymi nr sprawy OAZP.2710/58/2016.
Czy wadium Tak
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w razie gdy: a)konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, lub b)zmiany te są korzystne dla Zamawiającego bez zwiększania ustalonego wynagrodzenia. 2.Zmiany Umowy będą dokonywane poprzez kolejno numerowane aneksy sporządzone przez Strony w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Strony dopuszczają możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian Umowy. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień Umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: 2.1. w przypadku, w którym nie ma możliwości dotrzymania przez Wykonawcę terminu wykonania Przedmiotu Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, zmianie ulegną postanowienia Umowy dotyczące terminu wykonania oraz terminów płatności wynagrodzenia Wykonawcy; 2.2. postanowienia Umowy dotyczące terminu wykonania Przedmiotu Umowy oraz wynagrodzenia Wykonawcy – w przypadku zmiany sposobu spełnienia świadczenia, zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: 2.2.1. pojawieniem się na rynku urządzeń lub rozwiązań technicznych nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji Przedmiotu Umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jego jakości, 2.2.2. koniecznością zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/ technologicznych, niż wskazane w Warunkach Technicznych, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy lub też uzyskaniem gorszej jego jakości lub Przedmiotu Umowy o mniejszej funkcjonalności; 2.3. w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w chwili zawarcia Umowy, a skutkujących koniecznością ograniczenia przez Zamawiającego zakresu Przedmiotu Umowy zmianie ulegną postanowienia Umowy dotyczące Przedmiotu Umowy i jego zakresu, wynagrodzenia Wykonawcy, jego rozliczenia oraz obowiązków Wykonawcy, warunków gwarancji i rękojmi; 2.4. postanowienia Umowy, które winny być zmienione w związku ze zmianą przepisów prawa, które weszły w życie po zawarciu Umowy i które wywołują potrzebę zmian stosownych postanowień; 2.5.postanowienia Umowy dotyczące określenia podmiotu lub osoby wykonującej w imieniu Zamawiającego czynności faktyczne i prawne związane z wykonywaniem Umowy – w przypadku wystąpienia potrzeby dokonania zmiany takiego podmiotu lub osoby; 2.6. w przypadku, gdy wystąpi możliwość wykonania Przedmiotu Umowy w sposób inny od przewidzianego w s.i.w.z., a zarazem korzystny dla Zamawiającego, zmianie ulegną postanowienia Umowy dotyczące terminu wykonania Przedmiotu Umowy, jego zakresu oraz wynagrodzenia; 2.7.w przypadku, gdy strony Umowy uzgodnią, że wykonanie Umowy nastąpi przy użyciu innych technologii i sprzętu niż wyszczególnione w s.i.w.z., Warunkach technicznych zmianie ulegną postanowienia Umowy dotyczące terminu wykonania Przedmiotu Umowy, jego zakresu oraz wynagrodzenia; 2.8. w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi, lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, zmianie ulegną postanowienia Umowy dotyczące terminu wykonania Przedmiotu Umowy; 2.9. w przypadku konieczności prowadzenia działań przez osoby trzecie uniemożliwiających wykonywanie Przedmiotu Umowy, które to działania nie są spowodowane przyczynami leżącymi po stronie Wykonawcy, zmianie ulegną postanowienia Umowy dotyczące terminu wykonania Przedmiotu Umowy; 2.10. w przypadku konieczności powtórzenia zamówienia/wykonania zamówienia na dodatkowe dostawy w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 6) i 7 ustawy Pzp) zmianie ulegną postanowienia Umowy dotyczące wynagrodzenia, terminu wykonania Przedmiotu Umowy; 3.Wskazanie powyższych okoliczności zmian Umowy nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do wprowadzenia tych zmian. 4.Przed podpisaniem aneksu zmieniającego termin wykonania Przedmiotu Umowy (jego części) lub wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do uzgodnienia zaktualizowany Harmonogram rzeczowo- finansowy. 5.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku, o którym mowa w poprzednim zdaniu, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części Umowy. 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian Umowy, których konieczność będzie wynikać z ewentualnych zmian przepisów szczegółowo regulujących postępowania współfinansowane z funduszy strukturalnych. §13.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 80
Data skl 15/09/2016
Godz skl 10:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)