Udzielenie licencji wraz z wdrożeniem i serwisowaniem oprogramowania Elektronicznego Obiegu Faktur

Publication date 2016-10-07
End date 2016-10-26 09:45:00
Instytucja Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do systemów finansowych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 319630 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 484420008
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem ninijeszego zamówienia jest:
a) zakup i wdrożenie Systemu Informatycznego do obsługi Elektronicznego Obiegu Faktur dla Urzędu Miasta Wrocławia
b) wykonanie analizy przedwdrożeniowej zawierającej wszystkie funkcjonalności zawarte w dokumencie OPZ, której produktem końcowym będzie dokument analizy przedwdrożeniowej.
c) udzielenie licencji na System według zasadach określonych w §6 projektu umowy na Gminę Wrocław, z prawem używania przez podmioty z jej większościowym udziałem, bez ograniczenia ilości jednoczesnych użytkowników,
d) prace wdrożeniowo-instalacyjne oraz konfiguracyjne w zakresie dostosowania Systemu do potrzeb Zamawiającego, w tym określonych w dokumencie analizy przedwdrożeniowej,
e) stacjonarne szkolenie użytkowników końcowych w ilości łącznej nie większej niż 250 w grupach nie większych niż 12 osób i 2 administratorów w salach szkoleniowych zapewnionych przez Zamawiającego w zakresie wystarczającym do samodzielnego korzystania z systemu w zakresie ról przypisanych do poszczególnych grup użytkowników; to jest:
- nie mniej niż 8 godzin dla użytkowników końcowych zwykłych,
- nie mniej niż 16 godzin dla kluczowych użytkowników końcowych,
- nie mniej niż 16 godzin dla administratorów
f) dwumiesięczna asysta telefoniczna pracy użytkowników w pierwszym okresie eksploatacji produkcyjnej Systemu udzielana przez co najmniej dwóch konsultantów Wykonawcy w ilości łącznej 200 godzin,
g) integracja z działającymi w Urzędzie Miejskim Wrocławia systemami: SAP wersja 4.7, systemem bankowym – w zakresie przelewów,
h) opracowanie i dostarczenie dokumentacji użytkownika, technicznej i administracyjnej Systemu w wersji elektronicznej w języku polskim, w tym: wymaganej przez ustawę o ochronie danych osobowych i ustawę o rachunkowości,
i) usługi serwisu eksploatacyjnego oprogramowania obejmujące m.in. dostosowanie systemu do zmian w zakresie obowiązującego prawa powszechnego; w tym: monitorowanie zmian w tych przepisach w okresie 3 lat licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń,

W RAMACH PRAWA OPCJI:

