Wykonanie i dostawa mobilnych ekspozytorów zawierających elementy Systemu Identyfikacji Wizualnej Województwa Małopolskiego wraz z opracowaniem projektów graficznych materiałów poligraficznych oraz ich wydrukiem.

Publication date 2016-10-04
End date 2016-10-12 13:00:00
Instytucja Województwo Małopolskie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Organizatory i akcesoria

Szczegóły

Numer ogłoszenia 317261 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 301935003, 798230009
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie i dostawa mobilnych ekspozytorów zawierających elementy Systemu Identyfikacji Wizualnej Województwa Małopolskiego wraz
z opracowaniem projektów graficznych materiałów poligraficznych oraz ich wydrukiem.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Opracowanie koncepcji graficznej mobilnych ekspozytorów zawierających elementy Systemu Identyfikacji Wizualnej Województwa Małopolskiego zgodnej z Księgą Identyfikacji Wizualnej Województwa Małopolskiego pod adresem www.malopolska.pl/marka-malopolska/system-identyfikacji-wizualnej-wojewodztwa-malopolskiego (banerów stanowiących integralną cześć każdego ekspozytora tj. banneru dużego i banneru małego) przy uwzględnieniu wytycznych przedstawionych przez Zamawiającego.
b) Przedstawienie Zamawiającemu koncepcji graficznej mobilnych ekspozytorów zawierających elementy Systemu Identyfikacji Wizualnej Województwa Małopolskiego do akceptacji. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszelkie uwagi Zamawiającego do przedłożonych projektów koncepcji graficznej mobilnych ekspozytorów zawierających elementy Systemu Identyfikacji Wizualnej Województwa Małopolskiego w ciągu 2 dni roboczych od dnia przesłania uwag przez Zamawiającego.
c) Wykonanie mobilnych ekspozytorów w ilości 150 sztuk zawierających elementy Systemu Identyfikacji Wizualnej Województwa Małopolskiego (z uwzględnieniem malowania proszkowego oraz oznakowania banerów stanowiących integralną cześć ekspozytorów) na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji graficznej. Przed wykonaniem wszystkich mobilnych ekspozytorów zawierających elementy Systemu Identyfikacji Wizualnej Województwa Małopolskiego, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu, jednej sztuki mobilnego ekspozytora.
d) Dostawę i montaż wszystkich sztuk mobilnych ekspozytorów zawierających elementy Systemu Identyfikacji Wizualnej Województwa Małopolskiego na terenie Województwa Małopolskiego w miejsca wskazane przez Zamawiającego na podstawie harmonogramu przekazanego Wykonawcy przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy (orientacyjna liczba miejsc w których ekspozytory będą montowane wynosi 140).
e) Uwzględnienie reklamacji Zamawiającego do wykonanych mobilnych ekspozytorów zawierających elementy Systemu Identyfikacji Wizualnej Województwa Małopolskiego
w przypadku uszkodzenia lub wad fabrycznych mobilnych ekspozytorów zawierających elementy Systemu Identyfikacji Wizualnej Województwa Małopolskiego, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt naprawić, a przypadku kiedy nie jest to możliwe, wymienić uszkodzone mobilne ekspozytory zawierające elementy Systemu Identyfikacji Wizualnej Województwa Małopolskiego na nowe.
f) Opracowanie trzydziestu rodzajów projektów graficznych materiałów poligraficznych (materiał informacyjny w formie wizytówki) (na podstawie wytycznych przekazanych przez Zamawiającego zawierających informacje na temat bieżących działań i projektów realizowanych przez Województwo Małopolskiego) na potrzeby realizacji materiałów poligraficznych (materiał informacyjny w formie wizytówki), które będą integralną częścią mobilnych ekspozytorów zawierających elementy Systemu Identyfikacji Wizualnej Województwa Małopolskiego i przedłożenia projektów graficznych do akceptacji Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszelkie uwagi Zamawiającego do przedłożonych projektów graficznych w ciągu 2 dni roboczych od dnia przesłania uwag przez Zamawiającego.
g) Wydrukowanie trzydziestu wzorów materiałów poligraficznych (materiał informacyjny w formie wizytówki) zaakceptowanych przez Zamawiającego i ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Rozmiar materiałów poligraficznych (materiał informacyjny w formie wizytówki) wynosi 6 cm x 8 cm, nakład każdego z trzydziestu wzorów wynosi 20 000 sztuk. Druk obejmuje papier min. 300g/m2, fullcolor, 4+4, dziurkowanie, lakier dyspersyjny, zadruk dwustronny.
h) Przekazanie Zamawiającemu trzydziestu opracowanych projektów graficznych materiałów poligraficznych (materiał informacyjny w formie wizytówki) oraz trzydziestu projektów materiałów poligraficznych (materiał informacyjny w formie wizytówki) w wersji elektronicznej na płycie CD lub Pendrive w plikach graficznych z warstwami do druku.
i) Uwzględnienie reklamacji Zamawiającego do wykonanych materiałów poligraficznych, w przypadku ich różnicy w stosunku do projektów graficznych materiałów poligraficznych zaakceptowanych przez Zamawiającego.
3. Szczegółowe wytyczne dotyczące ekspozytorów zawiera załącznik nr 4 do siwz, który stanowi jednocześnie załącznik nr 1 do umowy.
4. Warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do siwz.
5. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane mobilne ekspozytory wynosi 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Województwo Małopolskie
Ulica Basztowa
Nr domu 22
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 31-156
Wojewodztwo małopolskie
Tel (12)6303408
Fax (12)6160144
Adres strony url http://www.malopolska.pl
Regon 351554287
E mail przetargi@umwm.pl
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.malopolska.pl/umwm/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.malopolska.pl/umwm/
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny z zachowaniem formy pisemnej
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Dziennik podawczy (budynek B), 30- 017 Kraków, ul. Racławicka 56
Numer referencyjny MM-I.272.2.2016
Rodz zam D
Okres2c 30
Szacunkowa wart zam calosc 82750.00
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Dotyczy pkt II.8 Zamówienie należy wykonać w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się wykonanie i dostawę mobilnych ekspozytorów o wartości co najmniej 10.000 zł brutto.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie do złożenia następujących dokumentów: 1). potwierdzających brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, Wykonawca może również wskazać dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych i Zamawiający może pobrać go samodzielnie z tej bazy danych; 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 1 lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. 3. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt. 1 lit. a).
Zakresie warunkow udzialu 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie do złożenia następujących dokumentów: 1). potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a). wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu dostaw zostanie przekazany wykonawcy wraz z wezwanie
Inne dokumenty niewymienione 1. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. III.3 4. Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 6. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie /tj. Dz. U. z 2014 poz. 164 z późn. zm./).
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 Cena brutto wykonania zamówienia
Kryt 0p 60
Data skl 12/10/2016
Godz skl 13:00
IV 4 4 jezyki Język Polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)