j) rozwój kliencki oprogramowania – realizacja zleceń zgłoszonych przez Zamawiającego wynikających z jego specyficznych potrzeb i rozwoju systemów integrowanych z Systemem w ilości nie większej niż 600 godzin w okresie 3 lat licząc od dnia podpisania protokołu końcowego bez zastrzeżeń,
k) dodatkowe grupowe szkolenia pogłębiające wiedzę w zakresie obsługi Systemu dla użytkowników przeszkolonych przy wdrażaniu systemów lub dla nowych użytkowników w ilości nie większej niż 200 godzin w okresie 3 lat licząc od dnia podpisania protokołu końcowego bez zastrzeżeń.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Ulica ul. Namysłowska
Nr domu 8
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50304
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 71 777 90 23
Adres strony url bip.cui.wroclaw.pl
Regon 2228736100000
E mail piotr.schmidt@cui.wroclaw.pl
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia bip.cui.wroclaw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu, ul. Namysłowska 8, 50-304 Wrocław, budynek GRAFIT IV piętro.
Numer referencyjny CUI/ZP/PN/19/2016
Rodz zam D
Okres2c 40
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow A) Dysponuje następującymi osobami: 1. Kierownikiem Projektu – osobą spełniającą warunki: w ciągu ostatnich 5 lat pełnił funkcję Kierownika Projektu w co najmniej 2 zakończonych sukcesem (odebranych przez zamawiającego) projektach, polegających na dostawie i dostosowaniu do potrzeb zamawiającego oraz wdrożeniu systemu informatycznego 2. Ekspertem dziedzinowym / Analitykiem biznesowym – osobą spełniającą warunki: w ciągu ostatnich 5 lat nabyła minimum 3-letnie doświadczenie w co najmniej jednym projekcie związanym z budową lub wdrażaniem zintegrowanego systemu informatycznego z wykorzystaniem platformy integracyjnej oraz w ciągu ostatnich 3 lat pełniła funkcję Eksperta/Analityka w co najmniej 2 projektach informatycznych obejmujących obszar biznesowy dla elektronicznego obiegu faktur B) Zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie dostawę polegającą na przeprowadzeniu analizy przedwdrożeniowej, udzieleniu licencji i wdrożeniu oprogramowania obsługującego obszar obiegu faktur elektronicznych i zintegrowaniu go z co najmniej jednym innym systemem finsansowo-księgowych klasy ERP.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 do SIWZ). 2. Wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (Załącznik nr 5). 3. W przypadku polegania na zasobach innego podmiotu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej - dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania tego podmiotu trzeciego.
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione B) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum) 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum) - art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz załączają do oferty - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia własne (w formie oryginału) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczące każdego z tych Wykonawców są poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego dany dokument dotyczy, chyba że inny podmiot ustanowił do tych czynności pełnomocnika. C) Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej obowiązują przepisy określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiajacy od wykonawcy w postepowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016r. poz. 1126). 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: 1) informacji z Krajowego Rejstru Karnego, o której mowa w §5 pkt 1 Rozporządzenia - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, dokument nie może byś wystawiony wczesniej niz na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego albo właściwej terytorialnie jednostkli organizacyjnej ZUS lub KRUS - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, dokument nie może byś wystawiony wczesniej niz na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w § 5 pkt 1 Rozporzadzenia, składa dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 1, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 Roporzadzenia zdanie pierwsze stosuje się. D) Grupa kapitałowa Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 11 ustawy Pzp). W przypadku, w którym Wykonawca nie złoży oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Zamawiajacy wezwie do uzupełnienie tego dokuemntu. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp nalezy złożyć w formie oryginału. Nie złożenie oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. E) Procedura samooczyszczenia się Wykonawcy Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Procedury samooczyszczenia się Wykonawcy nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody o których mowa w zdaniu pierwszym powyżej. W przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Pzp, przed wykluczeniem Wykonawcy, Zamawiający zapewnia temu Wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy zł 0/100). 2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość́ wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku wnosząc wadium należy wskazać́ w imieniu kogo i tytułem jakiego postepowania jest wnoszone. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach dopuszczonych przez ustawę PZP: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: PKO BP S.A. 1 O/Wrocław nr rachunku dla podmiotów krajowych 85 1020 5226 0000 6402 0461 6522, dla podmiotów zagranicznych, kod swift: BPKOPLPW, nr iban: PL85 1020 5226 0000 6402 0461 6522. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275). 4. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez ustawę Pzp formach (oryginał), wystawione na „Gminę Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław” należy zdeponować w Księgowości CUI, 50- 304 Wrocław, Namysłowska 8, pokój nr 28 lub przesłać na adres korespondencyjny CUI. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 5. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy . 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty ustawową formą wadium zostanie odrzucona na podstawie art. 89 pkt. 7b ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postepowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46 ust 4a ustawy Pzp (tj. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej). 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn lezących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postepowania do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postepowania do zawarcia umowy. Jeżeli wniesiono odwołanie po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 13.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sytuacjach o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, tzn: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy m.in. w następujących sytuacjach: a) zachodzi konieczność zmiany harmonogramu lub terminu końcowego wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy; b) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; c) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, a w szczególności w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT; d) zachodzi konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą zamawiającego: możliwe jest powierzenie podwykonawcom innego zakresu części zamówienia niż wskazany w ofercie Wykonawcy, a także możliwa jest zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, o ile nie jest to sprzeczne z postanowieniami SIWZ; e) możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia; f) niezbędna jest zmiana wynagrodzenia ze względu na zmianę stawki minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz zmiany stawki opłaty za ubezpieczenie społeczne. 2) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 3) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 4) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt 1, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; 5) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne. Zmianą istotną postanowień umowy będzie zmiana, która: 1) zmienia ogólny charakter umowy lub umowy ramowej, w stosunku do charakteru umowy lub umowy ramowej w pierwotnym brzmieniu; 2) nie zmienia ogólnego charakteru umowy lub umowy ramowej i zachodzi, co najmniej jedna z następujących okoliczności: a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, b) zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy lub umowy ramowej na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie lub umowie ramowej, c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy lub umowy ramowej, d) polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt 4. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ, z uwzględnieniem art. 144 ustawy Pzp. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: 1) zmiana nr rachunku bankowego, 2) zmiana osób przeznaczonych do realizacji przedmiotu umowy, 3) zmiana danych teleadresowych. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Data skl 26/10/2016
Godz skl 09:45
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)